Appartement Annika

9,4

• Ligging t.o.v. pistes8,5

28 reviews over Appartement Annika in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes7

Gelegen aan een rustige straat, op kwartiertje lopen van de AreitExpress gondellift alwaar een skibox ter beschikking is (hoort bij appartement). Met de auto: grote gratis parkeerplaats bij de AreitExpress.

Enkele supermarkten op loopafstand alsmede kleine restaurants. Voor meer keus uitwijken naar Zell am See.

Het appartement is modern ingericht en licht, alles ziet er verzorgd en schoon uit. Koken op inductie. Eigenaar is betrokken en vriendelijk. Aardige plus is dat er bij aankomst al wat schoonmaakspullen, vaatwastabletten, wc papier en vuilniszakken liggen.

Geen broodjesservice (wel een oven aanwezig).

Geweldig

Giessen
7-1-2017

Met zoon (15) die appaartement bezocht : Prachtig en compleet appartement: van handdoeken, beddegoed, wc papier, en zelfs afwastabletten. Alle apparatuur aanwezig: koelkast, afwasmachine, waterkoker, koffiezetapparaat en Nespresso-apparaat.

Zeer vriendelijke en behulpzame Nederlands sprekende eigenaar.

Prachtige ligging: Zell am See zuid (Schuettdorf), nabij winkels en restaurants (loopafstand).

Goede uitvalbasis voor verschillende uitstapjes: Grossglockner, Krimmler watervallen, Bramberg, Eagle's Nest, zoutmijnen, enz.. Ook genoeg wandelroutes aanwezig.

Jammer alleen dat in/tijdens onze herftvakantie al een hoop liften en een aantal bezienswaardigheden dicht waren ivm in orde maken voor de wintersport. Maar.... wij hebben het enorm naar ons zin gehad!!

• Ligging t.o.v. pistes9

Super vakantie gehad in een stijlvol ingericht appartement met een zeer sympathieke eigenaar.

Bijzonder veel activiteiten in de buurt voor gezin met kleine kinderen. Aanrader!

Super!

Ilonka
12-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijke week zomervakantie gehad. Annika appartments is een mooie, schone en modern ingerichte locatie. Jos is een geweldige gast heer en heeft goede tips om in de buurt leuke dingen te ondernemen. Ook de Zomerkaart (TIP) is een belangrijke extra. Gratis de Kitzsteinhorn of de Schmitten berg op (bij elkaar in ons geval zo'n 180 euro) zijn maar een paar van de dingen die je daarmee kunt doen. Door de ligging (buitenwijk van Zell am See) lekker rustig en toch is alles dichtbij. Zeker een plek om terug te komen, hebben al geboekt voor een weekje skieen deze winter :)

Goed verzorgd

Fpnnag
19-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een heel tof, schoon en nieuw appartement van alle gemakken voorzien !

Vriendelijke huisbaas Jos zorgt voor een warm welkom en fijne bedden + goed schoongemaakt. Een plek om terug te komen volgend jaar!!!

Heerlijk appartement op perfecte locatie!

yvette
12-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fonkelnieuw appartement op perfecte locatie. Gelegen in rustige (woon)wijk met uitzicht vanaf het balkon op de piste. Het appartement is mooi modern ingericht en de keuken is zeer volledig uitgerust. De skilift is op loopafstand en ook goed bereikbaar met de auto ( parkeren gratis ). De kluisjes bij de skilift die je bij het appartement mag gebruiken, zijn een uitkomst voor gezinnen met kinderen. Geen gesleep met ski's en schoenen!

super appartement!

arnold klamer
12-9-2012

ben er in de zomer geweest, ruim en mooie inrichting!!

Een topper!

Fam Verbrugge
7-8-2012

Appartement Annika is lekker ruim, goed ingericht en schoon. In de buurt is veel te doen en te zien, wij hebben er een topweek gehad!

Heerlijke vakantieplek

agnes vd Velden
2-8-2012

Een ruim schoon en gezellig appartement, met een komplete inrichting App. Annika ligt heel centraal tussen Zell am See en Kaprun. Vanuit hier op korte afstand veel activiteiten. Op loopafstand, bakker diverse supermarkten, H&M, busstation, enz..

geweldige accomodatie

wensink
31-7-2012

vanuit Huis Annika met het openbaar vervoer en de zell am se Karun karte alle kanten op geweest.Alles ligt op korte afstand.Het uitzicht is prachtig en de eigenaars doen erg hun best om het ieder naar de zin te maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Annika voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Annika in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Annika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.