Gasthof Landgasthof Seisenbergklamm

Gasthof
Gasthof Landgasthof Seisenbergklamm
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Seisenbergklamm voor je op een rij gezet:

3 reviews over Gasthof Landgasthof Seisenbergklamm in het Nederlands

bijzonder genoten van ons verblijf

willeme halans
2-10-2017

voor ons was alles er super wij hebben niks negatief ondervonden goeie service en hygiëne lekker eten HP de kamer was zeer fris de diensters en mevrouw en mijnheer vervulden al onze wensen klein tipje ... een tafeltje op het terras aan de kamer

We hebben onze vakantie voor volgend jaar reeds aangevraagd

absolute topper prijs /kwaliteit

guido willeme en linda halans
11-9-2016

prachtige ligging van het hotel we zijn daar in augustus 2016 10 dagen geweest en hebben reeds voor volgend jaar geboekt iedereen was daar heel vriendelijk, behulpzaam ,

het eten HP was heel lekker en een keuze uit 3 menu,s

de kamer had een balkon met prachtig uitzicht op de bergen er was een lift aanwezig wat ook leuk was voor uw bagage enz..kortom wij hebben een zeer goed verlof gehad mede door dit hotel

Geweldige service mooie welness

Patrick
18-6-2013

We hebben een week van gasthof naar gasthof gewandeld. Organisatie via het Tourismusverband Salburger Saalachtal.

Dit was één van de gasthofen die we aandeden. Bij binnenkomst was onze eerste indruk niet super, maar dat veranderde toen meteen onze natte spullen werden aangepakt en voor ons te drogen werden gehangen.

Ook was het mogelijk om nog een massage te krijgen. Waarna we nog heerlijk van de (nieuwe) welness ruimte gebruik konden maken. Ook het eten was van een goede kwaliteit. Al met al, was de eerste indruk niet de juiste! Het is een prima gasthof!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Landgasthof Seisenbergklamm in Weissbach bei Lofer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Landgasthof Seisenbergklamm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.