Bed and Breakfast Gästehaus Marianne Baier

BedAndBreakfastWeer vandaag16°7°
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Gästehaus Marianne Baier voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Gästehaus Marianne Baier in het Nederlands

Heel gastvrij

Sharona
7-10-2017

Wij zijn heel gastvrij ontvangen. Enorm schone kamers. Ontbijt was super geregeld. Goed onderkomen voor je doorreis

Oude reviews (archief)

Fantastisch overnachtingshotel

R.J.
31-8-2015

Zeer vriendelijke eigenaren van dit hotel. Ideaal om te overnachten op weg naar de Balkan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Gästehaus Marianne Baier in Zederhaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Gästehaus Marianne Baier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Gästehaus Marianne Baier scoort een 9.6 uit 10 op basis van 2 reviews.