Hotel Latini

8,6

• Ligging t.o.v. pistes8,8

51 reviews over Hotel Latini in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes7

Echt lekker eten van het buffet, ontbijt en diner. Zeer attent personeel in bar. familiekamer ideaal; aparte kamer te maken dmv schuifdeur. Let op bij boeken; er zijn verschillende soorten familiekamers, sommigen alleen met extra bed(den) in ouderkamer. Super mooi zwembad.

Heerlijk, maar kort

Linda
30-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel erg leuk hotel en hele mooie ligging. Onze kamer was klein, maar prima. Je bent tenslotte heel de dag op de piste, dus echt veel heb je niet nodig. Het personeel is heel vriendelijk en we werden goed geholpen. Het eten is lekker. 's Ochtends hadden we ontbijtbuffet en in de avond kregen we een kaart met eten wat we konden nemen, maar ook nog een stukje buffet erbij. We hebben ook nog een dag in de sauna gezeten en in het zwembad. We hadden er ook nog een massage bij geboekt (was wel duur maar echt wel lekker voor de vermoeide spieren). De gondel naar de piste is op loopafstand en echt prima te doen met je skischoenen aan. De pistes zijn echt heel erg mooi en lekker breed. Je kan ook nog uitwijken naar Kaprun en dat is ook heel erg mooi. Wij hebben helaas na 4 dagen moeten inpakken omdat mijn vriend onderuit gehaald werd door een snowboarder en zijn knie in de soep lag (alles is weer goedgekomen gelukkig). Het hotel is heerlijk en we komen zeker nog een keer terug om de vakantie af te maken.

Oude reviews (archief)

Super hotel

Renate Bouwens
11-7-2016

Alle positieve dingen die worden beschreven door eerdere mensen kloppen.

Wij kregen een Sommerkarte en konden daardoor overal waar we heen gingen voor 1,- met de bus per ritje. Ook waren de watervallen, skiliften etc. gratis. Geweldig arrangement.

Ook negatief: kwamen met de pendelbus om 07.30 aan in het hotel. Konden ook pas 's middags om 14.00 uur in de kamer. Koffers in een ruimte beneden weggezet. Konden we wel even opfrissen. Terug hetzelfde. 10.00 uur kamer af en pas om 21.00 uur weg. Koffers toen bij de receptie laten staan en maar wat gedaan. Dan duurt de dag lang. Probeer dit te vermijden door vertrek in de ochtend of nog de kamer een dag bij te boeken.

Kamers waren prima, alleen zag ik wel stofwebben hangen tegen het houtwerk. Ook lag er viezigheid op de vloerbedekking om de hoek op de gang van de ene naar de andere kamer. Dit zijn de enige 'kleinigheidjes".

Zou ik teruggaan: JA!

We hebben een aantal aanbieders voor Latini voor je op een rij gezet:

Erg goed, leuk en sfeervol!

Mark Bevelander
18-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben verbeleven met vier personen Hotel Latini van 5 maart t/m 12 maart 2016. We hebben erg mogen genieten van de gastvrijheid, gezelligheid en zeer zeker vakkundigheid van staff en faciliteiten. Hoewel de kamers zelf een beetje gedateerd zijn, zijn de sanitaire voorzieningen gewoon goed (en volgens ons recentelijk vernieuwd). Het hotel beschikt over een spliksplinternieuwe Wellness met meerdere sauna's, relaxruimte(n) en een mooi, behaagelijk zwembad. Ook de andere voorzieningen zijn goed. Denk hierbij aan de droogruimte voor het ski-materiaal, restaurant, hotel-bar, enz.

Wat ons het meest verrast heeft zijn de keuken (met minimaal een vier gangendiner dagelijks en erg lekker eten) en de wijze waarop men op persoonlijke en informele manier haar gasten benaderd. Zowel gasten (zoals wijzelf) die uitbundig terugkomen van de apres-ski als gasten die duidelijk voor hun rust kwamen gingen prima samen en er was best veel mogelijk. Complimenten voor de hotel manager die ons op de laatste dag kwam vragen of alles naar wens was geweest, en de bediening met wie wij vaak in een deuk gelegen hebben.

De vier sterren die het hotel draagt is het zeker waard, wij komen hier zeker terug!

Voor herhaling vatbaar

Rolf
25-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Erg genoten. Prima eten en service.

Kamer schoon en ruim, goede bedden.

Erg mooie en fijne wellness.

Dicht bij de skibushalte, maar ook lopen naar de lift is te doen.

Heel fijne skivakantie gehad

Fam. Meijer-van 't Hof
4-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij vonden hotel Latini een goed hotel. De kamers waren netjes en gezellig. We hadden een kastje geleend waarmee we op de kamers op Wifi konden. Het eten was prima en de bediening was over het algemeen goed. Lekker zwembad. Goede ruimte om de skispullen neer te zetten.

Verleden jaar top...nu nooit meer!

Smet
23-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Afgelopen jaar zijn wij naar dit Hotel geweest en het was top! Dit jaar nieuwe uitbater en het was een flop! Geen thema's meer, kind-onvriendelijk, eten koud vooral voor kinderen en meestal was avondeten ronduit slecht. Kindonvriendelijk. Directrice zeer onaangenaam, niet professioneel, kent haar plaats tov klant. Deze mening werd gedeeld door zowel Nederlandse als Belgische klanten. Jammer van top naar zero.

Zeer goed,verzorgd hotel.

H.van Lienden
3-11-2014

We verbleven hier een week in oktober, in ons favoriete gebied,Zell am See/Kaprun.Mooie,schone kamer met badjassen,badhanddoeken en badslippers,elke dag schone handdoeken en bijna elke dag schoon beddengoed.Het ontbijt smorgens was zeer uitgebreid,verse croissants,harde broodjes,gewoon brood,kortom van pannenkoeken en taart tot verse jus.het diner savonet bestond uit vijf gangen en Smiddags tussen twee en vier kon je lekker koffie/thee drinken met kuche en vaak een warme hapje.Het zwembad was niet zo groot.Als we toch wat negatieve dingen moeten noemen is dat het smorgens al vroeg lawaaig is door de drukke weg en omgeving en dat toen we om 12 uur smiddags aankwamen naar een reis van 1000 km. We werden weggestuurd omdat we pas om drie uur in de kamer mochten,dat stond overigens ook in de reispapieren maar vaak als we wat eerder aankomen is,of de kamer al klaar of word zo spoedig mogelijk klaargemaakt en kunnen we in de lounge wachten op onze kamer,dit was echt een dikke minpunt.

Kan niet beter!

LixenTix
1-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is allemaal geweldig: het ontvangst, het lekkere eten, attenties op je bed, het reispakketje bij vertrek, ontvangst na het skiën / boarden.... volgens mij kan het qua accommodatie niet beter!

Dank jullie voor een geweldige vakantie!!

• Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn met een busreis van een touroperator geweest, en het is in 1 woord te omschrijven als fantastisch!

Ze hebben een super wellness, voorheen was dat "de discotheek" maar hebben ze compleet omgebouwd naar een luxe wellnesscenter!

Een aanrader.

Het lopen naar de skipiste is 5 minuten, niet ver, maar als je kleine kinderen hebt, kun je het beste bij Intersport een locker huren, om je skispullen op te bergen.

Heb je geen gesjouw met je spullen, en zit meteen bij de lift naar boven.

Eten was perfect.

We hebben een aantal aanbieders voor Latini voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Latini in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Latini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Latini scoort een 8.64 uit 10 op basis van 54 reviews.