Hotel Badhaus

Prima hotel

Daniel
22-7-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima hotel, vriendelijk personeel, erg behulpzaam en ook voor kinderen. Prima kamers, iets te weinig opbergruimte. Alles netjes en verzorgd zoals een Oostenrijks hotel betaamt. Pistes waren te bereiken met de auto (ca. 5 min) of met de skibus (ca. 15 min).

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een fantastisch hotel!

Daniël
7-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een klein hotel met ca 40 kamers, het personeel kent je vrij snel, ze zijn hier erg vriendelijk en behulpzaam. Hier is de gast ook nog echt een gast. We hebben er echt genoten, ook onze dochter van 9 werd overal bij betrokken, ook al verstond ze geen duits. Als ik dan toch iets negatiefs moet zeggen, dan waren de kledingkasten te klein :-). Skibus tot voor het hotel, binnen 10 min in Zell am See.Met de auto is het ook goed te doen als je naar Kaprun wilt, parkeerplaatsen genoeg.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2017

prima en proffesioneel

peter geerts
20-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Badhouse is een prima uitvalbasis om te skieen in Zell am See en Kaprun. Prima eten schoon hotel en vriendelijk proffesioneel personeel.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super Hotel

Peer
2-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Echt een uitstekend hotel. Erg goed eten, ontbijt zeer uitgebreid. Diner ook zeer goed verzorgd. Prachtige ruime kamers met een goede badkamer, apart toilet. Vriendelijke bediening. Skibus stopt voor de deur (5 min) tot aan de piste. Echt een aanrader, ook als het geen skiweer is. Zwembad sauna, kortom je kunt hier goed vertoefen.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Hier wil je stamgast zijn.

Marian en Hans
16-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

een goede plek om je vakantie te vieren. Rustig gelegen een paar kilometer buiten Soll. Fantastiche verzorging, prima keuken met veelal verse producten uit eigen tuin en bedrijf, vriendelijke eigenaren - familiebedrijf. Hier is klant koning.

Gereisd Met partner in Sat Jul 30 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel. Goede service

de Haan
12-1-2009

We hebben een fantastische tijd gehad in dit hotel. De verzorging en service was uitstekend. In het welness centrum was het goed ontspannen na een dagje op de piste. Het enige nadeel van ons verblijf was de afstand tot het centrum.

Gereisd Met partner in Mon Jan 12 2009 20:00:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

mijn man en ik zijn eind mei naar hotel badhaus geweest we

Eveline Boot
26-7-2007

mijn man en ik zijn eind mei naar hotel badhaus geweest onze indruk was erg goed ondanks dat we niet in de wintersport periode zijn geweest is er nog een hoop leuks te doen. personeel is zeer vriendelijk en geven ook veel tips. wij zelf hebben geslapen in kamer 305 die erg ruim was en een prachtig uitzicht had over de bergen en de zell am see. er word engels gesproken een echte aanrader

Gereisd Met partner in juli 2007
2005

Wij zijn in februari 2004 naar Hotel Badhaus geweest

Nelina den Uijl
16-2-2005

Wij zijn in februari 2004 naar Hotel Badhaus geweest. Service is prima, eten ook uitstekend en vriendelijk personeel. Het hotel ligt behoorlijk ver bij de pistes vandaan, maar de skibus stopt voor de deur. Ski's, skischoenen e.d. kun je bij het hotel huren (er komt een bus met materiaal langs). Naar de gondel in het dorp is het met de auto ca. 3 minuutjes rijden en naar de Schmittenhoehe is het zo''n 10 minuutjes rijden. Groot parkeerterrein aanwezig en genoeg liften om je een aantal dagen te vermaken op de pistes. Apres-ski in Zell am See is matig. Kan er wel een hele mooie buitenrit te paard maken, voor als je eens wat anders wilt.

Gereisd Anders in februari 2005
2004

Wij zijn in maart 2004 in Hotel Badhaus geweest

Mirella
30-8-2004

Wij zijn in maart 2004 in Hotel Badhaus geweest. Superhotel, goed ontbijt, heerlijk diner en vriendelijk personeel. Vooral het italiaanse buffet aan het eind van de week was geweldig. De kamers zijn ruim, mooi en vooral erg schoon. De ligging van het hotel is wat minder; nogal afgelegen. Je kunt 's avonds niet echt een leuk blokje om lopen. Met de auto ongeveer 5 minuten naar het centrum van Zell am See. De skibus stopt wel voor de deur. Kortom: goed hotel! Wil je meer weten, mail dan.

Gereisd Anders in augustus 2004

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Badhaus in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Badhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.