Camping Panorama Camp Zell am See

Laatste review

leuke camping vlakbij zell am zee

Anton Kuijpers,
19-7-2018

leuke camping met de fiets zo in zell am zee, we wilden een paar dagen blijven alleen dit werd verstoord door nieuwe gasten, dit waren twee zigeuners families en deze waren erg aanwezig, kinderen die overal tegen aan plassen terwijl er een toilet gebouw is. we zijn na 1 dag vertokken en zo waren er meerdere die vertokken. heel jammer

19 reviews over Camping Panorama Camp Zell am See in het Nederlands

leuke camping vlakbij zell am zee

Anton Kuijpers,
19-7-2018

Heerlijk rustige wintercamping middenin natuur.

Hilde en Johan,
6-2-2018

Heel mooi in de natuur gelegen wintercamping. Heerlijk rustig. Vriendelijke campingeigenaar, die je goed behulpzaam is om je plek te ruimen als je aankomt. Schoon sanitair. Zeer redelijke prijs. Met eigen vervoer snel in Kaprun, bij de Areitbahn of in Zell am See. Minpuntje: de skibus komt maar 2 maal in de ochtend: om 9.00 en om 10.00 uur.

Hele fijne camping

Tanja
7-10-2016

Wij hebben met een tentje en de fietsen hier 2 nachten gestaan. Onze zoon van 3 heeft het heerlijk gehad. Kon zelfstandig op de camping rondscharrelen. Leuke speeltuin, een trampoline en hele gave skelters. Wij waren erg blij met het kleine campingwinkeltje bij de receptie. Deze was tot 21.00 uur open dus konden daar gekoelde drankjes halen. 's Ochtends konden we koffie kopen bij de receptie en ook verse broodjes. Omdat het in de ochtend wat fris was, was het erg prettig dat er een binnen verblijf was met wat tafels en stoelen, wat boeken en zelfs een tv. Wij konden hier relaxt ontbijten. Voor het koken waren er picknicktafels beschikbaar. Sanitair was prima in orde. De eigenaren waren zeer vriendelijk en werken hard doen heel erg hun best. Bij ons was de camping ook erg vol, maar wij hebben daar geen hinder van ondervonden.

Drukke camping, geen aanrader

Arjan Wijnmaalen
12-8-2016

De camping ligt vlak bij het meer.De camping zelf is druk door veel doorreisigers.Hierdoor worden ook plekken in 2en gedeeld.Daar je de auto ook voor je plek moet parkeren, wordt het gaotisch.Sanitair was te klein en als het druk is, zijn de toiletten niet echt schoon.Camping ligt aan een redelijk drukke weg en vlakbij een vliegveld.

B.Elverdink
27-6-2016

Mooie schone camping in een prachtige omgeving. Mooie fietspaden.

Vriendelijk personeel camping.

Super

Loes en Gerard Harleman
1-10-2015

Tijdens de eerste twee weken van september verbleven wij op Camping Panorama Camp. Onze eerste ervaring met Oostenrijk. En wat een goeie!

Voor de grap hadden we het mooiste plekje van de camping gevraagd en echt....dat kregen we...Fantastisch! Een prachtig mooi uitzicht op de bergen waaronder de Kitzsteinhorn: Panorama Camp is de naam waardig!!

Bovendien bleken onze gastheer en- vrouw, Josef en Astrid Bründlinger, heel aardige en behulpzame mensen die ons met allerlei antwoorden en tips bedienden!

Zowel het terrein als de voorzieningen keurig netjes!

We willen volgend jaar wel weer naar Oostenrijk.

En Panoarama Camp: een dikke aanrader!!

Veel te vol en geen privacy

Thea
24-7-2015

De camping is prachtig gelegen tussen de bergen. Mooie uitzichten (al moeten auto's recht voor de tent geplaatst worden waardoor je tegen de auto aankijkt) en op loopafstand van een leuk dagstrand. Ook de locatie is perfect om de omgeving te verkennen. Het sanitair is prima en schoon.

Wij vonden het echter ontzettend vervelend dat de camping zo vol gezet wordt. De plekken zijn niet gescheiden van elkaar en op een oppervlak waar je maar één tent of caravan zou verwachten werden er twee met amper twee meter tussenruimte van elkaar gezet. Ook liep gedurende dat wij er waren het tentenveld vol en op de parkeerplekken werden ook campers neergezet. Dit was vooral erg vervelend vlak na etenstijd zodat je in de rij moet staan om de afwas te doen en 's ochtends en 's avonds voor de douche.

Als we weer naar de omgeving van Zell am See gaan zullen we voor een andere camping kiezen.

Nooit meer

Anja Vermeulen
25-6-2014

Omdat men veel volk verwachtte, werden de al niet zo grote percelen in twee gedeeld, als sardienen in een blikje dus. Ligt aan een tamelijk drukke baan. Camping is zeker geen 4-sterren waard. Eigenaars accepteren alleen CKE-kaart met Anwb logo of Adac-kaart.

Fijne rustige camping met goede ligging

steefienietje
1-9-2013

Aardige eigenaarsfamilie. Camping is niet groot, weinig beschutting en plaatsen niet duidelijk afgebakend. Sanitair ook kleinschalig opgezet maar wel voldoende en schoon. Zeep en toiletpapier altijd voor handen! Openbaar strand aan het meer bereikbaar direct via pad aan achterkant van de camping op 400m lopen ongeveer. Veel doorreizers, inclusief motorrijders en campers. Vormt geen probleem verder.

Schüttdorf is te bereiken met de fiets of te voet via een pad langs de camping.

Camping eigenaar spreekt verstaanbaar Duits en Engels.

De (kleine) camping ligt aan het water van het meer op loopafstand van het centrum. De plekken zijn netjes, er is voldoende schaduw en het sanitair (onder het hoofdgebouw) is erg netjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Panorama Camp Zell am See in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Panorama Camp Zell am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.