Zauchensee

Reviews over Zauchensee

fantastisch

das
    1-1-2015

toegegeven dat het niet een bruisend dorp is maar als je komt voor het skien zit je hier goed.sneeuwzeker en goede verbindingen met kleinarl en flachauwinkl.lekker rustig en de hotels zijn van een heel goed niveau.minpuntje is misschien de toegangsweg er naar toe maar die wordt goed onderhouden. topskigebied!!!!!!

Gereisd Met partner in maart 2014

Gezellig en besloten sport- en speldorp

Mw Rietman
    13-8-2013

Ski-dorp met diverse hotels, ski-hutten met terrassen en 2 sportwinkels. Meertje om in te zwemmen en om te surfen + zeilen in kleine bootjes, ski-lift gaat elk uur naar de top, 6 tafeltennistafels, 6 trampolines, voetbalveld + volleybalveld. Geen doorgaande weg dus verkeer dat er komt is alleen bestemd voor dit oord. Kinderen hebben alle ruimte om rond te rennen en om zelf naar activiteiten te gaan van het sport- en spelteam (meerdere nationaliteiten ook NL) . Geen supermarkt aanwezig.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 27 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantieoord in prachtige omgeving

bbaar_1
    28-7-2013

Zauchensee is een aanrader. Door de hoge ligging (1350 meter) is het bij warm weer aangenaam en de zon is er toch ook zeer aanwezig. De nachten zijn koel. Het meer en dorpje ligt geïsoleerd en daardoor is het er rustig. Het animatieteam maakt in de zomer goed gebruik van de omgeving en werkelijk alles is er te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi skigebied, redelijke apres ski

Harm
    13-1-2013

Mooi skigebied, de apres ski is redelijk (Schirmbar bij Hotel Zentral). Het dorp bestaat uit uitsluitend hotels en sportwinkels midden in het skigebied, vanuit vrijwel ieder hotel zijn de pistes / liften gemakkelijk te bereiken. Er is GEEN supermark en GEEN tankstation, hiervoor moet je naar het dal rijden (8 km Altenmartkt)

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

prachtige omgeving

appeltje
    4-9-2012

prachtig wandelgebied met een paar leuke bergjes. Veel mogelijkheden om te moutainbiken, wandelen en nordic walking. Plaats zelf is echt wintersportplaats met verschillende liften. In de zomer levendig door het Magic Mountains programma wat echt een aanrader is.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Zauchensee scoort een 8,4 uit 10, op basis van 49 reviews