Chalet MiJoBa

Chalet
Chalet MiJoBa

We hebben een aantal aanbieders voor MiJoBa voor je op een rij gezet:

1 review over Chalet MiJoBa in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijk plekje, jammer van de weg

Mathieu
17-8-2011

Wat een verademing om hier te verblijven.

Het huis heeft alle gemakken, NL TV, draadloos internet, groot terras, op loop afstand van prachtig zwembad. Kortom een plk om een prima vakantie te hebben.

Helaas hadden wij erg slecht weer (juli 2011) met veel regen.

En wat ontzettend jammer dat de doorgaande weg waar je van af het balkon op kijkt zo druk is en dus voor veel lawaai zorgt.

Dichtbij zijn de grootste watervallen van Europa (Krimml). Zeker de moeite waard om naar boven te wandelen.

Al met al een hele mooie plek. Misschien komen we nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet MiJoBa in Wald im Pinzgau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet MiJoBa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.