Pension Haus Alpina

8,4

• Ligging t.o.v. pistes7,5

9 reviews over Pension Haus Alpina in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes8

Via winkel geboekt bij Haus Alpina voor een prima prijs. De gastfamilie is heel gastvrij, het is schoon, ontbijt is verzorgd en de ligging van Alpina is perfect. Bedden kunnen iets beter en zijn wat aan de kleine kant voor lange Nederlanders. Wij hebben het perfect gehad hier. Haus Alpina is tevens aangesloten bij Samo-card, waardoor je voor 10 euro per persoon de hele vakantie gebruik kunt maken van elektrische auto, elektrische mountainbikes, shuttle, excursies e.d.

Prima pension met mooie ligging

Mich
28-7-2015

Week in de zomer verbleven in dit pension. Mooie ligging net buiten het dorpje, 10 minuten lopen, waar zich een aantal restaurants, een supermarktje, fiets/skiverhuur bevinden. Verder is rust hier het credo.. Met de samo-card veel extra's zoals scooter, auto, fiets, skelter en Segway verhuur. Prima geregeld, evenals een 4-tal dagtochten in de omgeving.

Pension is zeer netjes maar wel sober. Ontbijt is vers en goed maar niet heel veel keus. Wit broodje met het nodige beleg en yoghurt e.d.

Gastvrouw/eigenaresse zeer vriendelijk. Kamers zijn netjes met mooi uitzicht.

Prima verblijf voor een week.

Een leuk pension

Frans
25-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een leuk pension, maar de kamers zijn nogal klein (weinig ruimte), ongezellig ingericht, (te) harde bedden, geen stoelen en tafels om bij te zitten, een klerenkast zonder deuren (dus ziet er slordig uit). Zie de foto's.

Boven op de kast de TV (net onder plafond), onhandig om naar te kijken.

Het ontbijt is goed , en in de serre zit je lekker en met een mooi uitzicht.

De prijs is er naar, dus………niet zeuren.

Op loopafstand gelegen van dorpscentrum. Lekker en goed gegeten bij Chili en Alpenhof.

Een bijzonder goede touristen-buro (VVV) en een supermarkt is aanwezig.

Een aanrader.

leuke vakantie

jurgen
24-10-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

ik was hier in de zomervakantie voordat we hier heen gingen dachten we dat er hier weinig te doen was maar na even te zoeken op internet bruist het hier van de activiteiten verder is het eten ook heel goed en zijn de mensen van het hotel ook erg gastvrij het zwembad ligt er goed bij beter kan niet

C. Verheul
15-9-2013

Goede verzorging, prima kamer, vriendelijke en behulpzame gastvrouw!!

mooie ligging net buiten 't dorp

Gezellig, rustig en sfeervol pension

an_burst_out
4-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben onze wintersportvakantie doorgebracht bij Haus Alpina. We werden warm ontvangen door de zeer vriendelijke en behulpzame eigenaresse, het ontbijt was prima en de kamers schoon en gezellig. Naar het centrum was het vanaf het pension ongeveer 10 min. lopen. Daar zaten leuke en betaalbare eetgelegenheden. Voor het pension stopt een skibus die je in een kleine 5 min. naar de pistes brengt. Prima te doen. De pistes van Werfenweng waren ook prima en goed onderhouden; voor ieder wat wils. Voor de toer-skieer/boarder echter geen aanrader, wel als je (net zoals wij) het prima vindt lekker van de pistes af te roetsjen of als je met kids bent. Al met al was het een ontzettend leuke week.

Zeer gastvrij, schone ruime kamers.

Alexander
6-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ook in de zomer is Pension Alpina geweldig. Mooi en rustig gelegen. Zonder meer een aanrader. Met klein zwembad en bij klein zwem meer.

Werfenweg is prachtig gelegen, veel wandelroutes (loipes). Milieu vriendelijk. Als je met de trein reist (prima verbinding vanuit Utrecht met slechts 1x overstappen in Frankfurt), dan gratis taxivervoer ter plaatse en gratis busshuttle naar Bischofshofen.

Uitstekend en Prima Verblijf

Sjouke Koopmans
21-7-2010

We zijn hier 10 dagen verbleven met twee kinderen van 3 en 6 jaar.

Het weer zat mee. Boven de 30 graden.

Wij waren dan ook erg blij met het zwembad om af te koelen.

Ligbedden aanwezig! Het ontbijt was goed. De kamers werden elke dag opgemaakt,vuile handdoeken werden verwisseld en er werd schoongemaakt.

In de vakantie was ik jarig en nadat we het gevraagd hadden, mochten we gebruik maken van de bbq.

Para-gliding heb ik ook nog gedaan en mevrouw Pfister regelt alles/belt voor je. Ik hoorde ook van de mensen die dan zo'n speciale sankto pas hadden waarmee je vervoer aangeboden kreeg, dat regelde ze ook.

Vooral veel Nederlanders in het pension.

Al met al een goed pension, betaalbaar, klantvriendelijk en schoon!

super doorreis hotel italie/kroatie

Corrie Muller
28-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

wij hebben hier 1 nacht geslapen op doorreis naar italie, het is net voor de tauerntunnel nog geen 10 minuten van de snelweg. Je hebt er echt even rust inde bergen op 1300m en de kinderen kunnen zich na een lange rit heerlijk uitleven in de tuin en in het prive zwembad.

Het hotel is ook erg geschikt voor zomerse wandelvakantie of wintersport!

super vriendelijke familie!

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Alpina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Alpina in Werfenweng, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Alpina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.