Hotel Fischerwirt

Meer hotelinfo

22 reviews over Hotel Fischerwirt

• 8Fam. de Bree07-08-2019

Geweldig, echt een verademing

Prima hotel, goed eten, schone kamer, prima ligging, vriendelijk en uiterst persoonlijk personeel. De receptie is bijna een VVV-kantoor, ze weten echt alles en doen veel moeite voor je. Zelfs voor een ligging in een winkelstraat in het centrum is het na 23.00 uur gewoon stil. Ook hebben ze een 'kaart/pas' waarmee je in Zelle am See én Kaprun bijna overal gratis in kunt zoals in de in de plaatselijke bussen, de zwembaden, rondvaartboten, kabelbanen en diverse uitjes. Dat scheelde echt kapitalen.

• 9Bernadette Keijzer05-01-2019

Super hotel met ontzettend aardig personeel. Wij kwamen vroeg in de ochtend aan, konden meteen aanschuiven bij het ontbijt en al na het ontbijt in de kamer. Het was een 4 persoonskamer terwijl ik een 2/3 persoonskamer had geboekt. Heerlijk gegeten, vlak bij de city express gondel en midden in een gezellig oud centrum.

• 2018
    9Cornelia de Kamper30-12-2018

Top hotel

De eerste week van de kerstvakantie doorgebracht in hotel Fischerwirt. Het was heel sfeervol. De tafels waren keurig en in kerstsfeer gedekt. De kerstmaaltijd was perfect. Onze kamer was schoon en netjes maar lag aan de straatkant. Soms was dat wat lawaaierig. De mensen van het hotel waren super vriendelijk.

• 10Lotte29-12-2018

Fantastisch!!

Echt super super super!! Heerlijk eten, goede service, leuke mensen en mooie kamers echt een aanrader! Top weekje gehad, lekker kunnen snowboarden het hotel ligt midden in het centrum en vlakbij de pistes. 🏆⛷️✨🥇🗻❄️🎿🏂👍🏽🍻🏔️🎖️

• 10Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• Oude reviews

9StefanDW04-04-2016

Leuke ski reis

Zeer vriendelijk personeel die wel degelijk moeite doen om het je naar je zin te maken. Zowel bij het ontbijt als avondeten kom je niets te kort. Je kan als gast ook gebruik maken van het zonneterras in het naast gelegen hotel, wat ook weer handig kan zijn. Nadeel misschien is dat je met de auto niet tot aan het hotel kan rijden en ze geen eigen parking hebben. In het ski seizoen hebben ze een afspraak met een sportwinkel die lockers heeft voor hen. Deze is in de helft van de afstand van het hotel tot aan de skilift en tevens aan een plaats waar veel bussen stoppen. Echter, je moet goed naar de openingsuren kijken of je kan niet aan je schoenen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 10Mw. Blom03-02-2016

Geweldig!

Gezellig hotel met vriendelijke en behulpzame bediening. Kamers zijn eenvoudig ingericht en een beetje gedateerd, maar wel schoon. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet dat continue werd aangevuld. Het avondeten was heerlijk en gevarieerd. Kortom; geweldige vakantie gehad en voor herhaling vatbaar!!

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 8Ineke06-10-2014

Geweldig

We zijn weer in dit hotel geweest en zijn zeker van plan volgend jaar weer te gaan. Volgens eerdere berichten zou er geen lift zijn naar de eerste verdieping maar die is er wel naast de trap bij de hoofdingang. 4 sterren is dit hotel niet, dat is Romantic hotel waar dit hotel mee gekoppeld is. Fisherwirt heeft 3 sterren en dat is het zeker waard. Geweldige mensen, uitgebreid ontbijtkeuze en zelf samenstellen van de lunchpakket. 3 tot 4 gangen keuze menu die stuk voor stuk heerlijk zijn. Het enige -punt zou kunnen zijn voor de absoluut niet-rokers. Er is toestemming vanaf s'avonds 9 uur in het bargedeelte te roken. Hier is geen afzuiger aanwezig waarbij het erg benauwd zou kunnen worden. Als je er tegen bent en het meldt weet ik niet wat ze dan doen. Misschien wordt dan toch verzocht aan de rokers om het buiten te doen.

• 8Ineke05-07-2014

Mooie plek

Wij zijn September 2013 al geweest en hebben het schitterend gehad in dit hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamer lag aan de wandelzone dus dat was wel wat gehorig maar we gaan binnenkort weer en hebben een kamer aan de andere kant gevraagd. Het eten was fantastisch. Ruim ontbijt buffet en een 3 gangen keuze menu. Van het ontbijtbuffet mag je zelf je lunchpakket samenstellen.

• 4Ko15-09-2013

Geen 4 sterren waard

Dit hotel ligt midden in Zell am See. Er is geen lift naar de eerste etage. De kamer waar wij sliepen was zeer warm, zelfs met het raam wagenwijd open. Veel lawaai 's nachts door andere vakantie hangers. Benauwd gangenstelsel naar je kamer. Eten ronduit slecht. Ontbijt/diner ruimte klein, warm en je zit bovenop elkaar. Parkeren niet mogelijk bij het hotel dus hopen op een plek bij de openbare parkeergelegenheden die alleen van vrijdagsmiddags t/m zondag gratis. Flink eind lopen met de koffers. Wil je via de achteruitgang dan moet je eerst via het restaurant en dan nog twee trappen af. Het hotel heeft 4 sterren maar wij hebben vaak in minder sterren hotels gezeten die duizendmaal beter waren als dit hotel. GEEN AANRADER.

• 8Fam. Altenburg21-02-2011

Doen we nog een keer

Hotel Fischerwirt in Zell am See is bij uitstek geschikt voor een weekje wintersport. De kamers zijn prima, het personeel zeer attent en behulpzaam en het is ze er alles aan gelegen om het je naar de zin te maken. Slechts 10 minuten lopen naar de bus (20 meter verder is de skiverhuur) en binnen het kwartier ben je bij de oefenpiste. Onze kamer was aan de achterkant en had geen last van luidruchtig uitgaansleven. Enig minpuntje was de droge lucht op de kamer, voor de rest de week van ons leven gehad. We komen nog eens terug.

1 tip over Hotel Fischerwirt

• Ineke, 06-10-2014

Bij boeking aangeven liever geen kamer te willen aan de wandelzone route. Dat is tot 's-avonds laat en 's-morgens vroeg erg gehorig. Het is mogelijk een kamer aan de achterkant te krijgen dat iets rustiger is

2 vragen over Hotel Fischerwirt

• Hanny van Limburg, 31-08-2019

Is er een zwembad in het hotel?

• Monique, 14-01-2017

Parkeren auto

Waar kunnen we onze auto parkeren als er geen plek is bij het hotel.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV