Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.7Ligging t.o.v. pistes

• Recreatieruimte
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

54 Reviews over Latini

• 7familie09-01-2023

Verzorgd maar rumoerig, geen tweede keer.

Het hotel is niets mis mee. Alles is netjes verzorgd en goed onderhouden. Personeel doet z'n best, alleen jammer dat het steeds minder Oostenrijkse mensen zijn, dat doet toch iets af aan de lokale sfeer. Belangrijk om te weten is dat hotel rumoerig is. Veel kinderen op de gang die luidruchtig spelen en totaal niet tot de orde worden geroepen, 's ochtends om 06.00 uur beginnen ze de vloer in restaurant en bar beneden schoon te maken (met de nodige stoelen schuiven, die menig mens wakker maakt). Ook een apres-ski bar die tot late uurtjes harde muziek draait aan de overzijde van de straat, en daarna lallende jeugd op straat helpt niet voor een goede nachtrust na een mooie dag skiën. ligging op wandelafstand van de Areitexpress is prima. Het eten is zeker niet slecht, maar wat ons betreft mag er iets meer variatie geboden worden. Prima hotel, maar voor ons geen tweede keer.

• 9C.23-11-2022

Fantastisch hotel!

Prachtig hotel, top service, top ligging! Genieten!! Meerdere keren geweest, je wordt helemaal in de watten gelegd. Piste en skilift aan de overkant van de weg. Ideaal!

• 9H van Lienden02-02-2020

Fantastisch.

Fantastisch hotel, voor de vijfde keer in dit hotel. Mooi schone kamer, fijne douche, heerlijk zwembad en sauna's, sportzaal en niet te vergeten heerlijk gegeten, soms buffet en vijf gangen diner, uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel.

• 8Kate02-01-2018

Heerlijk hotel, aanrader in Zell am See (met gezin

Echt lekker eten van het buffet, ontbijt en diner. Zeer attent personeel in bar. familiekamer ideaal; aparte kamer te maken dmv schuifdeur. Let op bij boeken; er zijn verschillende soorten familiekamers, sommigen alleen met extra bed(den) in ouderkamer. Super mooi zwembad.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9Linda30-09-2017

Heerlijk, maar kort

Heel erg leuk hotel en hele mooie ligging. Onze kamer was klein, maar prima. Je bent tenslotte heel de dag op de piste, dus echt veel heb je niet nodig. Het personeel is heel vriendelijk en we werden goed geholpen. Het eten is lekker. 's Ochtends hadden we ontbijtbuffet en in de avond kregen we een kaart met eten wat we konden nemen, maar ook nog een stukje buffet erbij. We hebben ook nog een dag in de sauna gezeten en in het zwembad. We hadden er ook nog een massage bij geboekt (was wel duur maar echt wel lekker voor de vermoeide spieren). De gondel naar de piste is op loopafstand en echt prima te doen met je skischoenen aan. De pistes zijn echt heel erg mooi en lekker breed. Je kan ook nog uitwijken naar Kaprun en dat is ook heel erg mooi. Wij hebben helaas na 4 dagen moeten inpakken omdat mijn vriend onderuit gehaald werd door een snowboarder en zijn knie in de soep lag (alles is weer goedgekomen gelukkig). Het hotel is heerlijk en we komen zeker nog een keer terug om de vakantie af te maken.

• 9Renate Bouwens11-07-2016

Super hotel

Alle positieve dingen die worden beschreven door eerdere mensen kloppen. Wij kregen een Sommerkarte en konden daardoor overal waar we heen gingen voor 1,- met de bus per ritje. Ook waren de watervallen, skiliften etc. gratis. Geweldig arrangement. Ook negatief: kwamen met de pendelbus om 07.30 aan in het hotel. Konden ook pas 's middags om 14.00 uur in de kamer. Koffers in een ruimte beneden weggezet. Konden we wel even opfrissen. Terug hetzelfde. 10.00 uur kamer af en pas om 21.00 uur weg. Koffers toen bij de receptie laten staan en maar wat gedaan. Dan duurt de dag lang. Probeer dit te vermijden door vertrek in de ochtend of nog de kamer een dag bij te boeken. Kamers waren prima, alleen zag ik wel stofwebben hangen tegen het houtwerk. Ook lag er viezigheid op de vloerbedekking om de hoek op de gang van de ene naar de andere kamer. Dit zijn de enige 'kleinigheidjes". Zou ik teruggaan: JA!

• 8Mark Bevelander18-03-2016

Erg goed, leuk en sfeervol!

Wij hebben verbeleven met vier personen Hotel Latini van 5 maart t/m 12 maart 2016. We hebben erg mogen genieten van de gastvrijheid, gezelligheid en zeer zeker vakkundigheid van staff en faciliteiten. Hoewel de kamers zelf een beetje gedateerd zijn, zijn de sanitaire voorzieningen gewoon goed (en volgens ons recentelijk vernieuwd). Het hotel beschikt over een spliksplinternieuwe Wellness met meerdere sauna's, relaxruimte(n) en een mooi, behaagelijk zwembad. Ook de andere voorzieningen zijn goed. Denk hierbij aan de droogruimte voor het ski-materiaal, restaurant, hotel-bar, enz.

Wat ons het meest verrast heeft zijn de keuken (met minimaal een vier gangendiner dagelijks en erg lekker eten) en de wijze waarop men op persoonlijke en informele manier haar gasten benaderd. Zowel gasten (zoals wijzelf) die uitbundig terugkomen van de apres-ski als gasten die duidelijk voor hun rust kwamen gingen prima samen en er was best veel mogelijk. Complimenten voor de hotel manager die ons op de laatste dag kwam vragen of alles naar wens was geweest, en de bediening met wie wij vaak in een deuk gelegen hebben.

De vier sterren die het hotel draagt is het zeker waard, wij komen hier zeker terug!

• 9Rolf25-03-2015

Voor herhaling vatbaar

Erg genoten. Prima eten en service. Kamer schoon en ruim, goede bedden. Erg mooie en fijne wellness. Dicht bij de skibushalte, maar ook lopen naar de lift is te doen.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Fam. Meijer-van 't Hof04-03-2015

Heel fijne skivakantie gehad

Wij vonden hotel Latini een goed hotel. De kamers waren netjes en gezellig. We hadden een kastje geleend waarmee we op de kamers op Wifi konden. Het eten was prima en de bediening was over het algemeen goed. Lekker zwembad. Goede ruimte om de skispullen neer te zetten.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 6Smet23-02-2015

Verleden jaar top...nu nooit meer!

Afgelopen jaar zijn wij naar dit Hotel geweest en het was top! Dit jaar nieuwe uitbater en het was een flop! Geen thema's meer, kind-onvriendelijk, eten koud vooral voor kinderen en meestal was avondeten ronduit slecht. Kindonvriendelijk. Directrice zeer onaangenaam, niet professioneel, kent haar plaats tov klant. Deze mening werd gedeeld door zowel Nederlandse als Belgische klanten. Jammer van top naar zero.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)