Hotel Enzian

HotelWeer vandaag26°14°
8,4

• Ligging t.o.v. pistes9,3

8 reviews over Hotel Enzian in het Nederlands

Ideaal hotel voor een ski vakantie.

MirandaVdH
27-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ideaal hotel voor een ski vakantie. Dadelijk aan de lift.

Mooi, proper hotel, héél lekker eten, mooi gepresenteerd,.

Ruime, hygiënische kamers.

Beetje aan de dure kant!

Mooi hotel met ruime familiekamer

mo
24-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben hier een leuke vakantie gehad. Het is een mooi hotel, met ruime familiekamers. Het zwembad zit onderin de kelder en is erg klein.

De service in het hotel is prima, met bijzonder vriendelijk personeel. Het eten in het hotel is zeer matig. Er is een hele kleine saladebar met weinig keus, broodjes zijn s ochtends niet altijd vers en er is weinig keus aan vleeswaren. De drankjes die gratis zijn (voor de kinderen) zijn met heel veel water aangelengd, zodat het alleen een beetje kleur heeft maar gewoon water is.

Fantastisch hotel!!

José
15-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Enzian kenmerkt zich door de bijzonder vriendelijke bediening, goede/nette voorzieningen en eten van topkwaliteit. De ligging is uitstekend. Alle skiliften zijn op loopafstand, evenals het verzamelpunt voor de skilessen en de gelegenheden waar men skispullen kan huren (allemaal 'om de hoek'). Het diner is een ware streling voor je tong. Aan alle kanten is te merken dat er met passie wordt gekookt. De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed te noemen. Kortom, Hotel Enzian in Zauchensee is écht een aanrader.

Super hotel!

Luc Cohen
16-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zij in de voorjaarsvakantie in zauchensee geweest in hotel Enzian en dit is echt een aanrader! Tevens een geweldig skigebied.

2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Suite is zeer ruim en mooi tegen kleine meerprijs

Keuken past menu aan bij zuivel allergie.

Mooie welness.

2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geen wintersport, maar een actieve Magic Mountains zomervakantie in Zauchensee. Als je houdt van bergbeklimmen, biken, wandelen dan is dit een heerlijke plek. Ook goed georganiseerd voor kinderen in diverse leeftijdsgroepen. Hotel is prima. We gaan misschien komende winter kijken hoe het er dan bij staat.

2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super gastvrijheid met een heerlijke keuken in een schitterend hotel en een schitterend skigebied

• Ligging t.o.v. pistes9

Goede keuken, gastvriendelijk, aan de piste en comfortabel

Hotel Enzian 8.38 10 8 .