Hotel Jaga-Alm Zell am See

Hotel Info

• All inclusive
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Jaga-Alm Zell am See voor je op een rij gezet:

Contact

44 reviews over Hotel Jaga-Alm Zell am See

• 9J.Gerritsen04-07-2016

Hele goede prijs kwaliteit, vriendelijk personeel.

Hotel ligt hoog op de berg, lopend een hele klim, het uitzicht en omgeving adembenemend! Tip; met auto vanaf hotel parkeren bij onderliggende kabelbaan, verder voor 1,- pp met de bus (met zell am see /kaprun card) de stad in of verdere omgeving, niets geen gezeur met parkeren. Schoon hotel, elke dag schone handdoeken, all inclusief heel goed verzorgt, eten goed, lekker en gevarieerd. Echt een aanrader!!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• 9smurf115-09-2013

Correctie!

Ten opzichte van deze winter en vorig jaar is de kwaliteit van het geserveerde eten gestegen. Meer hoef ik daar niet aan toe te voegen. Zijn intussen Stammgast geworden.

• 7Jaap05-09-2011

Gewoon goed.

Mooi hotel, ligging t.o.v. pistes is gewoon super. Als de sneeuw goed is kan je vanuit het hotel naar de liften skieen en vanaf de berg natuurlijk ook weer naar het hotel toe.

Het eten was vaak vrij simpel maar wel lekker net als het ontbijt. De kamers waren schoon en modern ongericht, wel wat simpel maar genoeg om je optefrissen en in te kunnen slapen. De bedden waren (vond ik) heerlijk om in te slapen na een lange dag op de piste gestaan te hebben.

• 9Harry27-08-2011

Ligging en omgeveging prachtig

Het geheel straalt rust uit zodatt je je heerlijk kunt ontspannen en vermaken.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• 9Albertjan Massier27-12-2010

Hartstikke prima hotel!

Ik twijfel bijna om een goede recensie over dit hotel te schrijven, om dit pareltje niet bij het grote publiek bekend te laten worden, maar daar zou ik deze ongelooflijk aardige mensen en hun goede hotel tekort mee doen, dus dan maar toch... Locatie: aan de (zwarte) piste dus ski-in, ski-out. Super! Hotel: prima kamers, schoon. Goede bedden ( wel te kort voor deze lange Hollander), onze badkamer was onder het dak en daar wel erg laag. Douche type Zandstraal en heet. Eten: prima saladebuffet, elke dag een soepje of iets anders vooraf. Hoofdgerecht eenvoudig, maar prima. Iedere dag dessert buffet.
    Voor de kinderen: twee speelzalen Wellness: mooi! 2 x Sauna + stoombad. In de sneeuw afkoelen. Top! Prijs kwaliteit: waar doen ze het van? Service: fenomenaal! Wat een gastvrijheid. Waar ze kunnen helpen ze, skipas ligt klaar. Mini dependance van inter-sport in het hotel. Lekker makkelijk. Huurspullen gewoon in het hotel achterlaten a/h einde van de week. Bediening leuk! Kortom: 100%top

• 9Crispyn Adrien15-09-2010

Prima!

Perfectie vindt je misschien in een *+ hotel. Jaga Alm is niet perfect. Maar voor ons, koppel, daar geboekt voor Smart-Times + verlengd verblijf, in zoverre goed, dat wij met onze beide kinderen volgende winter, met de Krokus vakantie, terugkomen voor een skivakantie en wellicht ook volgende zomer als het de kids evenzeer bevalt (DAT is altijd afwachten!)

• 9L&W31-07-2010

gezellig hotel

Vorig jaar geweest met vrienden, super vakantie gehad, mooi hotel, maar geen overdreven luxe. Kinderen hebben zich prima vermaakt met sleeen bij het hotel. Fijn is dat je van uit het hotel zo naar de gondel kunt skieen,en ook weer terug naar het hotel.Eigenaren zeer vriendelijke mensen, en ook aardig personeel. Het is zo goed bevallen dat wij volgend jaar weer gaan.

• 8fam vd boomen29-08-2009

helemaal goed

mooi verbouwd hotel een stuk buiten het centrum van zell am see midden op de berg, mooi uitzicht over zell am see en schmitten, mooi zwembad en lekker eten, nadeel misschien dat je echt met de auto naar het centrum moet als je daar van houdt.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 8Freek27-07-2009

Prima

Net hotel met goede bediening, schone kamers, goed eten. Geen overdreven luxe, maar gewoon waar voor je geld. Mooie ligging op de helling van de Schmitten. Perfecte omgeving voor wandelingen. De zwemvijver heeft kristalhelder water.

Gasten: vooral gezinnen met kinderen, meest Duits. Wij waren de enige Nederlanders.

Er wordt op dit moment een tweede toegangsweg aangelegd, deze is wat makkelijker te rijden.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 10pierre28-01-2009

Echt TOP

geweldig. Alles. Eten, schoon interieur, personeel super,aan de piste, voor zowel wandelaars als skieers.

Een aanrader

0 tips over Hotel Jaga-Alm Zell am See

0 vragen over Hotel Jaga-Alm Zell am See

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt
      • De staf spreektDuits, Engels
      • Eten en drinkenDiner

• ZwembadBuitenzwembad, Natuurzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandGras
      • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin
      • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
      • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Geurensauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
      • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats