Gasthof Panorama Gasthof Novahof

Gasthof Panorama Gasthof Novahof

7.3Goed

Oostenrijk, Salzburg, Wald im Pinzgau

Op vakantie geweest naar Panorama Gasthof Novahof?

7.3Goed

• 5.8Ligging t.o.v. pistes

Gasthof info

• Sauna
Meer gasthof info

8 reviews over Gasthof Panorama Gasthof Novahof

• 9Herman15-08-2011

Prima hotel

Heel goed hotel zeker als je naar de prijs kijkt. De kamers zijn mooi en schoon en hebben een fantastisch uitzicht. Het eten is goed. Wij gaan zeker nog een keer terug.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 5M. van Ooijen22-09-2009

Hoe komt dit hotel aan zijn 3 sterren??

Door de internetsite word je volledig op het verkeerde been gezet. De voor Oostenrijk kenmerkende gastvrijheid is er niet en zit hen ook duidelijk niet in het bloed. Er is totaal geen sfeer. Wij waren de enige "geboekte" gasten voor meerdere dagen van deze week. De wellness hebben wij in het hotel niet ontdekt. Alleen het uitzicht is prachtig maar daarvan kun je ook genieten door een keer iets op het terras te gaan drinken. Wald en de rest van Pinzgau is geweldig en er zijn voldoende accomodaties die wel de kenmerkende Oostenrijkse gastvrijheid en kwaliteit kunnen bieden.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 6hans van der zijde02-08-2009

mooi uit zicht

ons verblijf was op 16 juli 2009 voor 4 nachten was een klein hotel , eten was in kleine porties ontbijt was weinig . beden waren klein en kort waren beginnende ondernemers waren maar 4 kamers verhuurd plus punt was het uit zicht. hotel had 15 kamers. basin was erg vriendelijk ook vertelde zei dat vrij uit hun na ons vertrek laat betaalde na aftrek met hoge korting 22 % wat denk ik gekort word op het eten van de gasten wij betaalde 40 euro h.p p.p. daar kan je niet veel voor verwachten ...

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2007

• 8Harold van Twillert27-12-2008

Fijn familiehotel met veel faciliteiten

Dit door een Nederlands gezin gerunde hotel heeft alles wat je mag verwachten voor de gevraagde prijs. Van een eigen wellness-ruimte tot de mogelijkheid om gratis gebruik te maken van het Kristallbad in Wald en van een ruime speelkamer met breedbeeld tv en satellietontvanger tot ruime kamers en dito badkamers. Tijdens ons verblijf was de man des huizes ziek en hebben de drie vrouwen van de familie Schiff extra inspanningen moeten verrichten om het de gasten naar de zin te maken; hierin zijn ze wonderwel goed geslaagd.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 7Marc van Ingen30-03-2008

Wij kunnen niet anders zeggen dat alles perfect geregeld was. We hebben een heerlijke week gehad. We hadden schitterend weer en de Nederlandse eigenaars hebben het ons allemaal erg naar onze zin gemaakt. Wij gegrepen ze het pas ruim een half jaar in bezit hadden en hebben dat half jaar ook gebruikt om het hele hotel een frisse wind te geven. Wij hebben ook gebruik gemaakt van het nieuwe Kristallbad daar in de buurt. Op vertoon van je gastenkaart krijg je namelijk gratis entree. We hebben gebruik gemaakt van het zwembad en sauna. Nogmaals we hebben het lekker gehad en denken eraan om volgend jaar weer naar Novahof te gaan.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2008