Hotel Der Sonnberg

Fantastische plek

Fam Hofs
19-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit hotel is een echte aanrader, mooie kamers, zeer vriendelijke eigenaren en personeel, het eten is geweldig. Ook zeer kindvriendelijk.

Uitstekend hotel met uitmuntend eten

Michel
4-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Der Sonnberg is een niet zo'n groot suite-hotel, gelegen op een prachtige plek in Zell am See. Het uitzicht is heel erg mooi, de kamers zijn ruim (grote badkamer met sauna). Er is veel persoonlijke aandacht. Het eten is echt fantastisch. Kortom, een aanrader!

2008

Het allerbeste op een mooie lokatie

Gerard & Rianne Rijkhoff
6-8-2008

Mooi uitzicht, zeer lekker eten, zeer mooie kamers en fantastische eigenaren en personeel.

We hebben een aantal aanbieders voor Der Sonnberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Der Sonnberg in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Der Sonnberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.