Hotel Salzburgerhof

8,5

• Ligging t.o.v. pistes9,3

15 reviews over Hotel Salzburgerhof in het Nederlands

Met oudere kinderen

Geweldig, wij gaan voor de 7e keer.

Anoniem
24-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor ons al 6 keer eerder Salzburgerhof; een goed hotel. Een zwembad, een beetje aan de kleine kant, een grote spa. Ook een fitnessruimte! Kamers zijn netjes en schoon. Het eten is zowel voor de kinderen als voor de volwassenen uitgebreid.

Voor de kinderen was er Magic Mountains, een leuk programma (wel extra bijbetalingen als kinderen meewillen gaan rodelen of zwemmen) zeker een aanrader! Bij Magic Mountains krijgt u ook een pasje, daarmee kunt u 3x per week van de gondelbaan gebruik maken.

Aanrader!

Geertje
12-8-2013

Dit jaar van 13 - 20 juli in dit hotel verbleven met ons gezin met het Magic Mountains concept. We hebben er een heerlijke week beleefd. Geweldige hotelkamers, smakelijk eten en vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Je betaald alleen behoorlijk extra voor alcohol. Ook het MM concept was erg goed. Onze kinderen (15 en 13) vermaakten zich prima met de andere jeugd van duitse, nederlandse en engelse afkomst. Kortom aanrader!

Heerlijk verwenhotel!

R Garretsen
6-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooie ruime kamers, luxe schone badkamers. Mooi uitzicht aan voorzijde.

Heerlijk eten, zowel ontbijt als lunch ( ook mee te nemen in lunchzakje voor op de berg) en diner. Uitgebreid weerbericht met het avondkeuzemenu vind je bij het ontbijt. We hebben heerlijk gegeten en ( tegen extra betaling) genoten van lokale wijnen ( speciaal geadviseerd bij het diner). Welness is super luxe, binnenbad klein, maar goed voor een half uurtje na een sportieve dag voor de kids. Magic Mountains programma heel leuk voor alle leeftijden. Gevarieerd en goed opgezet. Prima materialen die je ook kunt lenen (incl.). Geweldige bergwandelingen gemaakt. Enige minpuntjes: doodlopende weg naar het dorp is lang en bochtig (afgelegen), daardoor is het dorp wel een oase van rust..... Verder geen goed buitenzwemwater. Het meertje is erg koud en wij hadden geen buitenbad. Het zwembad in Wagrain was daarom een goede aanvulling. Al met al zo'n goede combi met zeilen in Kroatie dat we dit jaar weer het zelfde doen.

• Ligging t.o.v. pistes9

mooie ligging aan de piste alhoewel je van dec- maart geen zon kunt verwachten op je balkon ( die overigens op de lage verdiepingen uitkijkt op de garage en op de hoge verdiepingen pal tegen de piste aan ligt)

ben je afhankelijk ( bv vanwege werk) van internet- ga hier dan zeker niet naar toe! werkt namelijk matig en wordt duur betaald- gratis! wifi in 100 meter verderopgelegen skiliftengebied.

Eten is prima alhoewel zo nu en dan wat ongepaste avondjes als "gala"met hard rock en kuchen party waarbij het er op neer komt dat je gewoon zelf alles de keuken moet halen, teven een fondu wat oi niet mag voor een hotel in deze prijsklasse.

ongemotiveerd-onattent personeel.

sauna is mooi doch zeer klein- zwembad mag niet de naam dragen. er is nauwelijks gelegenheid om te zitten of je moet van kelder naar 5e etage willen gaan.

1 sterk punt; een prachtige skiopberg ruimte! Maar of dit pluspuntje nou ale minpuntjes uit kan gummen?? voor ons dus geen 2e keer..

verwennerij

appeltje
4-9-2012

Prachtig modern hotel met de oostenrijkse warme gastvrijheid. vriendelijk en behulpzaam personeel. hotel is van alle gemakken voorzien. ook aan kinderen in alle leeftijden is gedacht met speelruimte voor peuters maar ook een chill-hoek voor tieners. Wij hebben Magic-Mountains geboekt. ideaal want de ouders kunnen iets avontuurlijker op pad terwijl de kinderen ook leuke activiteiten ondernemen met leeftijdsgenootjes. In iedergeval echt een aanrader in combi met dit fantastische hotel.

• Ligging t.o.v. pistes10

Het is zeker een 4*+. Een luxe, gerenoveerd,uitgebreid hotel. De welness is superdeluxe! Nooit zo'n uitgebreide welness ergens gezien.Eten is heel goed.Ontbijt is heerlijk.Bij inchecken krijg je lunchzakjes,dus indien je op de berg luncht mag je je lunchpakketje ah ontbijt samenstellen.

Magic Mountains animatie is top! Vooral voor pubers.Veel Nederlanders,maar ook Belgen.Dit gaan we voor 2012 weer boeken en dan wordt het onze 4e keer dat we hier heen gaan.Magic Mountains wordt veel voor een week geboekt i.c.m.zonnig Italie of Kroatie.

Een aanrader!

Willems
7-8-2011

Goed, luxe hotel met zeer goede voorzieningen. Ideaal voor gezinnen. Mooie ruime gezinskamers voorzien van alle gemakken. Verzorging met detail. Keuken goed en zeer verzorgt. Een aanrader!

Een prima hotel,vriendelijke mensen.Het hotel is erg netjes.Voor de kinderen is er een chillraum,speelkamer,binnenzwembad en ze kunnen er tafeltennissen,playstation,en er is een poolbiljart.Magic Mountain formule is geweldig zowel voor kinderen als volwassenen is er iedere dag een programma.

Super reuze hotel

Maria Verelst
9-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

De meest ontspannende en luxueuze skivakantie "ever". voorheen altijd in Frankrijk geskied, wel veel groter gebeid, maar eens je de weg weet in dit skigebeid heeft het heel wat te bieden.

Hotel Salzburgerhof is gewwonweg super. Er valt helemaal niets aan af te keuren

Prima plek met heerlijk eten

Fam. van den Berg
21-7-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn zowel in de zomer (Magic Mountains) als in de winter in Salzburgerhof geweest.

Magic Mountains is ons en de kinderen erg goed bevallen. Veel activiteiten.

Voor een skivakantie is Zauchensee natuurlijk helemaal super! En ook de ligging van Salzburgerhof. Wij zijn erg te spreken over het eten. Vooral het ontbijt met pannenkoeken en roerei die ter plekke door de kok bereid worden scoren hoog bij onze kinderen.

Spielraum met tafeltennistafel is wat ons betreft ook een toppertje. Zwembad is klein maar prima. Sauna helemaal goed.

Afgelopen jaar zijn we naar een andere plek geweest maar komende winter gaan we weer heerlijk naar Salzburgerhof.

We hebben een aantal aanbieders voor Salzburgerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Salzburgerhof in Zauchensee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Salzburgerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.