Hotel AlpenParks Parkhotel Zell am See ***

Hotel AlpenParks Parkhotel Zell am See
Hotel AlpenParks Parkhotel Zell am See
7,5

Weer vandaag1°-6°

We hebben een aantal aanbieders voor AlpenParks Parkhotel Zell am See voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel AlpenParks Parkhotel Zell am See in het Nederlands

Een gezellig,gemoedelijk hotel op loopafstand van de bushalte en skipiste.Aan de overkant van het centrum.Kleine,maar gezellige kamers met heel goed eten en vriendelijk personeel.

Goed hotel , heel goed eten , vriendelijk personeel.De kamers zijn inderdaad klein maar heel netjes verzorgt en schoon en heerlijke bedden. Naar de kabelbaan en de skibus heel goed aan te lopen en ook het centrum van Zell am See. Verder is de ijsbaan leuk en een wandeling bij het meer een aanrader.

de kamers zijn i

J. Schinkel, 5-2-2008

de kamers zijn i.d.d. redelijk klein,maar schoon en erg gezellig ingericht;wel voldoende kastruimte.Hele goede douche.Eten bijzonder goed,maar ook op een leuke manier geserveerd,aan mooi gedekte tafeltjes.iedere dag op een andere manier.Ontbijtbuffet uit de kunst.Vriendelijk personeel.Zou iedereen kunnen aanraden.Joke en Margo

Wij hebben een leuke vakantie gehad, Het hotel was prima, bi ons gaat niet om luxe, als de bedden maar goed en als er maar een goed ontbijt is dat is voor ons het belangrijkste kortom wij hebben een prima wintersport gehad!!

Wij zijn vorige week teruggekomen van de wintersport

Karin Janssen, 21-3-2007

Wij zijn vorige week teruggekomen van de wintersport. Wij vonden het een prima hotel met lekker avondeten, gevarieerd en niet alleen maar Oostenrijkse schnitzels. Onze kamer was klein maar netjes met een lekker zonnig balkon. Het personeel was grotendeels vriendelijk. Waar wij wel van baalden was dat we in een week tijd wel drie of vier keer onze eigen ontbijttafel moesten dekken, terwijl we gewoon ruim op tijd kwamen ontbijten. Maar verder helemaal prima dus, voor een aantrekkelijke prijs.

wij waren hier van 9 tot 16 feb

melvin, 23-2-2007

wij waren hier van 9 tot 16 feb.goed hotel wel eenvoudig maar schoon.als je de hele dag weg bent maakt dat toch niet uit dat het geen luxe is.kamers zijn klein en ook de badkamer maar wel goed.ook het eten is uitmuntend elke avond weer wat anders,ook vegetarisch.al met al tophotel.

zeer, kleine kamers

rob, 10-2-2007

zeer, kleine kamers. Slecth uitzicht )kale muur' loshangende stopcontacten. Vieze vloerbeddekking. Eten onder de maat. Uitgerookte kamers in bijdeel.

Personeel zeer vriendlelijk en behulpzaam.

Wij zijn van 24-8 tot 31-8 in hotel Eder geweest

Werner en Miranda, 5-9-2006

Wij zijn van 24-8 tot 31-8 in hotel Eder geweest.

Onze kamer was heel klein 2 pers. Terwijl we een 2/3 pers. kamer hadden gereserveerd alles was bezet.

we hadden een piepklein badkamertje je kon je er net in omdraaien.

Ons bed was wel goed en het eten ook

Er was geen gezellige bar waar je s'avonds kon gaan zitten.

Wij zijn van 19/8 2006 t/m 26/8 2006 in dit hotel geweest

Frank en Ellen, 28-8-2006

Wij zijn van 19/8 2006 t/m 26/8 2006 in dit hotel geweest. De kamers waren heel slecht en heel klein. Wij hadden een kamer met vloerbedekking (vies). Ook bij de douche. Geen gezellige lounge. Het eten was goed. Het terras buiten was wel mooi.

wij zijn zojuist terug gekomen uit Oostenrijk, en hebben

Mirella & company, 26-3-2006

wij zijn zojuist terug gekomen uit Oostenrijk, en hebben hier mede door het hotel een superleuke vakantie gehad. Het hotel ligt bijna aan de piste en midden in het dorp. Het eten is er echt heel erg goed, wij waren met een groep waar moeilijke eters bij zitten en een vegetariër, geen lopend buffet of 'vreetschuur' maar echt iedere avond een lekkere verse maaltijd met een lekker toetje na. Het personeel is er heel erg vriendelijk, de kamers zijn klein maar schoon en met een goed bed! Kortom een echte aanrader en wij gaan zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AlpenParks Parkhotel Zell am See in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AlpenParks Parkhotel Zell am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel AlpenParks Parkhotel Zell am See scoort een 7.53 uit 10 op basis van 19 reviews.