Appartement Chalet Bichlhof

AppartementWeer vandaag17°11°
Appartement Chalet Bichlhof

2 reviews over Appartement Chalet Bichlhof in het Nederlands

Comfort, rust, geweldig uitzicht!

Joost
30-4-2017

Appartementen comfortabel ingericht, inclusief oven en vaatwasser. Goede (en gratis) WiFi. Fantastisch en vrij uitzicht. Rustig gelegen. Vriendelijke eigenaresse. Geweldige uitvalsbasis voor wandelingen, een aantal liften is wandelend (20-30 minuten) te bereiken. En die liften zijn met de 'Zell am See - Kaprun' kaart gratis te gebruiken!

Nadelen? Voor ons niet, maar goed om te weten: eigenaresse woont op begane grond, en heeft een 'Sonnenterrasse', kan soms 'gezellig druk' zijn. Appartement ligt aan een steile weg, een kleine 2 km van het centrum van Zell am See. Goed te lopen, mits je fit bent.

Oude reviews (archief)

8 dagen verbleven in chalet 'der Biechlhof'. Traditioneel gebouw uit 1851. Paar jaar geleden compleet verbouwd. De eigenaresse en haar zoon wonen op de begane grond. Op de 1e etage zijn twee prachtige 2-kamer appartement voor max. 4 personen ingericht en op de 2e verdieping één 3-kamer appartement voor max. 6 personen. App. zeer compleet ingericht met o.a. een vaatwasmachine.

Hoger gelegen met een fantastisch uitzicht ovet de Zellet See. Ondanks onze principes gaan wij waarschijnlijk volgend jaar nog een keer weer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Chalet Bichlhof in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Chalet Bichlhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Chalet Bichlhof scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.