Hotel Daxer

Super hotel

bianca
17-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eten was super en erg vriendelijk personeel erg schoon kortom voortreffelijk.

Super verblijf

John G
10-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel heeft ruime moderne kamer met moderne inloop douche, uitstekend keuze menu. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. De logging is op100 meter van Schmitenhöhe dal station. Vriendelijk personeel echt een aanrader.

Geweldig hotel!!

Mark
20-11-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Allereerst heeft het een pracht ligging in de bergen. De afstand tot de skilift is vrij kort.

De salade buffetten zijn altijd meer dan prima. De diner gerechten zijn qua porties voldoende en zeer smakelijk. In het restaurant heerst een gezellige sfeer, daarbij draagt de bediening uiteraard aan mee. De eigenaren zijn zeer warme en vriendelijke mensen.

Wat zeer gemakkelijk en ideaal is, is dat er een skiverhuur aan grenst.

Het algemene oordeel zal dan ook zijn, dat het hotel op een perfecte locatie ligt en je een onvergetelijke vakantie zal beleven!!

uitstekend hotel

Frank-Muriel
27-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Uitstekend hotel en een zeer goede ligging. Een 50meter wandelen en je bent aan de ski lift. Er is ook een goede parkeergelegenheid, wat niet altijd het geval is in Zell am See. Het ontbijt buffet is uitgebreid en goed. Vooral de keuzes uit de verschillende koffies, heerlijk.

Er is een ruime keuze in het drie gangen avond maal.

Het enige min puntje was de douche op de kamer, de afvoer wan niet helemaal in orde maar dit zal ondertussen wel opgelost zijn. De kamer was ook zeer proper.

Hier ga ik volgend jaar zeker terug naar toe.

Leuk familie hotel

Marc
26-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

In dit hotel zijn we een aantal keer geweest. Ik weet niet of het nog steeds door dezelfde familie gerunt wordt maar toen was het prima... ik denk dat we er binnenkort weer heen gaan dus kan ik hier binnenkort een nieuwe beoordeling over geven...de kamers waren simpel maar goed, de ligging ten opzichte van de pistes c.q ski liften is geweldig...50 meter lopen en je zit in de lift naar de top...binnenkort meer nieuws

geweldig

janssen
31-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

goed verzord en vriendelijk personeel prijs is goed en betaalbaar, lekker eten en betaalbaar . goed bereikbaar

Zeker voor herhaling vatbaar

Fam Mols
30-8-2010

Zeer gastvrij, prima kamers, uitstekende keuken.

Je komt er niets te kort, alles is makkelijk bereikbaar.

Activiteiten mogelijk voor de kinderen (inclusief).

We gaan graag een keer terug.

heel goed hotel

Frank Cleeren
27-8-2010

Hotel daxer is een fantastisch hotel met zeer vriendelijke personeel. Wij zijn tien dagen naar Hotel daxer geweest en hadden twee kamers. De vakantie is heel goed geweest. Dit heeft te maken met het hotel wat zeer goed was. Tevens was het eten heel goed. In de ochtend had je een uitgebreid buffet. en s'avonds had je iedere avond weer wat anders. Mocht je een dagje niet weten wat te doen dan had de eigenaar wel wat leuke tips. Tevens verzorgde de eigenaar wandeltochten. Iedere week was er in het hotel ook nog een gezellige karaokeavond. Kortom een mooie vakantie.

Net terug van een week "Daxer" in Zell an see.

Fam. Stevelink
14-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het was dit jaar voor de eerste keer dat wij, in Oostenrijk, in een 3 sterren hotel verbleven, de afgelopen jaren alleen maar in 4 sterren hotels de vakantie doorgebracht.

Wij hadden een familiekamer geboekt, de kinderen sliepen bij ons op de kamer. De kamer vonden wij voor 4 personen aan de kleine kant, maar 1 kast voor alle kleding en de slaapbank van de kinderen was oud en versleten. Om de dag schone handdoeken, kon wel elke dag tegen betaling. Alleen het sanitair werd dagelijks schoongemaakt, aan de kamer deden ze niets.Kamer was wel mooi schoon bij aankomst. Geen "zithoek" op de kamer, 2 kleine hoektafels met 2 stoelen. TV kijken kon alleen op bed. Het eten en de service was super, hier deden zij niet onder voor een 4 sterren hotel. 'S middags een super ""kuchen" met koffie buffet en ijs voor de kinderen. De keuken (en de kok) zijn uitstekend, erg lekker en gevarieerd aanbod van maaltijden, leuke grillavond en "bauernbuffet" gehad. De prijs/kwaliteit verhouding was dik in orde.

2008

gastvrij en betaalbaar

Joke Wolbers
7-11-2008

Het personeel is uiterst vriendelijk, er kan heel veel. Afwisselende diners en ruime kamer, samen met de kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor Daxer voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Daxer in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Daxer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.