Hotel Familotel Amiamo

Hotel Familotel Amiamo
9,6

• Ligging t.o.v. pistes9,1

10 reviews over Hotel Familotel Amiamo in het Nederlands

zeer goed en gemoedelijk familie hotel

E. Aerts
27-12-2016

Amiamo is een zeer goed verzorgd hotel dat zich helemaal richt op gezinnen met kinderen.

Wij zijn hier nu 3x geweest.

De kamers zijn ruim en schoon.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, wat ook geld voor de eigenaren. De heer en mevrouw Horll komen regelmatig kijken en een praatje maken met de gasten.

Leuk is het eigen strandje dat het hotel heeft aan de Zeller See.

In de zomer krijg je een "Zell am See-Kaprun karte" waarmee je heel veel korting krijgt op allerlei bezienswaardigheden in de omgeving.

Prima familiehotel

Lore bouckaert
12-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer netjes met verzorgde ruime kamers. Ideale ligging aan skilift met eigen shuttledienst. Wat zeer handig is is de skischool die naar het hotel komt en het verhuur van skimateriaal in het hotel zelf. Personeel is heel behulpzaam. Maaltijden vers en lekker.

kindvriendelijk op een mooie plek

Geertje Hilte
22-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

kindvriendelijk, mooie plek om te wandelen en fietsen. Fietsen gratis te verkrijgen met kinderzitjes. Voor kinderen tot 8 jaar erg mooi. Mooie kamer, heerlijk eten.

De moeite waard voor een zomer bezoek!

Super kindvriendelijk hotel

Lieqje
30-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer kindvriendelijke hotel. Mooie kamers, fijne bedden, eten is heerlijk. Alles ziet er netjes en schoon uit. Personeel is erg aardig. Kinderopvang is helemaal top! Alle andere faciliteiten ook. Hotel ligt naast de Areitbahn I. Uitzicht is niet bijzonder, Schuttdorf is meer een voorstad van Zell am See met winkels en industrie etc. Is inderdaad wel aan de prijs, maar je krijgt er een heerlijke vakantie met je gezin voor!

• Ligging t.o.v. pistes9

zijn voor de tweede keer in amiamo .

je voelt je er meteen thuis alles is aanwezig voor een leuke vakantie.

een prive strand aan het meer kinderanimatie nl talig goed eten leker warm zwembad teveel om op te noemen.

zeker een aanrader voor degene die zich zelf en de kinderen wil verwenen.

echt een familie hotel zeer kind vriendelijk.

gr erik

2008

zeker overwegen waard

koen
4-9-2008

Een prachtige skivakantie beleefd met onze dochter van bijna 2 jaar (maart 2007)

+ Pro

1. Vlak bij skilift (Schüttdorf)

2. Uitstekende kinderopvang (NL-talige kinderjuffrouw, alle kinderjuffrouwen erg begaan met kids, activiteiten, speeltuigen,...)

3. Kwaliteit keuken

2. Zell am See is al wat verder rijden vanuit BE / NL

3. Waldblick kamers (oud gedeelte) toch stilaan aan vernieuwing toe

4. Voor uitstap naar dorp of winkel heb je wel je auto nodig

2007

Service en vriendelijkheid van de medewerkers top ! De keuken is goed.

Er zijn 2 Nederlandstalige vriendelijke kinderbegeleidsters, waarvan één tevens de leiding heeft over de kinderopvang. De kamers zijn mooi en ruim. Er is een groot niet-rokersgedeelte maar er is wel een speciale rookkamer met open haard.

Hotel Amiamo ligt i.t.t. wat er wordt vermeld in de gidsen niet in het dorp Zell am see, maar in de buitenwijk Schütdorf. Deze buitenwijk moet eigenlijk als een apart dorpje worden gezien en is niet bijzonder interessant. Het oude centrum van zell am See is echter vlakbij. In de zomer worden fietsen beschikbaar gesteld (gratis).

een geweldig hotel voor voor iedereen iets te doen is

Familie Brander
    13-3-2007

een geweldig hotel voor voor iedereen iets te doen is. De ligging is super, vriendelijk personeel, schoon en een prachtig zwembad. Wij zijn net een paar dagen terug maar wij vonden dit echt een super hotel. Wat op de internetsite staat beschreven zo is het in werkelijkheid ook. Dit hotel is echt een aanrader.

2006

We zijn nu voor de derde keer in Porschehof " Amiamo "

Dennis, Maroesjka en kids
    18-10-2006
    • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn nu voor de derde keer in Porschehof " Amiamo ". We zijn eerst in jan. 2003 geweest, Super vakantie, tweede jan. 2004 wederom super. Nu is het hotel overgenomen en verbouwd. Helaas niet ten goede. In de folder wordt van alles beloofd maar men komt deze niet na. Slecht eten, bij het ontbijt "op is op". Middag eten en avond eten van slechte kwaliteit. De kinderopas zijn liever lui dan moe. Er wordt gezegd dat er min. 3 t./m 6 oppassen aanwezig zijn. Helaas geconstateerd dat er overdag 2 aanwezig zijn er s'avonds 1, als er veel kinderen zijn. Er wordt niet goed opgelet waardoor kinderen over de gangen lopen. wij komen daarom helaas niet meer terug.

2005

Wij hebben hier onze wintersportvakantie doorgebracht. De service en het eten waren super. Voor de deur kunnen de skies onder en hup de piste op. Ook voor kinderen is hier alles geregeld, het enige nadeel is dat de 'oppassers' alleen duits spreken.

We hebben een aantal aanbieders voor Familotel Amiamo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Familotel Amiamo in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Familotel Amiamo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.