Hotel AlpinResort Zell am See

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor AlpinResort Zell am See voor je op een rij gezet:

162 reviews over Hotel AlpinResort Zell am See

• 9harry04-10-2019

geweldig

hotel mooi, met vriendelijke personeel ,die doen alles om het naar je zin te maken , eten is lekker en voldoende. omgeving is schitterend en zoveel te doen met een zell am see card.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Mirjam13-02-2019

Top ski vakantie gehad

Super mooie plek om te overnachten in een appartement zaten we. En nog mooier de ski pistes fantastische en met de bus was het 5 min vanaf het appartement naar de gondels je kon omhoog en je kan meteen beginnen met skieen.

Met vrienden

• 10Christine Venema29-01-2019

Fantastisch!

Geweldig hotel met prachtige ligging. Waren voor de 25 e keer in Zell am See , maar voor de eerste keer in dit hotel. Je skied naar de gondel en vanuit daar skie je naar alle mooie plekken in en rond Zell am See. Heerlijke altijd vers geprepareerde pistes en er is altijd een skihut in de buurt voor een drankje of een hapje. Ook voor de apres ski ben je aan het juiste adres. We gaan zeker weer komen!

Met oudere kinderen

• 8Reggy21-01-2019

Goed hotel

Prijs kwaliteit is het hotel in orde. Verwarmde lockers gratis in hotel per kamer. Wifi in de prijs inbegrepen op alle kamers. Skilift op 50 meter afstand. Hotel te bereiken met rode of zwarte pistes. Drank in hotel is aan de dure kant. Drank en eten op de piste kan duur zijn goed uitkijken welke hut je binnen gaat want prijzen verschillen sterk.

• 2018
    8Hans10-03-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

(+) Mooi hotel gelegen direct gelegen aan de piste. Mooie kamers en inclusief gebruik van zwembad, bubbelbad, spa en een droogruimte voor je wintersportuitrusting. Een heerlijk uitgebreid ontbijt in de ochtend. Het diner is op sommige dagen in buffetvorm en andere dagen a-la-carte. Erg vriendelijk personeel dat er alles aan doet je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. (-) Het diner voldoet maar is geen culinair hoogstandje.

• 2017
    8Langlois Rudy14-09-2017

Fantastische plek maar geen viersterren waard

Goed maar het eten kan beter

• 8Ligging t.o.v. pistes

• Oude reviews

3Familie Sterckx-Dehertog23-10-2016

Voor ons nooit meer !

Kamer was groot en proper, douche had wat groter mogen zijn (ik moest er op mijn zijkant in stappen en als de deur dan dicht was stootte je al je arm tegen de deur). Ontbijt was wel in orde maar vaak hetzelfde, 's avonds keuze uit 2 soorten soep, buffetvorm geeft wel vaak, nadat een aantal mensen al geweest zijn, een slordige indruk, dessert kon niet worden aangepast. Hier opteren ze voor een all-in formule maar schaf die af : - ganse dag fruitsap te verkrijgen uit een machine = smaakt naar water met een beetje fruit in - glas of karaaf wijn leeg = het werd wel afgeruimd maar niemand vroeg of je nog iets wou drinken - zuchten en kreunen als we aan de bar nog iets vroegen om te drinken, kregen van de barman de opmerking dat we nogal dorstige mensen waren. - Longdrinks werden op de volgende manier geserveerd = in een klein limonadeglas een bodempje alcohol, zes ijsbokken en dan wat frisdrank. Als je nog iets bestelde werd hetzelfde glas gebruikt zonder de gesmolten ijsblokken te verwijderen of je kreeg het glas van de persoon wiens glazen nog op de toog stonden. Hebben dan zelf drank gekocht in de winkel en dat geconsumeerd.

Omdat op een dag mijn echtgenoot zijn dessert niet had opgegeten werd de rest in een zakje (te gebruiken aan het ontbijtbuffet om je lunchpakket samen te stellen) gestopt door de ober waarop hij het zakje sloot, op tafel legde en er met zijn vlakke hand een paar keer op sloeg met de woorden "dit is uw lunchpakket voor morgen".Begrijp onze verwondering over deze manier van doen.

Zo werden we nog nooit behandeld op al onze reizen gedurende de afgelopen 27 jaar. We zijn zelfs 2 dagen eerder naar huis gegaan omdat voor ons de maat wel vol was, werden door iedereen bekeken alsof we de pest hadden. Vaarwel vakantiegevoel.

• 9Annemie10-09-2016

Héél goed

Geen klachten . Heel vriendelijk personeel , lekker eten ! Goede uitvalsbasis voor uitstappen in de omgeving . Tip : Maak zeker gebruik van de gratis Zell am See / Kaprun kaart in de zomer . Je kan zelfs voor 1 euro tot ik Kaprun ( Kitzsteinhorn en Stuwmeren) met de bus .

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 10Ann01-04-2016

Zalig

De piste begint in de achtertuin van het hotel, vanaf sommige tafels in het restaurant kijk je op de piste en toch valt er behalve skieën nog zo veel meer te beleven: wandelclub, zwemmen, het stadje verkennen,... De bushalte is vlakbij. Het eten is zalig. Er wordt op aanvraag rekening gehouden met allergieën. Zo kreeg onze dochter een lactosevrij ijsje. Tip: vroeg boeken. De familiekamers zijn snel weg.

Met jonge kinderen

• 8Annekie14-03-2016

Fijn hotel

Mooi hotel aan de piste. Fijn ontvangen, personeel is aardig. Eten is prima, s ochtends aangeven wat je s avonds wilt eten, keuze uit 3. Commentaar dat het eten niet lekker is, kunnen wij niet inkomen. Waarschijnlijk komen deze mensen met veel te hoge verwachtingen aan, zoiets als een sterrenrestaurant. Zwembad is fijn, water mag warmer! Verwarmde kluisjes voor ski's en skischoenen ideaal! Kortom, prima hotel! Wij komen graag weer.

13 tips over Hotel AlpinResort Zell am See

• Fam Vermunicht, 23-07-2014

wij kregen de juniorsuite, omdat we een kamer zonder tapijt hadden gevraagd owv allergie bij zoontje. Behalve dat we een zeer slechte matras hadden was het een prachtige kamer! De zell am see-kaprun summercard die we bij onze all-in kregen, was absoluut de moeite waard! Zeer veel interessante en mooie uitstapjes in nabije omgeving met vrije toegang.

• van den Houwe Marc, 22-08-2013

Tof voor wandelaars,mooie natuur(zeker de kloven!)

• missiaen mark, 21-03-2013

Neem kamer met groot balkon !

4 vragen over Hotel AlpinResort Zell am See

• Ingrid, 13-02-2012

Geschikt voor kindje van 1,5 jaar?

Hallo, Weet iemand of dit hotel ook geschikt is om heen te gaan met een kindje van 1.5 jaar? Zijn de familiekamers ruim?

Mariska, 30-01-2013

We hebben nog nooit zo'n grote familiekamer gehad. Er is een apart slaapgedeelte voor de kinderen. Niet helemaal apart, maar dmv een muur en er is ook een soort zithoekje. Ze zijn heel erg kindvriendelijk, alleen de genoemde speelruimte hebben we niet kunnen ontdekken.

• Lennie, 06-02-2012

Taxi

Is er misschien ook iemand die zaterdag 24 maart 2012 naar dit hotel gaat en komt met het vliegtuig van s'morgens 7 Uur landen om half negen . Dan kunnen we samen met een taxi verder reizen??

• rijanne, 26-10-2011

wintersport 2011

Gaan er nog famillies met kleine kinderen volgend jaar naar dit hotel in de voorjaarsvakantie (27-2 t/m 2-3)?

rijanne, 05-01-2012

Hallo, En hebben jullie een leuke vakantie gehad? Goed en leuk hotel?

Angelique, 16-11-2011

Wij gaan met de kerst.... Ben jij er al een keer geweest.... Voor ons is het de eerste keer

jellie, 06-01-2012

wij hebben zeker een super vakantie gehad zwembad is wat klein maar verder alles super gewoon. je hebt veel mogelijkheden om dicht in de buurt wat leuks te vinden berg kitssteinhorn is bijvoorbeeld super of hoe je het precies schrijft. Großglockner zijn we 2 keer omhoog geweest is ook super mooi ook al heb ik hoogtevrees ben ik toch meegegaan.

jellie vos, 05-01-2012

hallo rijanne wij gaan in de zomer weer heen voor de 2e keer omdat alles zo goed geregeld is. als je al in geboekt hebt is dat perfect als je tussen de middag weg bent kun je broodjes meenemen van het ontbijt en anders gewoon bij het hotel eten.We gaan met onze beide dochters die nu 9 en 11 zijn in 2010 waren wij er voor d eeerste keer. Als je wat wilt weten mag je gerust mailen

groetjes jellie

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• WinkelsKapper
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats