accommodatie Zell am See met centrale kookgelegenheden

Reviews over Zell am See

Heerlijk rustige wintercamping middenin natuur.

Hilde en Johan,
    6-2-2018

Heel mooi in de natuur gelegen wintercamping. Heerlijk rustig. Vriendelijke campingeigenaar, die je goed behulpzaam is om je plek te ruimen als je aankomt. Schoon sanitair. Zeer redelijke prijs. Met eigen vervoer snel in Kaprun, bij de Areitbahn of in Zell am See. Minpuntje: de skibus komt maar 2 maal in de ochtend: om 9.00 en om 10.00 uur.

Hele fijne camping

Tanja,
    7-10-2016

Wij hebben met een tentje en de fietsen hier 2 nachten gestaan. Onze zoon van 3 heeft het heerlijk gehad. Kon zelfstandig op de camping rondscharrelen. Leuke speeltuin, een trampoline en hele gave skelters. Wij waren erg blij met het kleine campingwinkeltje bij de receptie. Deze was tot 21.00 uur open dus konden daar gekoelde drankjes halen. 's Ochtends konden we koffie kopen bij de receptie en ook verse broodjes. Omdat het in de ochtend wat fris was, was het erg prettig dat er een binnen verblijf was met wat tafels en stoelen, wat boeken en zelfs een tv. Wij konden hier relaxt ontbijten. Voor het koken waren er picknicktafels beschikbaar. Sanitair was prima in orde. De eigenaren waren zeer vriendelijk en werken hard doen heel erg hun best. Bij ons was de camping ook erg vol, maar wij hebben daar geen hinder van ondervonden.

B.Elverdink,
    27-6-2016

Mooie schone camping in een prachtige omgeving. Mooie fietspaden.

Vriendelijk personeel camping.

Super

Loes en Gerard Harleman,
    1-10-2015

Tijdens de eerste twee weken van september verbleven wij op Camping Panorama Camp. Onze eerste ervaring met Oostenrijk. En wat een goeie!

Voor de grap hadden we het mooiste plekje van de camping gevraagd en echt....dat kregen we...Fantastisch! Een prachtig mooi uitzicht op de bergen waaronder de Kitzsteinhorn: Panorama Camp is de naam waardig!!

Bovendien bleken onze gastheer en- vrouw, Josef en Astrid Bründlinger, heel aardige en behulpzame mensen die ons met allerlei antwoorden en tips bedienden!

Zowel het terrein als de voorzieningen keurig netjes!

We willen volgend jaar wel weer naar Oostenrijk.

En Panoarama Camp: een dikke aanrader!!

Fijne rustige camping met goede ligging

steefienietje,
    1-9-2013

Aardige eigenaarsfamilie. Camping is niet groot, weinig beschutting en plaatsen niet duidelijk afgebakend. Sanitair ook kleinschalig opgezet maar wel voldoende en schoon. Zeep en toiletpapier altijd voor handen! Openbaar strand aan het meer bereikbaar direct via pad aan achterkant van de camping op 400m lopen ongeveer. Veel doorreizers, inclusief motorrijders en campers. Vormt geen probleem verder.

Schüttdorf is te bereiken met de fiets of te voet via een pad langs de camping.

Camping eigenaar spreekt verstaanbaar Duits en Engels.