Appartement Chalet Bichlhof

Appartement Chalet Bichlhof

9Fenomenaal

Oostenrijk, Salzburg, Zell am See

Op vakantie geweest naar Chalet Bichlhof?

9Fenomenaal

3 reviews over Appartement Chalet Bichlhof

• 2018
    9Familie Schimmel27-12-2018

Heerlijke vakantie

Afgelopen dagen een heerlijke mini-vakantie gehad met zijn vijven. Mooi appartement, nieuw, schoon, stil, compleet en ruim. Zeer vriendelijke gastvrouw. We hebben genoten van onze kerst bij de Bichlhof.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• Oude reviews

9Joost30-04-2017

Comfort, rust, geweldig uitzicht!

Appartementen comfortabel ingericht, inclusief oven en vaatwasser. Goede (en gratis) WiFi. Fantastisch en vrij uitzicht. Rustig gelegen. Vriendelijke eigenaresse. Geweldige uitvalsbasis voor wandelingen, een aantal liften is wandelend (20-30 minuten) te bereiken. En die liften zijn met de 'Zell am See - Kaprun' kaart gratis te gebruiken!

Nadelen? Voor ons niet, maar goed om te weten: eigenaresse woont op begane grond, en heeft een 'Sonnenterrasse', kan soms 'gezellig druk' zijn. Appartement ligt aan een steile weg, een kleine 2 km van het centrum van Zell am See. Goed te lopen, mits je fit bent.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Marcel31-10-2016

Prachtig chalet met fantastisch uitzicht!

8 dagen verbleven in chalet 'der Biechlhof'. Traditioneel gebouw uit 1851. Paar jaar geleden compleet verbouwd. De eigenaresse en haar zoon wonen op de begane grond. Op de 1e etage zijn twee prachtige 2-kamer appartement voor max. 4 personen ingericht en op de 2e verdieping één 3-kamer appartement voor max. 6 personen. App. zeer compleet ingericht met o.a. een vaatwasmachine.

Hoger gelegen met een fantastisch uitzicht ovet de Zellet See. Ondanks onze principes gaan wij waarschijnlijk volgend jaar nog een keer weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Appartement Chalet Bichlhof info