Hotel Pinzgauerhof

• Sauna

36 reviews over Hotel Pinzgauerhof

• 9F en A15-09-2015

Gezellig

Vriendelijke medewerkers, gemoedelijk en sfeervol hotel. Uitgebreid ontbijt en buffetdiner. Ruime kamers, alleen airco zou wel aangenaam zijn.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Willem Nuwenhoud31-08-2015

Fantastisch hotel

Een goede prijs kwaliteit-verhouding. Uitgebreid ontbijtbuffet en s'avonds was er iedere dag een verschillend lopend dinerbuffet. het personeel was er uitermate vriendelijk, attent en behulpzaam. Een prima familiehotel waar de de kinderen zich ook konden vermaken, en de ouders s'avonds een spelletje konden doen, tv kijken of gezellig een drankje konden gebruiken.Kamer en douche waren netjes, schoon en ruim. Een klein minpuntje was dat er op de hotelkamer geen stoel(en) en eventuele leeslamp aanwezig waren om eens lekker een boek te lezen.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8h de laat15-08-2015

m

Goed hotel met erg vriendelijk personeel. Het eten is er erg lekker.compliment voor de kok.alles is er echt schoon. Voor deze prijs een goed hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9echtpaar10-08-2015

Gezellig/vriendelijk hotel.

De vriendelijkheid begon al bij aankomst. Wij kwamen rond half 8 's avonds aan in het hotel en werden zeer vriendelijk ontvangen. Het eten was nog niet afgeruimd zodat wij nog konden eten. Wij verbleven op basis van de all-inclusiive formule. Dit is was prima, met ontbijt en avondeten in buffetvorm en 2 keer in de week een keuze menu. Niet alle drankjes zitten in de all-inclusive. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Gisela geeft regelmatig tips waar je die dag naartoe kunt. De kamers zijn ruim en netjes en mooi ruime badkamer. Helaas geen airco, bij warm weer zijn de kamers niet koel te krijgen. Leuk balkon, maar een houten klapstoeltje zit helaas niet relax. Wij hebben het prima naar ons zin gehad en de Kaprun sommer kaart is ideaal, kabelbanen stausee enz. allemaal gratis met deze kaart. Een echte aanrader.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Fam.Zuurbier03-08-2015

Prima hotel prijs/kwaliteit.

We gingen voor het eerst naar een hotel met all inclusive en we moeten zeggen dat dit ons goed bevallen is. Prima eten met voldoende keuze, aardig personeel en de sommer card die je krijg biedt ook veel voordelen. Minder was dat het erg warm was in de kamer en er een airco ontbreekt.

• 9Fam w van der tuuk30-07-2015

Prima

voor het eerst een all in geboekt. Ik moet zeggen dat het ons goed is bevallen.een paar minpuntjes n.l: niet alle drankjes zaten erbij,maar wel genoeg keuze. Eten was prima,alleen jammer van het beperkte aanbod van de toetjes,deze waren ook zeeeer klein,en stonden niet koel.wel jammer dat er geen airco in de kamers was. Wij zaten in de kamer recht tegenover de kerkklok die nogal flink tekeer gaat,maar wel een goede wekker hihi. Al met al een geslaagde vakantie met weinig extra kosten omdat je vrijkaartjes kreeg. Ook zeer vriendelijk personeel.

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 9Anneke en Wim Kos30-07-2015

Een mooi hotel,prachtige ligging.

We zijn hier een week geweest,prima formule,all inclusieve was prima. Ontbijt prima,je kon je lunch voor smiddags meenemen.Ook het buffet was prima,werd regelmatig bijgevuld. 2keer keuzemenu gehad. De bediening was uitstekend,vriendelijk en altijd in voor een praatje,vooral Zoltan,heeft in Nederland gewoond.Of je wilde of niet Gisela vertelde je wel wat je moest doen.De sommerkarte is geweldig,scheelt je zo 150 euro p.p..Kortom een prima verblijf.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9fam Coeling27-07-2015

uitstekende accomodatie!

Pinzgauerhof is een hotel in een wijk van Zell am See, ongeveer een kilometer van het meer verwijderd. Het hotel heeft vriendelijk personeel, de maaltijden zijn prima en worden meestal in buffetvorm geserveerd. De kamer is schoon en in de doucheruimte zijn zeeppompjes ( erg handig vonden wij!). Tijdens ons verblijf was het erg warm in Oostenrijk waardoor ook de kamer en het gehele hotel onaangenaam warm waren. Een airco was niet zo gek geweest.. Voor oudere kinderen is er 's avonds weinig te doen.

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 8ZaS19-07-2015

Leuk hotel, goede service, all inclusive jammer

Het Hotel is een mooi hotel, we waren er met 30+ graden en dan zijn de kamers erg warm en niet koud te krijgen (ventilatie) de kerk naast het hotel begint om 7 uur en de klokken gaan 4x per uur. We voelden ons als half 40ers erg jong, terras zat 's middags vol met 60+ers die alle koeken al ophadden wanneer we terugkwamen van een dagelijks uitje. Buffetmaaltijden waren prima, we moesten ook een aantal dagen van te voren opgeven wat we wilden eten, deze porties waren minimaal (1 aardappel p.p. vind ik niet voldoende). Het ontbijt is tot 10 uur, om 9:40 wordt er aangekondigd dat het nog 20 minuten is en kan men je wel wegkijken. Avondeten is van 18:00 tot 20:00, kom niet te laat, wan dan is de keuze minder De tip van de dag van Gisela was een paar dagen perfect, soms ook het idee dat ze aandelen had in de tip die ze gaf en was het wat minder.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Johan en Marlin Kokx18-07-2015

Fantastische plek

Geweldig vriendelijk personeel met name de Nederlands sprekende man Zoltan geweldig goed eten en prachtige grote kamer We hebben van alles intens genoten

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2015

Hotel Pinzgauerhof info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadJacuzzi

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon