Appartement Kristall

7.1Goed

Oostenrijk, Salzburg, Zell am See

Op vakantie geweest naar Kristall?

7.1Goed

• Sauna
Meer appartement info

8 reviews over Appartement Kristall

• 9tas-groep10-09-2010

Superappartement, wij gaan volgend jaar weer

Na alle negatieve reacties te hebben gelezen gingen we met angst en beven naar Zell am See. Maar we herkenden het helemaal niet, wat een enorm leuk appartement is dit. Zeer ruim, netjes, elke dag schone handdoeken, prima bedden, dubbele badkamer. Wij zaten in een appartement met uitzicht op de bergen, en op het vliegveldje van ZellamSee, vonden de kids leuk om naar te kijken. Prachtig dus. Het balkon was inderdaad klein, maar aangezien wij laat in augustus gingen waren de avonden toch te fris voor buiten. Tegenover de MacDonalds!! Met meer dan voldoende voorzieningen voor onze kids, die het zwembad geinig vonden, veel hebben getafeltennist, zowel binnen als buiten. En een enorm voordeel dat je de Zell-am-See/Kaprun kaart erbij krijgt, waarbij je gratis in bergliften, zwembaden en van alles mag. Je kunt er mee naar meerdere attracties in de buurt, oa. dierentuin, boottocht over de Zellersee, Krimml watervallen en nog veel meer. Voor deze prijs een echte aanrader!!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 6R. vermeer26-04-2010

zou er niet snel meer heen gaan!

Het is rustig gelegen, maar ik ben er een paar keer als kind geweest en vond er niet veel aan. De kamers zijn groot genoeg, het ontbijt gedeelte ook. Maar het zwembad was niks, er zaten geen attributen bij en hij was klein. Ook was er in de kelder een fitnessruimte en een speelhoek, de fitnessruimte was waarschijnlijk nooit gebruikt, want hij was heel vies, en niks was compleet. In de speelhoek lagen ook alleen maar incomplete puzzels en vieze oude knuffels.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 1999

• 6Fam Visser24-11-2009

Nooit meer!

Wat een kippenhok! Een keuken waar je je kont niet kon draaien, vieze pannen, weinig/geen bestek, geen fluitketel/waterkoker. Vies bestek, viezze borden,vieze glazen en kopjes Gadver! Slaapbank zo hard als beton. Een uitzicht (welk uitzicht) op een fabriekshal! Balkon van likmevesje, 1 stoel, geen tafel en de rest van het "dakterras"was een grindbak. Slaapkamer met 2 persoonsbed was redelijk. Douchekabine was 60x60!!! Pleebril vloog na 1 keer gebruik al van de pot af. Je moet zelf je was buiten zetten,want schoonmaken doen ze ook niet!! Kortom:Waardeloos!!

Als je echt een leuke vakantie wilt, geef dan wat meer geld uit en ga niet in een fluthotel zitten!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 6Marjan09-08-2008

redelijk

Wij hadden een 3 kamerappartement bovenin op 3 hoog aan de achterkant van het gebouw met 2 slaapkamers, 3 balkons met wanden ertussen die niet weggeschoven konden worden met uitkijk op gedeelte fabriek, jammer. Een zeer kleine woonkamer en zeer kleine keuken die wat armoedig waren ingericht. Slaapkamers, bedden, toilet en badkamers waren schoon en netjes ingericht. Er was geen fatsoenlijk terras waar je 's avonds gezellig buiten kon zitten. Verder werd ons bij aankomst niets verteld en ook bij vertrek werd nog niet eens gevraagd hoe wij het gevonden hadden en zelfs nog geen goede terugreis gewenst.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 7Laura04-07-2008

Het was opzicht wel een leuke vakantie maar dat kwam omdat we steeds weg waren. we hadden duidelijk gevraagt om een kamer met balkon en de eerste dagen kregen we een kamer zonder balkon. later kwamen we in het appartement waar we al 2x eerder hadden gezeten. dat was best leuk want ik kreeg jeugdherinneren. ik als klein meisje die daar zat te spelen met een barbie popje op de bank. het meubilair is helaas wat verouderd. en is aan vervaning toe. het zwembad is opzicht wel leuk als je alleen met je familie bent. want verder is het gewoon klein. maar de omgeving is erg leuk je kunt met de kabelbaantjes omhoog de bergen in. en lekker wandelen.

Gereisd met familie in juli 2008

• 7J. Voogd03-03-2008

De keuken was erg klein en keukenbenodigheden waren niet of nauwlijks aanwezig. Soep moest je opscepen met een koffiekopje omdat er geen soeplepel was en ook geen fluitketel om thee te zetten. Het ontbijt viel erg tegen dus zelf voor het ontbijt gezorgt

Gereisd met familie in februari 2008

• 8y lauwereins02-09-2007

zeer leuk appartement blok met zwembad (8-4 meter) . licht net buiten het centrum van het dorp en op 2 km van zell am see . Aanrader low budget !

Gereisd met familie in september 2007

• 8Ellie13-08-2007

Zeer grote app. en dict bij de ski lift. De Areitbahn. Voor weinig geld heb je echt een groot ,schoon appp. Alle grote supermarkten zitten schuin tegenover, dus boodschappen zijn zo gehaald.

Gereisd met familie in augustus 2007

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin