Villa Mariandel Schöneben

Villa
Villa Mariandel Schöneben
9,5

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Mariandel Schöneben voor je op een rij gezet:

2 reviews over Villa Mariandel Schöneben in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastisch Chalet Mariandel

Koen van der Zanden
5-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een fantastisch Chalet in een prachtige omgeving. In het totale project van huizen wellicht het meest sfeervolle chalet. Binnen vanwege de Oostenrijkse (oorspronkelijke)aankleding, buiten vanwege het fantastisch uitzicht op nationaal park Hohe Tauren. Twee prima parkeerplaatsen in parkeergarage, rechtstreeks toegang tot chalet, aparte ruimte om skischoenen te verwarmen, sauna, wasmachine, droger, wifi, vele films aanwezig, ooostenrijkse houthaard kortom Geweldig.

Veel geskied op de verschillende pistes rondom het chalet.

Fantastisch huis!

Helen
7-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Inmiddels al meerdere keren in dit huis geweest. Een zeer gezellig en sfeervol chalet en van alle gemakken voorzien. De eigenaren hebben duidelijk een persoonlijke touch aan hun chalet gegeven. Parkeerplaats (2x) aan de achterdeur onder het chalet, sneeuwvrij dus. De sauna is ook een extra luxe, zeker na een dagje op de skies. Dichtsbijzijnde gondel op nog geen 5 autominuten rijden. Wil je de auto aan de piste parkeren dan is de Gerlosplatte een kwartiertje met de auto.

Heerlijke pistes, geen lange wachttijden ondanks de periode (Nieuwjaar). Voor ouders met kleine kinderen: slaapgedeelte is beneden, trap komt in de woonkamer uit. Er is geen traphekje. Al met al een heerlijk huis waar je je direct thuis voelt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Mariandel Schöneben in Wald im Pinzgau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Mariandel Schöneben zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.