Appartement Chalet Riedelsperger

Appartement Chalet Riedelsperger

8Fantastisch

Oostenrijk, Salzburg, Zell am See

Op vakantie geweest naar Chalet Riedelsperger?

8Fantastisch

• 9.4Ligging t.o.v. pistes
  • 8.2Inrichting
  • 7.2Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Chalet Riedelsperger

• 0Leo24-02-2012

mooi chalet direct aan de piste

Een heel mooi appartement waar het goed toeven is. De ontvangst door het echtpaar is uitermate prettig. Onder het genot van een kop koffie of fris wordt je bijgepraat over het chalet en de mogelijkheden in de omgeving. De schoonmaak is midden in de week en ging bij ons zover dat de vaatwasser was in-en uitgeruimd!! Wij waren met zes personen en dan is de huiskamer aan de krappe kant. Wij vonden dit niet een echt probleem. De ongeving is prima voor de lange latten maar ook om te wandelen. Met de skibus (gratis met skipas) naar het dorpo is goed te doen. De halte van de skibus en de liften ligen recht tegenover het chalet. De auto hebben we de hele week niet nodig gehad. Een absolute aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 0Sabine17-01-2012

Super appartement!

Onze ervaring gedurende week 2-2012 (4 personen) was zeer enthousiast en zullen hier zeker nog een keer willen terugkomen. Heel vriendelijk echtpaar, brandschoon appartement, voorzien van alle gemakken, broodjes/wasservice, goede bedden, schone badlakens en een balkon. Na het skiën kunnen de skischoenen drogen aan een daarvoor bestemd verwarmd rek. Piste naast de deur en liften voor de deur. Bestaat zelfs de mogelijkheid om HP te boeken bij een hotel ernaast.

Kortom hele fijne mensen die er zeker voor zullen zorgen dat een ieder het naar zijn zin heeft. Wat mij betreft zeker in de top 3 vwb appartementen die ik de afgelopen 15 jaar heb gezien!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 0Arnor03-01-2012

Super Chalet

Net terug van een weekje skien in Zell am See waar we verbleven in Chalet Riedelsperger. Een super ontvangst waar we een koffie of thee werd aangeboden. Eens in de chalet waren we verrast door de grote slaapkamers en propere badkamer. Spijtig dat de leefruimte klein was, zeker met 6volwassenen en 1 baby. Maar voor de rest een zeer goede chalet. De ligging t.o.v de pistes was super, 2min stappen en je zat in de lift en de dalafdaling was er net naast, hoewel die er meestal niet zo goed bij lag,wat echt makkelijk is. Jammer dat er geen winkeltje in de buurt was,je moest altijd naar benenden,wat alleen maar overdag kon want de bus reed maar tot 18u. De accomodatie is echt super gelegen,alleen jammer dat het skigebied klein is,je bent er in 2dagen helemaal rond. Dus ideaal voor een short-ski. Voor de rest een topvakantie gehad, echt een aanrader, zeker door de vriendelijke mensen.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2011

• 8JP van Koot23-02-2011

Prachtig tov de piste

Mooie week gehad in februari.Ontvangst door de eigenaar met een biertje.Prachtig weer gehad.Nadeel is dat er geen restaurant in de buurt is.Met skibus naar beneden en met taxi terug.Verder mooi appartement recht tegenover de lift en piste.Je moet wel over een zwarte piste naar het dal en anders gewoon met de lift en dan sta je binnen 100 meter wer in je appartement.Advies.Ben je met zijn vieren, neem dan een 6 persoonsappartement.Dan heb je gewoon 2 slaapkamers.

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 8Peter en Jacqueline20-12-2010

Fantastisch chalet

Het chalet is gewoon geweldig, als je van skiën, snowboarden en wandelen houdt dan zit je hier perfect. De skiliften zijn nog geen 2 minuten van het chalet. De familie Riedelsperger zijn hele vriendelijke mensen en zoeken alles voor je uit als je vragen hebt of ergens naartoe wilt gaan met de auto of trein. Midden in de week is nog een extra schoonmaak dus het chalet is altijd netjes. Het plaatsje Zell am See (goed te bereiken met de bus die tegenover het chalet stopt) is ook gezellig. Leuke winkels, restaurants en café's, m.a.w. ook een aanrader. Wij hebben een geweldige week achter de rug en we komen zeker nog een keer terug naar chalet Riedelsperger.

Jacqueline en Peter

Gereisd met partner in december 2010