Hotel Salzburgerhof

• Sauna

18 reviews over Hotel Salzburgerhof

• 2018
    9Anoniem24-07-2018

Geweldig, wij gaan voor de 7e keer.

Voor ons al 6 keer eerder Salzburgerhof; een goed hotel. Een zwembad, een beetje aan de kleine kant, een grote spa. Ook een fitnessruimte! Kamers zijn netjes en schoon. Het eten is zowel voor de kinderen als voor de volwassenen uitgebreid. Voor de kinderen was er Magic Mountains, een leuk programma (wel extra bijbetalingen als kinderen meewillen gaan rodelen of zwemmen) zeker een aanrader! Bij Magic Mountains krijgt u ook een pasje, daarmee kunt u 3x per week van de gondelbaan gebruik maken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

9R Garretsen06-02-2013

Heerlijk verwenhotel!

Mooie ruime kamers, luxe schone badkamers. Mooi uitzicht aan voorzijde. Heerlijk eten, zowel ontbijt als lunch ( ook mee te nemen in lunchzakje voor op de berg) en diner. Uitgebreid weerbericht met het avondkeuzemenu vind je bij het ontbijt. We hebben heerlijk gegeten en ( tegen extra betaling) genoten van lokale wijnen ( speciaal geadviseerd bij het diner). Welness is super luxe, binnenbad klein, maar goed voor een half uurtje na een sportieve dag voor de kids. Magic Mountains programma heel leuk voor alle leeftijden. Gevarieerd en goed opgezet. Prima materialen die je ook kunt lenen (incl.). Geweldige bergwandelingen gemaakt. Enige minpuntjes: doodlopende weg naar het dorp is lang en bochtig (afgelegen), daardoor is het dorp wel een oase van rust..... Verder geen goed buitenzwemwater. Het meertje is erg koud en wij hadden geen buitenbad. Het zwembad in Wagrain was daarom een goede aanvulling. Al met al zo'n goede combi met zeilen in Kroatie dat we dit jaar weer het zelfde doen.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

• 5van eek02-02-2013

hotel met veel potentie maar te weinig service

mooie ligging aan de piste alhoewel je van dec- maart geen zon kunt verwachten op je balkon ( die overigens op de lage verdiepingen uitkijkt op de garage en op de hoge verdiepingen pal tegen de piste aan ligt) ben je afhankelijk ( bv vanwege werk) van internet- ga hier dan zeker niet naar toe! werkt namelijk matig en wordt duur betaald- gratis! wifi in 100 meter verderopgelegen skiliftengebied. Eten is prima alhoewel zo nu en dan wat ongepaste avondjes als "gala"met hard rock en kuchen party waarbij het er op neer komt dat je gewoon zelf alles de keuken moet halen, teven een fondu wat oi niet mag voor een hotel in deze prijsklasse. ongemotiveerd-onattent personeel. sauna is mooi doch zeer klein- zwembad mag niet de naam dragen. er is nauwelijks gelegenheid om te zitten of je moet van kelder naar 5e etage willen gaan. 1 sterk punt; een prachtige skiopberg ruimte! Maar of dit pluspuntje nou ale minpuntjes uit kan gummen?? voor ons dus geen 2e keer..

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9appeltje04-09-2012

verwennerij

Prachtig modern hotel met de oostenrijkse warme gastvrijheid. vriendelijk en behulpzaam personeel. hotel is van alle gemakken voorzien. ook aan kinderen in alle leeftijden is gedacht met speelruimte voor peuters maar ook een chill-hoek voor tieners. Wij hebben Magic-Mountains geboekt. ideaal want de ouders kunnen iets avontuurlijker op pad terwijl de kinderen ook leuke activiteiten ondernemen met leeftijdsgenootjes. In iedergeval echt een aanrader in combi met dit fantastische hotel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 10linda27-11-2011

Super hotel met concept "Magic Mountains

Het is zeker een 4*+. Een luxe, gerenoveerd,uitgebreid hotel. De welness is superdeluxe! Nooit zo'n uitgebreide welness ergens gezien.Eten is heel goed.Ontbijt is heerlijk.Bij inchecken krijg je lunchzakjes,dus indien je op de berg luncht mag je je lunchpakketje ah ontbijt samenstellen. Magic Mountains animatie is top! Vooral voor pubers.Veel Nederlanders,maar ook Belgen.Dit gaan we voor 2012 weer boeken en dan wordt het onze 4e keer dat we hier heen gaan.Magic Mountains wordt veel voor een week geboekt i.c.m.zonnig Italie of Kroatie.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 0Willems07-08-2011

Een aanrader!

Goed, luxe hotel met zeer goede voorzieningen. Ideaal voor gezinnen. Mooie ruime gezinskamers voorzien van alle gemakken. Verzorging met detail. Keuken goed en zeer verzorgt. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Maria Verelst09-03-2011

Super reuze hotel

De meest ontspannende en luxueuze skivakantie "ever". voorheen altijd in Frankrijk geskied, wel veel groter gebeid, maar eens je de weg weet in dit skigebeid heeft het heel wat te bieden. Hotel Salzburgerhof is gewwonweg super. Er valt helemaal niets aan af te keuren

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 9Dianne23-07-2008

prima hotel ook voor de kinderen

In juli zijn we hier met onze zonen van 10 en 12 jaar 2 weken geweest. Veel aktiviteiten die erg leuk waren. De voetbaltraining was erg leuk. Hier leerden onze zonen veel vriendjes kennen. Er waren de laatste week ongeveer 60 kinderen die verdeeld over 5 leeftijdsgroepen training hadden. Het weer was wisselend (regen en lekker warm) maar er was altijd wel wat leuks te doen. De trampolines zijn ook erg leuk. De mountainbikes die je kunt lenen zijn van prima kwaliteit. Naar Altenmarkt op de fiets is leuk. Terug is een hele klim (ongeveer 10 km met een hoogteverschil van 500 m). Alles is op loopafstand. De familiekamers in het hotel zijn prima. Door de schuifdeuren kun je de slaapkamer van de kinderen afsluiten als ze gaan slapen. Het kinderbuffet is heel handig en vonden de kinderen erg lekker. De pannenkoeken die 's ochtends werden gebakken vielen ook erg in de smaak. Ook in het hotel zijn bij slecht weer voldoende mogelijkheden (tafeltennis, biljart, fitness, zwembad en sauna)

Gereisd met familie in juli 2008

• 10fabi15-11-2007

Wij gingen vorige zomer 2006) met onze 3 kinderen (tussen 11 en 15) naar hotel Salzburger hof. Het was de eerste vakantie in jaren die ons zo beviel. De kids waren steeds weg naar de activiteiten van magic mountain. Prachtig. Wij gaan waarschijnlijk volgende zomer terug. Dit jaar was het er niet van gekomen gezien we nogal wat kosten gehad hebben.

Gereisd met familie in november 2007

• 9Familie van der Linden02-09-2007

Van 18 tot en met 25 augustus in Salzburgerhof verbleven met onze 2 kinderen van 8 en 12 jaar. Prima vermaakt, kinderen hele dag onder de pannen met programma Magic Mountains. (voetbal, surf- en zeilles) Hotel is super, goed eten, bijzonder aardig personeel. Zeker voor herhaling vatbaar. Mooi weer gehad.

Gereisd met familie in september 2007

1 tip over Hotel Salzburgerhof

• R Garretsen, 06-02-2013 Rapporteren

Het buitenzwembad in Wagrain met veel glijbanen is voor jonge en oudere kinderen een leuke activiteit. Mooi gelegen en voor Nedetlandse begrippen erg goedkoop. Dagje Salzburg is ook goed te doen. Onze dochters vonden het geweldig om de locaties van The Sound of Music te bezoeken!

1 vraag over Hotel Salzburgerhof

• marina, 19-01-2012 Rapporteren

activiteiten inclusief

hallo, klopt het dat als je in dit (of een ander) hotel in deze plaats boekt, via reisagent/buro of rechtstreeks, al die activiteiten gratis zijn? dus ook de zeillessen bijv.?

marina, 19-01-2012

al gevonden, zeilen wel, zeillessen niet :)

Hotel Salzburgerhof info

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingVolpension
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages