Appartement Haus Sonnenalm

Appartement Haus Sonnenalm

8.8Fantastisch

Oostenrijk, Salzburg, Zell am See

Op vakantie geweest naar Haus Sonnenalm?

8.8Fantastisch

• 9.8Ligging t.o.v. pistes
  • 8.4Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Haus Sonnenalm

• 0Kitty Attema23-01-2012

Skieën tot (bijna) de voordeur!

Deze kerstvakantie heerlijk geskied in Zell am See e.o. Zoveel sneeuw! De sneeuwinstallaties op de sonnenalmpiste (nummer 15) hoeven voorlopig niet aan want er ligt meer dan genoeg om nog een hele tijd prima helmaal naar beneden te kunnen skieën. Het appartement is heel comfortabel, circa 2 km van het dorp (en 200 m hoger) dus als je 's avonds van feesten houdt zit je hier niet geweldig. Maar voor ons, die na een dag skieën lekker met een boek op de bank willen, was het perfect. Ook heerlijk (zeker met al die sneeuw) dat je de auto gewoon kunt laten staan en lopend en skieënd bij de liften en klasjes kunt komen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 8LvD20-06-2010

Fijne vakantieplek!

Wij zijn twee keer in Haus Sonnenalm geweest: een keer in de herfst en een keer in het winterseizoen. Allebei de keren is het verblijf ons prima bevallen: in de herfst hebben we heerlijk gewandeld en in de winter leuk en afwisselend geskied. We waren erg tevreden over de pistes en de skilessen voor de kinderen. Er werd in het Nederlands lesgegeven, wat ook prettig was. Het huis zelf is erg aangenaam. We waren erg tevreden over de functionele en smaakvolle inrichting van het huis. De aanwezigheid van internet was ook erg handig. Voor ons is Haus Sonnenalm een plek om naar terug te keren!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 9Joost van Dolderen30-05-2010

ruim huis, aan de piste, zonnig terras

Haus Sonnenalm is een ruim nieuw huisdeel in schmitten, 2 km vanaf zell am See. 's Winters skien vanaf / tot aan het huis. 's Zomers een oase van rust en prima uitvalsbasis voor alle bergsporten en de cultuur van Salzburger Land.

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 9L van Rijssen30-05-2010

Geweldige plek

Het appartement ligt mooi op een berghelling met schitterend uitzicht over Zell am See. De zon staat het grootste deel van de dag op het ruime terras. Alles is goed verzorgd en schoon. Prima omgeving om te wandelen; leuke tochten naar allerlei hüttes mogelijk.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

• 9M. Voogt30-05-2010

Een prachtig huis in de bergen

Wij hebben inmiddels twee keer in het voorjaar (mei) gelogeerd in Haus Sonnenalm in Zell am See. Skieen doe je dan niet meer, maar voor wandelen en mountainbiken is het een prachtige tijd. Vanuit het huis is op korte afstand een groot aantal leuke wandelroutes van elk niveau bereikbaar. Ook voor de mountainbike zijn er veel opties. Het huis ligt hoog boven Zell am See aan een rustige weg. De onderste verdieping wordt verhuurd. De bovenste twee etages zijn van de eigenaar, die er in de schoolvakanties vaak zelf is. Het huis biedt voldoende privacy en heeft een groot eigen terras met mooi uitzicht over het dal. Binnen is het zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Goede bedden, ruime zitkamer met keuken en prachtige badkamer. Voor skimaterialen is ruim voldoende opbergruimte in het inpandige berghok direct naast de voordeur. Hoewel wij niet geskiet hebben, lijkt de ligging ook daarvoor perfect. De liften beginnen vlakbij het huis! Zell is een gezellig stadje met alle voorzieningen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Appartement Haus Sonnenalm info