Hotel Living Max

• Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

• Ligging t.o.v. pistes7

Sfeerhotel, netjes en verzorgd. Servicegericht personeel en lekker en voldoende eten. All- inclusiveformule werkt goed op alle onderdelen. Centraal gelegen, skibusvervoer op kleine afstand.

Nooit meer

Ine Hijdra
24-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes4

Jammer was niet wat we handen verwacht, All Inclusive is zeer beperkt niet alle frisdranken vallen hier onder even als de wijnen. Meeste personeel erg onvriendelijk zeker de receptioniste 'n echte kattenkop. Eten is erg goed uitgebreid ontbijt en s'avonds een drie gangen menu + saladebuffet. Kamers zijn erg klein en heeft een 1 persoons badkamer. Kamers waren bij aankomst niet goed schoongemaakt. Middag snack stelt niets voor slechts een klein gebakje. Skibus erg onduidelijk en moeilijk herkenbaar daarom zijn wij steeds gaan lopen wat ik niemand aanraad want dat is echt een heel stuk.

Wij komen hier nooit meer terug.

Nooit meer!

Marja en Nick
23-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes1

Ik zou Hotel Living Max aan niemand aanraden. De verhouding prijs/kwaliteit is totaal zoek. Het all inclusive-aanbod stelt niets voor. Pas om 16.00 uur en echt geen minuut eerder kan er een 'all inclusive'-drankje bij de bar worden gehaald. Rode en witte wijn die niet te drinken zijn, wel een redelijke bier en een enkele frisdrank. Voor bijvoorbeeld rosé, toch ook een wijnsoort, en tonic moet worden betaald. De rosé kon alleen per fles worden besteld voor het belachelijke bedrag van 30 euro! Wij hebben zelf maar de wijnen gekocht, want onze slokdarmen kregen een flinke knauw van de 'gratis' wijnen.

De beloofde après skihapjes vanaf 16.00 uur bestonden uit een bevroren stukje overgebleven gebak van de avond ervoor. Slechts één keer werd er een pan soep neergezet.

De kamers zijn superklein en erg benauwd. De driepersoonskamer voor 2 personen gaat nog wel, maar in de 2-persoonskamer kun je je kont niet keren. De badkamer kan niet door 2 personen tegelijk worden gebruikt.

Het personeel is onvriendelijk, vooral de barman. Er kon geen lachje vanaf.

Alleen over het ontbijt en diner kunnen wij positief zijn. Eenvoudig maar wel lekker.

Er is geen sfeer in het hotel. Erg kil en de Oostenrijkse sfeer ontbreekt. De eetzaal heeft een cafetaria-inrichting.

Kortom, hier komen wij niet meer terug.

All-EXclusive

BB
23-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Jammer dat dit hotel zichzelf verkoopt als All-Inclusive, terwijl dit pas is vanaf 16.00 uur en hieronder alleen bier, witte en rode wijn onder verstaan wordt en maar beperkte soorten frisdrank. Op het Nederlandse receptiepersoneel, zijn de dames van de receptie erg onvriendelijk en kan er geen begroeting en lachje van hun gezicht af (geen goed visitekaartje). Daarentegen was de kwaliteit van het eten erg goed. Iedere avond kon je zelf soep en salade pakken en daarna werd het hoofdgerecht geserveerd. Het bedienend- en barpersoneel was ook erg vriendelijk, maar voor mij en de rest van mijn gezelschap absoluut geen reden om nog een keer terug te komen.

Het wordt duur verkocht, maar is helemaal niks!

Veel geschreeuw weinig wol
17-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes1

Laten we positief beginnen: het eten is wel goed. De reis wordt verkocht als all inclusive, maar dat dekt absoluut de lading niet. Onder alle inclusive valt Pas vanaf vier uur: rode wijn (niet te drinken), witte wijn (ook niet te drinken) een eenzijdig ijskoud snackje, hetgeen inhoudt: het restant van het toetje van de avond ervoor. Het biertje is wel aardig. De rest valt niet onder het concept! Zelfs geen rose. Dit is geen All Inclusive! Dit is de klant belazeren! De kamers zijn erg klein. In de middag is er niets te eten te krijgen! All inclusive? De prijs t.o.v. het gebodene is absoluut niet in verhouding. Ik zou dit hotel aan niemand aanraden.

Een hotel waar wij terugkomen!

NR.
17-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Living hotel max was een hotel om zeker naar terug te gaan. Wij zijn hier 8 dagen geweest en hebben echt genoten. Het ontbijt was uitgebreid, met uitstekende koffie keuzes of een sapje. Bij het ontbijt maak je je lunch klaar, de zakjes en aluminiumfolie liggen dan netjes klaar. Na het eten kies je nog even snel wel avondeten je zou willen (keuze uit 3 gerechten).

Naar de piste is het 10 minuutjes lopen met spullen, prima te doen. Als je dit vervelend vindt kan je een kluisje huren naast de piste of de bus pakken. Wij vonden dit niet nodig.

Na het skiën staat er taart klaar (min puntje.. er was een dag geen taart en 2 dagen koekjes). De ober staat klaar om je een biertje aan te bieden en ruimt netjes alles op. Ook staat hij klaar voor een gezellig praatje.

De eigenaren zijn Nederlands, de bediening spreekt prima Engels.

Na een biertje met taart kan je rusten in de sauna of het zwembad, maar wil je meer sporten, dan kan dat in de sportruimte.

De kamers zijn prima, heerlijke harde douchestraal en wij hadden een mooi balkon met uitzicht over het zell am see meer (waar je weer heel leuk omheen kan lopen). De apré ski ligt op 5 minuutjes lopen, hier kan je je elke avond en nacht goed vermaken. En er is zijn leuke winkeltjes en een kerkje wat je kan bekijken. Onze eerste keer all inclusive en we willen hier zeker nog een keer terugkomen!

Super!

Dennis
27-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een bijzonder goed hotel.

Nette kamers, niet super groot maar wel en elke dag schoongemaakt.

Het ontbijt is super uitgebreid en goed.

De welness is klein schalig, maar goed voor even uitrusten.

Het personeel is zeer vriendelijk en voor vragen kun je er zeker terecht .

Het all in concept vanaf 16 uur is ook goed .

Het hotel is zeer centraal gelegen voor lift en centrum zell am see en station en busstops .

Een informatie boekje van het hotel was wel handig geweest op de hotelkamer.

Avond eten geen culinair hoogstandje maar alles is lekker en goed op smaak en de bediening is perfect.

mvg Dennis

Geweldig!

Jacquelien
6-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi hotel, nette kamers en vriendelijk personeel.

Hotel ligt dicht bij de pistes en na het skiën kan je heerlijk relaxen in het zwembad en de sauna van het hotel.

Het diner vonden wij alleen een beetje tegen vallen.. het ontbijt maakte dat dan wel weer goed.

Hotel is echt voor herhaling vatbaar!

Super naar ons zin gehad

Een tevreden bezoeker
16-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben ons prima vermaakt in dit hotel! Het personeel was vriendelijk het ontbijt was super lekker waar we ons iedere morgen weer op verheugde.

Het avondeten was vrij simpel maar prima te doen.

Zeker een mooi hotel wat echt goed schoon was daar kunnen veel hotels een voorbeeld aannemen.

3 sterren, halfpension - drinks included

Jeroen
11-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit hotel via touroperator geboekt, waar duidelijk bij stond: All-Inclusive, 4 Sterren hotel. De werkelijkheid blijkt anders.

3 sterren zal meer op zijn plaats zijn. Het all-inclusive concept bestaat uit softdrinks (koffie, fris, bier/wijn) vanaf 16.00 uur.

Verder is de bar erg klein, je moet op tijd zijn, anders is er geen plaatsje. Er zijn veel tafels, deze zijn vooraf al gedekt voor het avond eten, waar je om 17.00 uur niet een biertje aan mag drinken.

Het eten is matig. 's morgens moet je kiezen uit 3 hoofdgerechten, welke erg simpel zijn.

Het zwembad / sauna ziet er mooi uit. Het water is fris, maar i.c.m. met de sauna niet storend.

In het hotel is WiFi aanwezig, deze werkt niet. Zodra de gasten terug komen, valt de verbinding weg.

Er is geen luggage room aanwezig. Vooral op wisseldagen ligt het hotel bezaaid met koffers (waar iedereen bij kan komen)

Ook zijn de kamers eenvoudig, de douche is slecht. De temperatuur gaat van koud ineens naar bloedheet.

We hebben een aantal aanbieders voor Living Max voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Living Max in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Living Max zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Living Max scoort een 7.08 uit 10 op basis van 85 reviews.