Appartement Gschwandtner

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Geweldig mooi en ruim appartement

Lisanne
24-7-2013

Al twee keer een fijne wintersportvakantie week doorgebracht in dit appartement met zeven personen. Appartement is erg ruim van opzet, grote slaapkamers, grote woon/ eetkamer/ keuken. Het is een grote ruimte maar erg gezellig ingericht. Drie badkamers, vier toiletten. Echt een aanrader. Afstand naar de lift is te lopen maar skibus stopt vrijwel voor de deur. In het dorp voldoende mogelijkheden om boodschappen te doen.

super Appartement

Ella van Seters
        14-3-2013
        • Ligging t.o.v. pistes9

accommodatie is schoon en modern ingericht, van alle luxe voorzien.

Wij zijn nu voor de 2e keer in dit appartement geweest en er is niets op aan te merken. Wij hebben een appartement gehad voor 10 personen,vijf ruime slaapkamers, drie badkamers en nog een apparte 4e toilet.

ruime huiskamer met leef keuken.

Prima vakantie appartement

Wendy Schuiling
        25-2-2013
        • Ligging t.o.v. pistes10

Een mooi ruim appartement, met alles erop en eraan wat je nodig hebt voor een goed verblijf. Een aanrader! Vlakbij de Areithbahnlift. Hele vriendelijke mensen die heel behulpzaam waren. Echt super!,,

viel reuze mee!

Susan
          16-3-2010
          • Ligging t.o.v. pistes8

Met groep van 6 personen verbleven in appartement 2 (het 5-kamerappartement). Voor de prijs die wij hebben betaald verwachtte ik veel minder. Alles viel reuze mee! De hoeveelheid ruimte was prima te doen, oké, de douchecabine was krap en voorzien van wat schimmel, maar de slaapkamers waren oké en de woon-/eetkamer ook. Van stof en niet schoongemaakte kamers hebben wij niks gemerkt. Ligging op een klein stukje lopen van de skibushalte. Enige minpunt; de appartementen zijn gelegen bij een autogarage/spuiterij. De chemische lucht die daar vanaf kwam was niet de meest frisse, maar gelukkig was dit niet elke dag het geval.

Overigens hebben wij ons skimateriaal gehuurd bij dit complex. Ziet er allemaal wat primitiever uit, maar het materiaal dat wij kregen was zeker geen 2 jaar oud en prima onderhouden. Scheelde de helft van de prijs met een Intersport o.i.d.

Nooit meer

Linda
          11-3-2010
          • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn net terug van een super wintersport in Zell am See/Kaprun.

Alleen het app. werkte hierin niet mee! Het was een verschrikkelijk oud gebouw met veel te weinig ruimte. Wij waren met z'n 6en maar dit app. was bedoelt voor 8 personen.

De douche (erg belangrijk zo'n week) had geen gordijn. waardoor alles zeiknat werd.

We hadden een boiler van 80 liter. Dat betekend als iemand even wat langer doucht dat de rest 2 uur moet wachten tot er weer warm water is.

De slaapbank in de woonkamer zat onder de haren, en na een paar dagen kwam overal stof tevoorschijn die wij met z'n 6en niet in die paar dagen konden creëren. Of te wel, er word amper schoongemaakt. Terwijl je aan het eind van je vakantie wel meer dan 100 euro moet betalen voor schoonmaakkosten.

Ook moesten we om 10 uur 's ochtends het app. uit. en werden we pas om 8 uur 's avonds opgehaald.

We konden onze spullen tot 5 uur kwijt op de gang. (Sluitingstijd winkel)

verder super skigebied! en app. goed gelegen t.o.v pistes

Leuk appartement......totdat we weggingen....

Johan Keizer
          16-2-2010
          • Ligging t.o.v. pistes8

Een netjes appartement met oude inrichting.....helemaal niks mis mee. Totdat ze ons op de laatste dag even € 75,- in rekening brachten voor 2 plankjes uit een lattenbodem van een bed uit de middeleeuwen.... De eigenares was vanaf dat moment niet meer voor rede vatbaar en ze was niet meer bereid om als volwassenen met elkaar te praten.... Een hele leuke week gehad alleen de eigenares zorgde door deze actie voor een rare nasmaak

Slecht verzorgd interieur

Sander Binsma
          7-2-2010
          • Ligging t.o.v. pistes8

Niet aan te raden voor de grotere en zwaardere medemens, door het achterstallige onderhoud van het interieur verkeren vele meubels in slechte staat. Lattenbodems, matrassen, lengte van bedden en de kwaliteit van de stoelen waren echt ondermaats.

Wel leuk

Linda
          16-9-2009
          • Ligging t.o.v. pistes7

Het is een goed appartement! Het is raar als je de receptie ziet ( een winkel, daar verkopen ze spullen van planten tot crossmotoren)

Goed appartement, mooi en verzorgd ingericht.

de skie's die ze daar verhuren zijn ook goed en goedekoper dan intersport!!!

Verwacht niet teveel luxe.

Kruit
          31-7-2009
          • Ligging t.o.v. pistes8

Voor de prijs vond ik het best een aardig appartement. Ben wel wat luxer gewend in de zomer, maar ach..we hadden dit app. puur voor het slapen geboekt. In winter toch meest op de ski's.

Nooit meer!!

Anoniem
          16-2-2009
          • Ligging t.o.v. pistes7

Zijn net terug van een week Schuttdorf-Zell am See. Appartement ligt gunstig ten op zichte van de lift, Areithbahn 1. Ongeveer 800 meter lopen en dichtbij de halte van de skibus.

De inrichting van het appartement (nr3) is echt verschrikkelijk! Heel ouderwets en krakmikkig. De koelkast bromt de hele dag, koffiezetter kapot, geen waterkoker, geen oven, gat in bovenkant tv etc. Ook was het verre van schoon. Glazen vastgeplakt in de kast, stoffig, schimmel in badkamer, m&m's en stof onder de bank.

Dit appartement wordt waarschijnlijk al jaren aangeboden door de vriendelijke eigenaars en die zullen waarschijnlijk niet beter weten, maar wij vinden het een schande dat een gerenomeerde reisorganisatie zoiets aandurft te bieden. Het was misschien niet duur maar je kunt echt beter iets meer betalen.

We hebben een aantal aanbieders voor Gschwandtner voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gschwandtner in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gschwandtner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gschwandtner scoort een 6.95 uit 10 op basis van 19 reviews.