Appartement Eder

Appartement
8,7

2 reviews over Appartement Eder in het Nederlands

2007

Dit was de eerste keer dat we naar Zell am Zee gingen, wij zaten in Hotel Victoria dat hoort bij Eder, klant vriendelijkheid was zeer goed vriendelijk personeel(goed voor een dolletje) zeer behulpzaam, enz. Het hotel opzich zag er goed uit zowel van binnen als van buiten, de kamers werden haast elke dag verschoont(bed, douche, nieuwe handendoeken,enz.) Als we volgend jaar weer op wintersport gaan, gaan we daar zeker weer heen!! De ligging is super dicht bij het de winkeltjes en barren onder victoria zitten zelfs twee barren en daar zit dan ook weer het nadeel alsje in Victoria zit!! als je op de eerste verdieping zit dan zitje dus boven de barren en dat zaten wij dus kamer 103, dat was snachts niet echt lekker tot 3uur snachts klonk het gejuig van mensen en de bas van de boxen drunde door de kamer heen en de livebands stonden haast naast je bed, dat was wel erg vervelend

2005

Wij waren erg tevreden over het appartement. Het was er schoon en van alle gemakken voorzien. We hadden prachtig uitzicht over het dorp en de Zeller See.Het appartement ligt vlak naast een kabelbaan. Het ligt op de bovenste verdieping en er is een balkon.

Er is een nadeel, je kunt niet vanaf de begane grond meteen met de lift mee. Je moet eerst een trapje op van een paar treden, dus voor mensen moeilijk te been is dit niet echt een optie.

Je woont wel gewoon tussen de gewone bevolking en dat is juist heel erg leuk.

Wij vonden het een goede keus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eder in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.