Pension Oberschneider

Nedoporučuji

Ivan Roštok
29-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes4

Penzion jako takový nabízí pouze základní a nutné, co se od podobného penzionu čeká. Žádná nadstavba milého rodinného penzionu se nekoná. Snídaně velmi strohé, s drábem nad vámi, když si chce dítě vzít na cestu ze snídaně jablko (pravda, jedno z mála), tak dráb buď zasáhne, nebo situaci komentuje. Na pokojích zima, takže spánek pod dvěma peřinami je zřejmě normální. Lyžování na ledovci je zoufalé, desítka vleků ale žádná pořádná sjezdovka, natož pak hezky upravená. Milion lidí se snaží klouzat na podprůměrných cestách označených jako modrá, červená, černá. Středisko jako takové, včetně ubytování v penzionu Oberschneider bych v klidu doporučil někomu, koho nemám moc rád.

Ivan Roštok

Niet Gastvrij!

Arnout
20-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Afgelopen weekend 2 nachten doorgebracht in Pension Oberschneider in Kaprun. Bij aankomst was alles prima. Naarmate we echter meer in aanraking kwamen met de eigenaar en het personeel werd ons steeds meer duidelijk dat deze mensen totaal geen verstand hebben van ondernemen. Ze zijn verschrikkelijk ongastvrij, kijken je (omdat je buitenlander bent???) niet eens aan, willen niets voor je regelen, gedragen zich heel vreemd. Kortom; je hebt echt het idee dat je totaal niet welkom bent. Het pension zelf was prima, alleen hadden ze de kamers wel wat beter schoon kunnen maken (koffie van de vorige bewoners zat nog in de koffiepot), maar over het algemeen kan je hier wat betreft het pension goed zitten. Je wilt echter ook normaal behandeld worden en dat gebeurd hier totaal niet. Oostenrijkers zal altijd heel gastvrij, maar deze mensen snappen er helemaal niets van!

2006

Wij hebben een week doorgebracht in Pension Oberschneider. Wij zijn via school op wintersport geweest en waren ongeveer met 50 mensen. De kamers verschillen van grote, maar zijn allemaal gewoon goed! Het eten vonden wij iets minder (het ontbijt was wel lekker!!), maar de reis was dan ook helemaal niet zo duur. De familie is zeer vriendelijk en je kan gewoon lekker je eigen gang gaan. De pistes (Kitzsteinhorn) zijn niet heel ver weg. Er rijdt steeds een skibus die je gratis heen en terug brengt. Je moet dan alleen wel een stukje lopen naar het pension.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Oberschneider in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Oberschneider zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Oberschneider scoort een 3.86 uit 10 op basis van 3 reviews.