Hotel Magic Mountains Zauchenseehof

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Magic Mountains Zauchenseehof voor je op een rij gezet:

123 reviews over Hotel Magic Mountains Zauchenseehof

• 10-22-07-2016

Wederom, de vakantie was weer geslaagd!! Prettig hotel, geweldig eten, Magic Moutain. Kortom echt vakantie!!

Anders

• 8stoprichard21-04-2014

heerlijke aktieve vakantie voor kinderen

Heerlijk hotel (hotel Zauchensee) met grote kamers, zwembad en sauna. All inclusive was niet geweldig maar de organisatie voor de kids was fantastisch. Ze werden (als je dat wilde) de hele dag bezig gehouden met leuke spellen, wandel- en fietstochten in de buurt. Als je er dan zelf op uit wil heb je een mooie omgeving waar van alles te doen is. Ga met de skilift naar boven en je hebt een geweldig uitzicht en je kunt er heerlijk eten of alleen wat drinken in het restaurant.

• 9Familie uit Delft27-08-2013

Zauchenseehof, wir kommen zuruck!

Normaal schrijven wij geen recensies, maar deze twee weken waren echt fantastisch! Vaak waren wij op vakantie klanten, tijdens deze vakantie waren wij gasten. Onze zonen van 7 en 2 hebben genoten van de zeer verzorgde Nederlandstalige animatie. En, het is een cliche, maar als de kinderen het naar hun zin hebben..... Het hotel was keurig, je kamer wordt elke dag schoon gemaakt. Het keuzemenu is afwisselend en was elke dagen lekker. Helemaal goed. Hotel Zauchenseehof en Magic Mountains bedankt voor de leuke vakantie!

• 10Springer15-08-2013

Fantastisch nog nooit zo een leuke vakantie gehad!

Als je van sport houdt ben je hier helemaal op de juiste plaats Voor jong en oud super! Hele leuke MTB tochten gemaakt! Onze zoon wil (wij ook) volgend jaar weer terug!

• 10Corry12-08-2013

Super Hotel !!!

Wat een super Hotel !, we waren hier met dochter van 15, die hebben we een week niet gezien,ze was weg met magic mountain club, (super wat die doen ) Het is met recht een 4* Hotel, heel vriendelijk personeel en erg schoon, het eten was niet altijd onze smaak, maar de rest maakte alles goed. Zauchensee is eigenlijk geen dorp, er zijn alleen hotels en appartementen. maar voor kinderen is het super, ongeacht welke leeftijd, en alles mag, niets moet

• 10bbaar_128-07-2013

Geweldig hotel!

Dit hotel verdient de waardering die het hier krijgt. Super service, erg vriendelijk personeel en alles is van uitstekende kwaliteit. De kamers zijn zeer schoon, ruim en goed voorzien (wij hadden een Familiesuite, met een aparte woonkamer - nu slaapkamer voor de kinderen). Veel voorzieningen en de badjassen en pantoffels staan al klaar. Eten vonden wij erg goed; typisch Oostenrijks en erg afwisselend. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Voor de zomer boeken in combi met Magic Mountains: geweldig programma voor elk wat wils. Ligging is op 1350 meter, wat in de zomer wat verkoeling betekend en in de winter sneeuwzekerheid. Wij gaan ook nooit twee keer naar dezelfde plek, maar in dit geval...!

Familie

• 7Harm13-01-2013

Gewoon goed met top ligging

Hotel ligt direct onderaan de piste bij de Rosskopfbahn. De skischool is direct voor het hotel en de Bobo kinderclub is in het hotel. Het hotel is gewoon prima wat je van de prijs ook mag verwachten. Betreft service is alles gewoon goed, geen extra aandacht of hulp zoals bij veel andere oostenrijkse hotels gebruikelijk is. Het eten is prima maar lijkt door de manier van serveren beter dan het werkelijk is. Voor kinderen is overal aan gedacht, maar ook zij krijgen geen bijzondere aandacht. Kortom gewoon een goed hotel, zeker voor gezinnen met kinderen vanaf 1,5 jaar. Let op: wanneer je gebruik maakt van de kinderopvang, er is geen mogelijkheid voor een middag slaapje.

• 9fiorentina28-12-2012

In een woord: Fantastisch

Mooi hotel met schone kamers, geweldig eten. Aanrader! In Zauchensee is animatieteam "Magic Mountains". Geweldig voor de kinderen. Een veilige omgeving voor kids met fantastisch veel te doen. Enige minpuntje: Als je echt van bergwandelingen houdt zijn de mogelijkheden beperkt. Drinken in hotel is wel prijzig.

• 9R van Dijk04-09-2012

Paradijs voor kinderen

Prachtig Concept "Magic Mountain". De kinderen waren de hele dag (en avond) bezig. Ze willen volgend jaar weer..

• 9familie11-07-2012

Fantastische hotel, geweldige omgeving

Wie zich hier niet vermaakt! Fantastisch hotel, geweldige omgeving. Geen min punt te vinden. Magic Mountains Zauchenseehof is te gek! De kinderen vermaken zich de hele dag. Tijd te kort, ook bij minder goed weer.

3 tips over Hotel Magic Mountains Zauchenseehof

• bbaar_1, 28-07-2013

Tip: koop wandelschoenen en -kleding niet in Nederland. In Zauchensee zijn twee sportzaken en die zijn goedkoper met deze spullen dan de Nederlandse winkels (kwamen wij met spijt achter).

• Familie uit Delft, 27-08-2013

Koop bij de plaatselijke VVV in Altenmarkt de Salzburgerlandkarte

• familie, 11-07-2012

Doe gezellig aan alles mee.

0 vragen over Hotel Magic Mountains Zauchenseehof

• Animatie programmaAanwezig