Hotel Alpenblick

Meer hotelinfo

74 reviews over Hotel Alpenblick

• 10T.Blaauw30-01-2019

Kom hier zeker weer

Gewoon een super hotel. Voor het laatst een jaar of 40 geleden hier geweest. Zeer vriendelijk personeel en alles is tot de puntjes verzorgt. Binnen en buiten zwembad, sauna fitness, zeer uitgebreid ontbijt, en een zeer luxe 5 gangen avondmaal.Kamers en bedden zijn ook goed in order.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 2017
    10Harry20-08-2017

Alles was perfect, de ligging, gastvrijheid, faciliteiten en personeel. Prijs-kwaliteit verhouding zeer goed. Het avondeten was prima, niks op aan te merken. 3 gangen diner, keurig gepresenteerd en opgediend. Gewoon perfect. Echt een aanrader.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 10Elles18-05-2017

Heerlijk overnachtingsadres onderweg naar Italië

Gasthuis Alpenblick is voor ons een vast onderdeel van onze vakantie. Onderweg naar Italië (en weer naar huis) overnachten we hier al jaren.

De familiekamer is ruim, met een groot tweepersoonsbed en een stapelbed, een mooie badkamer met heerlijke douche, een ruim balkon met prachtig uitzicht en 's morgens wacht er een smakelijk ontbijt!

Familie Hierzer weet precies wat gastvrijheid betekend!

• 10Ligging t.o.v. pistes

• Oude reviews

9Frank20-03-2016

Geboekt door fout in oorspronkelijk hotel

Hotel Alpenblick heeft vriendelijk personeel. Mooie infrastructuur. Mooie en Zeer ruime kamers. De badkamers zijn degelijk en meer dan proper maar iets te 'basic'. De uitbaters organiseren elke dag wel iets om de gasten te entertainen. Het eten is Meer dan bevredigend en heeft elke dag wel iets verrassend. We kunnen echter de prijs niet beoordelen daar wij door een fout bij hotel Latini hierheen werden gestuurd. Hotel Latini is wel degelijk een lager gamma Doch korter bij de piste!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 9Bertina31-12-2015

Gezellig hotel met veel faciliteiten

Er wordt veel voor de hotelklanten gedaan, het eten is goed, voor de kinderen is het super. Vaak is het zo dat in een hotel een speelkamer is maar hier is er van alles voor de kinderen te doen (WI, Playstation, X-box, computer, tafelvoetbal). En met een mooie sauna en zwembad kan iedereen zich prima vermaken. Het enige nadeel is dat het in een rustig gedeelte ligt, maar met de bus voor de deur kom je gemakkelijk bij de skiliften en het centrum.

• 9Simone12-01-2015

Gezellig familie hotel

Nu voor de 3e keer weer de kerstdagen in dit hotel doorgebracht en dit is weer supergoed bevallen. De service is prima. Een mooi hotel waar een hoop georganiseerd wordt. Zeker weer voor herhaling vatbaar.

• 10Theo Bieger01-01-2015

Mooi familiehotel met uitstekende kwaliteit

Hier inmiddels diverse wintersportvakanties doorgebracht. Vooral met Kerst voegt de familie Segl veel sfeer toe. Het diner is viergangen met veel keuze en er zijn ook regelmatig buffetten. Ontbijt is zeer goed en compleet. Het personeel vriendelijk en servicegericht. Kamers zijn mooi, schoon en compleet. Onze 16-jarige zoon kon prima bij ons op de kamer slapen.

• 8TravelAgent198715-05-2014

Alpenblick

Dit mooie hotel garandeert een geweldig verblijf in Zell am See. De medewerkers zijn allemaal ontzettend vriendelijk, het eten is uitstekend en de ligging t.o.v. de pistes is goed. Het hotel beschikt over een verwarmde skistalling, zodat je natte schoenen 's nachts weer goed kunnen drogen. Ben je na een dag skien toe aan wat ontspannen, neem dan een duik in het zwembad of ga ontspannen in de sauna, het kan allemaal. De kamers zijn zeer ruim ingericht en voorzien van een grote leefruimte en een mooie badkamer. Heerlijke bedden en mooi uitzicht op de omgeving. Het hotel is niet gehorig! Een absolute aanrader voor een fijn verblijf in Oostenrijk!!

Zakelijk

• 10G Hoffenkamp20-03-2014

Een geweldig Hotel

Een geweldig hotel alles prima voor elkaar De kamers super, en hartstikke schoon Bediening uitstekend, altijd bereidwilleg om je tehelpen. Ontbijd en diner van uitstekende kwalitiet een erg lekker, en volop. Word veel georganiseerd door de eigenaren. Er is medewerkers show , dat was erg leuk in elkaar gezet.

• 10boulie1103-03-2013

geweldig snap niet waarom mensen dit niet boeken

top hotel. Alles wordt voor je gedaan in dit hotel. Ontzettend leuk voor de kids na het skieen heerlijk zwemmen of in de speelkamers, terwijl ouders genieten van spa en wellness. Eten genoeg misschien denk je soms (wat krijg ik nou op me bord) maar er is genoeg keus en als je het niet lekker vind mag je van het kinderbuffet mee eten. Redelijke prijs voor wat je krijgt. Personeel doet er van alles aan om gasten te vermaken. Als je daar niet van houd ga je heerlijk naar de stad. Ski bus stopt voor de deur. Om het kwartier gaat bus naar de piste. Kaprun ook leuk voor 1 of 2 keer. wij zijn ervaren skieers maar vonden dit toch nog een leuk gebied. Schijnt over 3 jaar samen te gaan met saalbach. Dan wordt het het grootste skigebied van europa. Dit hotel moet vaker geboekt worden, waarom zitten nederlanders altijd in app. Het is toch heerlijk als je kunt relaxen na het skieen. Skipas is incl. dus dan valt vakantie heel erg mee voor wat je allemaal krijgt.

• 7Ligging t.o.v. pistes

3 tips over Hotel Alpenblick

• Bolder, 22-02-2012

Goede uitvalbasis voor een skivakantie of wandelvakantie.

• boulie11, 03-03-2013

je kunt vanuit hier naar meerdere skigebieden als je ervaren bent en misschien langer als een week

• jannij, 03-06-2012

De Zell am See/Kaprun Sommercard is een goede aanvulling op het verblijf. Deze kaart biedt veel voordelen en mogelijkheden. De kaart wordt gratis door het hotel verstrekt. Zonder deze kaart is de prijs van het hotel aan de hoge kant.

1 vraag over Hotel Alpenblick

• mkas.peer, 21-11-2011

Skibus

Weet iemand of de skibusregeling hier goed is? En klopt het dat de skibus voor de deur stopt? En tot hoe laat gaat deze s-avonds? Wij willen namelijk met de trein hier naar toe. Groet Caroline

Jeroen en Jacquelien, 27-11-2011

Via deze site vindt je meer info; http://en.kitzsteinhorn.at/ski_board/skibus

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV