Pension Haus Alpina

• Sauna
Meer pension info

9 reviews over Pension Haus Alpina

• 9Mich28-07-2015

Prima pension met mooie ligging

Week in de zomer verbleven in dit pension. Mooie ligging net buiten het dorpje, 10 minuten lopen, waar zich een aantal restaurants, een supermarktje, fiets/skiverhuur bevinden. Verder is rust hier het credo.. Met de samo-card veel extra's zoals scooter, auto, fiets, skelter en Segway verhuur. Prima geregeld, evenals een 4-tal dagtochten in de omgeving. Pension is zeer netjes maar wel sober. Ontbijt is vers en goed maar niet heel veel keus. Wit broodje met het nodige beleg en yoghurt e.d. Gastvrouw/eigenaresse zeer vriendelijk. Kamers zijn netjes met mooi uitzicht. Prima verblijf voor een week.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Frans25-03-2015

Een leuk pension

Een leuk pension, maar de kamers zijn nogal klein (weinig ruimte), ongezellig ingericht, (te) harde bedden, geen stoelen en tafels om bij te zitten, een klerenkast zonder deuren (dus ziet er slordig uit). Zie de foto's. Boven op de kast de TV (net onder plafond), onhandig om naar te kijken. Het ontbijt is goed , en in de serre zit je lekker en met een mooi uitzicht. De prijs is er naar, dus………niet zeuren. Op loopafstand gelegen van dorpscentrum. Lekker en goed gegeten bij Chili en Alpenhof. Een bijzonder goede touristen-buro (VVV) en een supermarkt is aanwezig. Een aanrader.

Gereisd met partner in maart 2015

• 8jurgen24-10-2013

leuke vakantie

ik was hier in de zomervakantie voordat we hier heen gingen dachten we dat er hier weinig te doen was maar na even te zoeken op internet bruist het hier van de activiteiten verder is het eten ook heel goed en zijn de mensen van het hotel ook erg gastvrij het zwembad ligt er goed bij beter kan niet

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in juli 2013

• 9C. Verheul15-09-2013

Goede verzorging, prima kamer, vriendelijke en behulpzame gastvrouw!! mooie ligging net buiten 't dorp

Gereisd met partner in september 2013

• 9an_burst_out04-03-2013

Gezellig, rustig en sfeervol pension

Wij hebben onze wintersportvakantie doorgebracht bij Haus Alpina. We werden warm ontvangen door de zeer vriendelijke en behulpzame eigenaresse, het ontbijt was prima en de kamers schoon en gezellig. Naar het centrum was het vanaf het pension ongeveer 10 min. lopen. Daar zaten leuke en betaalbare eetgelegenheden. Voor het pension stopt een skibus die je in een kleine 5 min. naar de pistes brengt. Prima te doen. De pistes van Werfenweng waren ook prima en goed onderhouden; voor ieder wat wils. Voor de toer-skieer/boarder echter geen aanrader, wel als je (net zoals wij) het prima vindt lekker van de pistes af te roetsjen of als je met kids bent. Al met al was het een ontzettend leuke week.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Alexander06-09-2010

Zeer gastvrij, schone ruime kamers.

Ook in de zomer is Pension Alpina geweldig. Mooi en rustig gelegen. Zonder meer een aanrader. Met klein zwembad en bij klein zwem meer. Werfenweg is prachtig gelegen, veel wandelroutes (loipes). Milieu vriendelijk. Als je met de trein reist (prima verbinding vanuit Utrecht met slechts 1x overstappen in Frankfurt), dan gratis taxivervoer ter plaatse en gratis busshuttle naar Bischofshofen.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Sjouke Koopmans21-07-2010

Uitstekend en Prima Verblijf

We zijn hier 10 dagen verbleven met twee kinderen van 3 en 6 jaar. Het weer zat mee. Boven de 30 graden. Wij waren dan ook erg blij met het zwembad om af te koelen. Ligbedden aanwezig! Het ontbijt was goed. De kamers werden elke dag opgemaakt,vuile handdoeken werden verwisseld en er werd schoongemaakt. In de vakantie was ik jarig en nadat we het gevraagd hadden, mochten we gebruik maken van de bbq. Para-gliding heb ik ook nog gedaan en mevrouw Pfister regelt alles/belt voor je. Ik hoorde ook van de mensen die dan zo'n speciale sankto pas hadden waarmee je vervoer aangeboden kreeg, dat regelde ze ook. Vooral veel Nederlanders in het pension. Al met al een goed pension, betaalbaar, klantvriendelijk en schoon!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Corrie Muller28-04-2010

super doorreis hotel italie/kroatie

wij hebben hier 1 nacht geslapen op doorreis naar italie, het is net voor de tauerntunnel nog geen 10 minuten van de snelweg. Je hebt er echt even rust inde bergen op 1300m en de kinderen kunnen zich na een lange rit heerlijk uitleven in de tuin en in het prive zwembad.

Het hotel is ook erg geschikt voor zomerse wandelvakantie of wintersport!

super vriendelijke familie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

1 tip over Pension Haus Alpina

• jurgen, 24-10-2013 Rapporteren

een leuk uitje is de ijsgrot het is een tocht die wordt georganiseerd door de vvv

1 vraag over Pension Haus Alpina

• Annelies , 23-03-2018 Rapporteren

Pension

Is het mogelijk in het pension om koffie /thee te maken op je kamer. En misschien voorzien van een keuken waar je wat op kunt warmen ?

Pension Haus Alpina info

• Huishoudelijke apparatuurTV