Hotel Grand Zell am See

Hotel Grand Zell am See
8,5

• Ligging t.o.v. pistes8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Zell am See voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Grand Zell am See in het Nederlands

Zeer goed en mooi

Jelle
21-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer mooie en luxe kamers. Vriendelijke bediening. Leuke pistes.

Oude reviews (archief)

Mooi hotel prachtige locatie

Fam. Henri
26-7-2014

Onze zomer vakantie hier gehad, in het linker gedeelte van het hotel gezeten in een zgn wellness kamer, prachtige kamer met uitzicht op het meer en de bergen. Kamer is zeer ruim, schoon en comfortabel. Bedden zijn mooi groot en lang ( als lange Nederlander altijd prettig) alles is goed schoon.

Wellness op de bovenste verdieping echt geweldig , wat een uitzicht in de rust ruimte. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Eten was iedere avond weer erg goed. ( HP) genoeg keus. Bij mooi weer elke keer buiten op het terras gegeten met uitzicht op het meer.

Leuk stadje, mooie omgeving, top vakantie

Matig Hotel, fantastisch dorp!

Jens Gombert
18-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Grand Hotel Zell am See. De 4 sterren niet waard. Toen wij hier waren, maart 2012, waren er veel Russen, Hongaren, Bulgaren enz..

Eten is redelijk. Mijn kamer was niet schoon. Toiletbril zat onder de urine bij aankomst. Na verzoek tot het opnieuw ( of voor het eerst ) schoonmaken hiervan, was het nog steeds niet schoon. Uiteindelijk zelf de bril schoongemaakt met eigen doekjes.

Uitzicht op meer is zeer mooi. Zeker na het skieen met een biertje er bij. Kamers waren uitgewoond en de bedden niet minder. Het personeel van het hotel is voornamelijk Oost-Europees. De service was niet slecht. Wel verwachten ze een fooitje. Kennen we uit Turkije en Egypte?

Ik ben om mij moverende reden wat eerder naar huis gegaan. Wel raad ik iedereen aan om in Zell am See vakantie te vieren. De Oostenrijkers zijn zeer vriendelijk. De taxichauffeurs ook. Het dorp is gezellig en de pistes zijn ruim en mooi. Ik raad iedereen af om in dit hotel te verblijven, maar het dorp is fantastisch! Ga wel voor meer luxe!

waanzinnig hotel

andre
1-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

waanzinnig wat een super hotel

wij komen al jaren in zell am see en konden dit hotel alleen van het er langs

lopen door toedoen van touroperator kwamen we in dit hotel terecht

en wat een super vakantie hebben we hier gehad het personeel doet echt zijn best om het de gasten naar hun zin te maken het eten is zowel s,morgens als s,avonds goed verzorgd de sfeer in het hotel is gewoon gezellig en wij hadden elke dag toegang tot de grandspa op de vijfde verdieping als je hier niet geweest bent en niet een saunasessie met klaus de saunameister heeft meegemaakt heb je dit hotel niet beleeft

Geweldig hotel

D.Beekmans
5-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een positief verhaal mag zeker wel eens geschreven worden over dit hotel. Het heeft een mooie ligging, zit er prachtig uit van buiten en van binnen. Alles is hier vernieuwd volgens mij. Mooie ruime verzorgde kamers, een fijn zwembad met whirlpool, een bar met zitjes, muziek en open haard. Lekker eten, ruime keuze. Heel vriendelijk personeel. Goede service.

Wij zijn net terug uit Grand Hotel

Tineke
3-4-2008

Wij zijn net terug uit Grand Hotel. We kwamen aanrijden en hadden echt een 'wauw' gevoel. Het hotel ziet er prachtig uit en ligt echt super aan het meer.

We hadden een luxe suite met twee slaapkamers. Nou ja,luxe, ik vond het een 3 sterren appartement kwaliteit. Alles schoon, maar een goede renovatie kan geen kwaad. Skiliften zijn aan te lopen, eten is goed en erg veel, sauna en zwembad zijn heerlijk en zeker de eigen sauna op de kamer.

Groot min punt: de hitte, voelde alsof het overal 30 graden was, in de kamer altijd de ramen en deuren open, maar in het restaurant was het net zo erg. Pffff, en zonde van de energie.

Wij zijn in februari in dit hotel geweest

Peter en Henrike
9-3-2008

Wij zijn in februari in dit hotel geweest.Super hotel.Vriendelijk personeel,heerlijk ontbijtbuffet.Avondeten wat chique(dus ook weinig).Maar goed van qualiteit.

En in Zell am See is een mac.donald als je nog honger hebt.Schitterend skigebied,bezoekje aan Kaprun is zeker de moeite waard.De afstand naar de lift is goed te lopen,10 MIN.Een hotel wat zeker de moeite waard is.

Verbleven in 02/2002

vanoma
30-12-2007

Verbleven in 02/2002. Fijne vakantie gehad. Aangenaam hotel. Prachtige ligging. Proffesoineel personeel.

Wij hebben halfpension gehad in het Grand Hotel tijdens de wintersport in maart via Touroperator. Het eten ( voornamelijk buffet) was erg goed, veel keuze. Minpuntje: twee keer hetzelfde buffet.

Het hotel ziet er goed uit. Vrij chic als is het wat outdated.

Service was prima. Skilift ligt net te ver weg. Valt te lopen maar met skischoenen aan niet prettig.

Wij hadden een kamer met meerzicht in het bijgebouw. Niets te klagen. Uitzicht was super, het hotel ligt dan ook prachtig. Ook leuk; een dagje Salzburg met de trein. Station ligt op 2 min. loopafstand.

Wij zijn er in augustus 2005 in het Grand Hotel geweest, de entree en de restaurants zien er prachtig uit. De kamers zijn zeer eenvoudig ( geen 4 sterren waard ), vies bed tevens kan het hotel aan de buitenkant een grote renovatiebeurt gebruiken. Het privestrand v/h hotel is zeer slecht onderhouden, hierdoor zijn wij uitgeweken naar openbare stranden aan het meer ( entree hiervoor € 5,- pp ligbed € 3,- per stuk erg duur dus als je elke dag wilt zwemmen ). Het hotel en de plaats zaten vol met gesluierde vrouwen, dit kwam de sfeer niet ten goede in het hotel. Het eten is goed, zeer uitgebreid. Het is ons erg tegen gevallen gezien de brochure v/h hotel.

Zell am See is een leuke en gezellige plaats.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Zell am See in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Zell am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Zell am See scoort een 8.5 uit 10 op basis van 13 reviews.