Hotel Living Max

89 reviews over Hotel Living Max

• 2019
    8H.J. v. Gelder12-02-2019

Een goed verblijf gehad

Zeer vriendelijk personeel en een goede service

• 6Ligging t.o.v. pistes

Alleen gereisd in februari 2019

• 2018
    7H de M14-09-2018

Buiten ergenis van parkeren,leuke vakantie gehad.

Mooi hotel.Nadeel is er zijn maar een paar parkeerplekken,vlakbij was er een stadsmuur daar kon je de auto neer zetten,maar dat was bijna altijd vol.Heeft als dus parkeergeld gekost.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2018

• 8Vink04-02-2018

prima kwaliteit prijsverhouding....Aanrader!

Sfeerhotel, netjes en verzorgd. Servicegericht personeel en lekker en voldoende eten. All- inclusiveformule werkt goed op alle onderdelen. Centraal gelegen, skibusvervoer op kleine afstand.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 5Ine Hijdra24-01-2018

Nooit meer

Jammer was niet wat we handen verwacht, All Inclusive is zeer beperkt niet alle frisdranken vallen hier onder even als de wijnen. Meeste personeel erg onvriendelijk zeker de receptioniste 'n echte kattenkop. Eten is erg goed uitgebreid ontbijt en s'avonds een drie gangen menu + saladebuffet. Kamers zijn erg klein en heeft een 1 persoons badkamer. Kamers waren bij aankomst niet goed schoongemaakt. Middag snack stelt niets voor slechts een klein gebakje. Skibus erg onduidelijk en moeilijk herkenbaar daarom zijn wij steeds gaan lopen wat ik niemand aanraad want dat is echt een heel stuk. Wij komen hier nooit meer terug.

• 4Ligging t.o.v. pistes

• 2Marja en Nick23-01-2018

Nooit meer!

Ik zou Hotel Living Max aan niemand aanraden. De verhouding prijs/kwaliteit is totaal zoek. Het all inclusive-aanbod stelt niets voor. Pas om 16.00 uur en echt geen minuut eerder kan er een 'all inclusive'-drankje bij de bar worden gehaald. Rode en witte wijn die niet te drinken zijn, wel een redelijke bier en een enkele frisdrank. Voor bijvoorbeeld rosé, toch ook een wijnsoort, en tonic moet worden betaald. De rosé kon alleen per fles worden besteld voor het belachelijke bedrag van 30 euro! Wij hebben zelf maar de wijnen gekocht, want onze slokdarmen kregen een flinke knauw van de 'gratis' wijnen. De beloofde après skihapjes vanaf 16.00 uur bestonden uit een bevroren stukje overgebleven gebak van de avond ervoor. Slechts één keer werd er een pan soep neergezet. De kamers zijn superklein en erg benauwd. De driepersoonskamer voor 2 personen gaat nog wel, maar in de 2-persoonskamer kun je je kont niet keren. De badkamer kan niet door 2 personen tegelijk worden gebruikt. Het personeel is onvriendelijk, vooral de barman. Er kon geen lachje vanaf. Alleen over het ontbijt en diner kunnen wij positief zijn. Eenvoudig maar wel lekker. Er is geen sfeer in het hotel. Erg kil en de Oostenrijkse sfeer ontbreekt. De eetzaal heeft een cafetaria-inrichting. Kortom, hier komen wij niet meer terug.

• 1Ligging t.o.v. pistes

• 3BB23-01-2018

All-EXclusive

Jammer dat dit hotel zichzelf verkoopt als All-Inclusive, terwijl dit pas is vanaf 16.00 uur en hieronder alleen bier, witte en rode wijn onder verstaan wordt en maar beperkte soorten frisdrank. Op het Nederlandse receptiepersoneel, zijn de dames van de receptie erg onvriendelijk en kan er geen begroeting en lachje van hun gezicht af (geen goed visitekaartje). Daarentegen was de kwaliteit van het eten erg goed. Iedere avond kon je zelf soep en salade pakken en daarna werd het hoofdgerecht geserveerd. Het bedienend- en barpersoneel was ook erg vriendelijk, maar voor mij en de rest van mijn gezelschap absoluut geen reden om nog een keer terug te komen.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 2Veel geschreeuw weinig wol17-01-2018

Het wordt duur verkocht, maar is helemaal niks!

Laten we positief beginnen: het eten is wel goed. De reis wordt verkocht als all inclusive, maar dat dekt absoluut de lading niet. Onder alle inclusive valt Pas vanaf vier uur: rode wijn (niet te drinken), witte wijn (ook niet te drinken) een eenzijdig ijskoud snackje, hetgeen inhoudt: het restant van het toetje van de avond ervoor. Het biertje is wel aardig. De rest valt niet onder het concept! Zelfs geen rose. Dit is geen All Inclusive! Dit is de klant belazeren! De kamers zijn erg klein. In de middag is er niets te eten te krijgen! All inclusive? De prijs t.o.v. het gebodene is absoluut niet in verhouding. Ik zou dit hotel aan niemand aanraden.

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2018

• 9NR.17-01-2018

Een hotel waar wij terugkomen!

Living hotel max was een hotel om zeker naar terug te gaan. Wij zijn hier 8 dagen geweest en hebben echt genoten. Het ontbijt was uitgebreid, met uitstekende koffie keuzes of een sapje. Bij het ontbijt maak je je lunch klaar, de zakjes en aluminiumfolie liggen dan netjes klaar. Na het eten kies je nog even snel wel avondeten je zou willen (keuze uit 3 gerechten). Naar de piste is het 10 minuutjes lopen met spullen, prima te doen. Als je dit vervelend vindt kan je een kluisje huren naast de piste of de bus pakken. Wij vonden dit niet nodig. Na het skiën staat er taart klaar (min puntje.. er was een dag geen taart en 2 dagen koekjes). De ober staat klaar om je een biertje aan te bieden en ruimt netjes alles op. Ook staat hij klaar voor een gezellig praatje. De eigenaren zijn Nederlands, de bediening spreekt prima Engels. Na een biertje met taart kan je rusten in de sauna of het zwembad, maar wil je meer sporten, dan kan dat in de sportruimte. De kamers zijn prima, heerlijke harde douchestraal en wij hadden een mooi balkon met uitzicht over het zell am see meer (waar je weer heel leuk omheen kan lopen). De apré ski ligt op 5 minuutjes lopen, hier kan je je elke avond en nacht goed vermaken. En er is zijn leuke winkeltjes en een kerkje wat je kan bekijken. Onze eerste keer all inclusive en we willen hier zeker nog een keer terugkomen!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

9Dennis27-12-2017

Super!

Een bijzonder goed hotel. Nette kamers, niet super groot maar wel en elke dag schoongemaakt. Het ontbijt is super uitgebreid en goed. De welness is klein schalig, maar goed voor even uitrusten. Het personeel is zeer vriendelijk en voor vragen kun je er zeker terecht . Het all in concept vanaf 16 uur is ook goed . Het hotel is zeer centraal gelegen voor lift en centrum zell am see en station en busstops . Een informatie boekje van het hotel was wel handig geweest op de hotelkamer. Avond eten geen culinair hoogstandje maar alles is lekker en goed op smaak en de bediening is perfect.

mvg Dennis

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2017

• 9Jacquelien06-12-2017

Geweldig!

Mooi hotel, nette kamers en vriendelijk personeel. Hotel ligt dicht bij de pistes en na het skiën kan je heerlijk relaxen in het zwembad en de sauna van het hotel. Het diner vonden wij alleen een beetje tegen vallen.. het ontbijt maakte dat dan wel weer goed.

Hotel is echt voor herhaling vatbaar!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2017