Appartement Alm-Appartement Zell am See

Kleine hotelsWeer vandaag10°1°
Appartement Alm-Appartement Zell am See
9,8

• Ligging t.o.v. pistes9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Alm-Appartement Zell am See voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Alm-Appartement Zell am See in het Nederlands

Onvergetelijk verblijf!

Herman Ronk
21-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Op 24 januari zijn we in het mooie Kaprun getrouwd. Om de rest van de dagen zo dicht mogelijk bij de piste te zitten hebben we voor deze appartementen gekozen! Samen met onze ouders, broer en zussen hebben we een week mogen genieten van deze appartementen. Zoals altijd hadden de eigenaars alles goed voorbereid en zag alles er weer tip-top uit.

De ligging van de appartementen is super, de pistes zijn op 10 minuten lopen vanaf het appartement en ook de supermarkt en bakker zijn om de hoek. Daarnaast is er in de omgeving meer dan genoeg te doen!

De appartementen zijn van alle gemakken voorzien en als er iets mis is wordt je oor direct geholpen door de zeer behulpzame eigenaars.

Zeker een aanrader!

Topweek in ALM 1!

Familie Vedder Nijmegen
16-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voorheen hebben we een aantal jaren een week doorgebracht op de bovenverdieping 'oude stijl' van het appartementencomplex Sigl in Zell am See. Nu voor de eerste keer in het door de nieuwe eigenaren, Ruud en Suzanne, verbouwde en vernieuwde appartement ALM 1. We waren echt onder de indruk van de mooie indeling en de gezellige, huiselijke en perfecte inrichting. In combinatie met 6 dagen volop zon en skiën op de gletscher van Kaprun was het voor ons een topweek!

Hoge kwaliteit, bijzonder mooie ligging

Herman
16-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn dit jaar met Wintersport weer teruggekeerd naar Zell am See gezien dit een skigebied is dat ons bijzonder goed ligt. De keuze voor het appartement was zo gemaakt, de uitstraling en hoge kwaliteit van de appartementen spraken ons direct bijzonder aan.

De drie slaapkamers waren groot genoeg en ook de "woonruimte" in het appartement is erg ruim opgezet, de keuken is erg modern en van alle gemakken voorzien. In het complex is een grote ski "opslag" beschikbaar waar je je skispullen kwijt kan.

De eerste pistes zijn op loopafstand, maar eventueel stopt er ook een bus zo goed als direct voor het appartement. Daarnaast zijn supermarkten en een aantal barretjes gemakkelijk lopend bereikbaar.

Eigenlijk hebben we niets aan te merken op deze appartementen, de kleine puntjes die we hadden zijn door Ruud en Suzanne meteen verholpen.

Al met al zeker een aanrader!

Mooi appartement met goede ligging!

Simone vd IJssel
14-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zaten in ALM 2, mooi appartement, goede ligging, heerlijke bedden en voor de kleine ook alles aanwezig! Ruud en Suzanne denken goed met je mee! Wij hebben een top vakantie gehad!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alm-Appartement Zell am See in Zell am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alm-Appartement Zell am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.