Pension Lindenthaler

Pension Lindenthaler

Pension

• Ligging t.o.v. pistes7,0

1 review over Pension Lindenthaler in het Nederlands

Zeer netjes, en goed ontbijt!

Chantal de Wit
11-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

We waren hier met Pasen 2012, het pension ligt in Schuttdorf, in het oosten van Zell am see, er is wel een gondel naar boven, nog geen 5 min met de auto. Wij zijn elke dag naar Kaprun gegaan, 20 min rijden. Heerlijk ski gebied, brede glooiende pistes. De gastvrouw is zeer zeer vriendelijk, je kan vanaf 7.30 ontbijten, om 8.45 stonden we op de piste. We sliepen in een twee persoonsbed en de kids in een stapelbed in een nis, lekkere douche, grote kamer.Miste wel een gezellige stube om in de avond wat te drinken, ontbijt heel goed.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2012

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Lindenthaler in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Lindenthaler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.