Sorteren

Reviews over Zell am See

Heerlijk hotel, aanrader in Zell am See (met gezin

Kate
    2-1-2018

Echt lekker eten van het buffet, ontbijt en diner. Zeer attent personeel in bar. familiekamer ideaal; aparte kamer te maken dmv schuifdeur. Let op bij boeken; er zijn verschillende soorten familiekamers, sommigen alleen met extra bed(den) in ouderkamer. Super mooi zwembad.

Super vriendelijk personeel

Delia
    20-12-2017

De kamers waren heel netjes en iedereen was heel erg vriendelijk. Het enten was heel erg goed, alleen de drukte bij het eten had iets minder gemogen

Fantastische locatie, schoon en netjes verblijf!

Susanne
    14-12-2017

Super locatie, vriendlijk personeel. Ruime kamers en geen geluidsoverlast. Diner was niet super.

Heerlijk, maar kort

Linda
    30-9-2017

Heel erg leuk hotel en hele mooie ligging. Onze kamer was klein, maar prima. Je bent tenslotte heel de dag op de piste, dus echt veel heb je niet nodig. Het personeel is heel vriendelijk en we werden goed geholpen. Het eten is lekker. 's Ochtends hadden we ontbijtbuffet en in de avond kregen we een kaart met eten wat we konden nemen, maar ook nog een stukje buffet erbij. We hebben ook nog een dag in de sauna gezeten en in het zwembad. We hadden er ook nog een massage bij geboekt (was wel duur maar echt wel lekker voor de vermoeide spieren). De gondel naar de piste is op loopafstand en echt prima te doen met je skischoenen aan. De pistes zijn echt heel erg mooi en lekker breed. Je kan ook nog uitwijken naar Kaprun en dat is ook heel erg mooi. Wij hebben helaas na 4 dagen moeten inpakken omdat mijn vriend onderuit gehaald werd door een snowboarder en zijn knie in de soep lag (alles is weer goedgekomen gelukkig). Het hotel is heerlijk en we komen zeker nog een keer terug om de vakantie af te maken.

Prima prijs kwaliteitsverhouding

Richard Bruins
    1-3-2017

Super gastvriendelijk personeel. Zeker een aanrader!