Appartement
Weer vandaag-2°-6°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Das Baderhaus voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Das Baderhaus in het Nederlands

Het Baderhaus is een eeuwenoud pand met twee appartementen. Het is prachtig gerestaureerd en van alle gemakken voorzien. Het ligt midden in het centrum en op nog geen 5 minuten lopen van het meer. Met vier personen is het kleinere appartement een beetje krap, maar goed te doen.

Zell am see is een leuk stadje aan het meer waar (vooral bij mooi weer) van alles te doen is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Prachtig appartement midden in voetgangerszone van Zell am see, winkels, terassen, het meer, het zwembad, alles op loopafstand.

Bij het appartement krijg je de Zell am see Kaprun karte waardoor de meeste liften, zwembaden, openbaar vervoer etc gratis is, hiermee bespaar je honderden euro's!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Das Baderhaus in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Das Baderhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.