Appartement Hofmann

12 reviews over Appartement Hofmann

• 2019
    9M. Groen21-02-2019

Legendarisch!

Dit is dé plek in Konigsleiten om te verblijven voor zowel beginnende als ervaren skiërs! Wát een pracht plek met een pracht uitzicht! Verbleven met 8 vrienden, appartement was van alles voorzien zelfs een lekkere sauna met broodservice vanaf 06.00u06Het app ligt perfect voor de beginnelingen; direct aan de oefenpiste! De ervaren skiërs kunnen binnen 5min lopen bij de gondels zijn. Iedere ochtend lekkere warme broodjes van de broodservice, skipak aan, latten onder de arm en op 300mtr lopen de 1e gondel naar boven. Gegarandeerd dat je de 1e skiër bent op de piste. Top top top!

Gereisd met vrienden in januari 2019

• Oude reviews

10Caroline Janssen12-12-2017

Geweldig appartement met goede voorzieningen

Ski verhuur achter het huis en het ligt aan een oefen weide.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 10Twee stellen23-01-2015

Topappartement

Normaal schrijven we geen beoordelingen over onze accomodaties, maar over dit appartement willen we toch even een paar positieve punten kwijt. Het skiën tot aan "de deur" vonden we echt ideaal. Geen gedoe met skibussen, autoritten, of lange afstanden lopen. Het appartement was erg ruim, schoon en prima ingericht, de keuken is voorzien van vaatwasser, oven en magnetron. We hebben ons materiaal gehuurd bij de eigenaar, prima service en vriendelijke man! Wij raden dit appartement echt aan!!

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 4Jorik13-01-2013

Erg tegengevallen, zeker geen 8+ beoordeling waard

• De bedden zijn erg hard (het zijn geen matrassen maar foam lagen)
    • Wij voelden ons opgelicht bij de skiverhuur: 1) mijn vriendin huurde eerst de middenklasse ski's voor 2 dagen, en daarna de beste ski's voor 4 dagen. Dit bleek duurder te zijn dan de beste ski's voor 6 dagen, omdat de eerste paar dagen relatief het duurste zijn en er 1x2 dagen en 1x4 dagen huur werd gerekend. Bij andere skiresorts werd vaak een gewogen gemiddelde gerekend, danwel 6 dagen het tarief van de beste ski's, maar nimmer meer dan dat. 2) Ze tolereren geen ski's in hun depot van andere verhuurders om 'kwaliteitsredenen', echter is het aanbod belabberd. Advies: huren bij de 'Sport 2000' in Koningsleiten omwille van het grotere en nieuwere assortiment. Desnoods de ski's in de auto leggen (omdat je ze niet in het depot mag stallen).
    • Het internet was zo traag dat het niet bruikbaar was.
    • Matige apres ski, onvriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9M. Jansen27-03-2011

super appartement

Mooi, schoon appartement met prima ligging t.o.v. de pistes. Gastvrouw is aardig en tolerant. Skiverhuur van haar vriend: goede materialen. Een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

• 10M.Janssen05-01-2011

prachtig appartement en ruim

Alles is hier prima voor elkaar bij de fam. Hofmann. Ook heeft hij dit jaar skiverhuur erbij. Goede prijs kwaliteitverhouding. We hebben een fantastische vakantie gehad. alles zag er schoon en keurig uit. Ook staan er sleetjes voor de kinderen klaar. We gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 8Joop Evertse11-02-2009

Mooie plek vlakbij de kleine piste en liften

Het appartement van Hofmann is goed, wij komen daar al meer dan 10 jaar, altijd de laaste week van januari. Dhr en Mw. Hofmann zijn vriendelijk en zakelijk en zijn zuinig op hun spullen en vragen van de gasten enige discipline.
    We hebben voor 2010 weer geboekt. Joop en Andrea Evertse.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 9Richard Stegeman28-01-2009

Prima apartement

Inmiddels 3 keer geweest in de kerstvakantie. Apartementen zijn ruim genoeg. Verwarmde skischoenen ruimte aanwezig. Draadloos internet aanwezig. Ligging is zeer goed. Aan een rustige weg. Keuken is voorzien van o.a. een vaatwasser, magnetron en oven. KTV aanwezig met oa BVN. Auto kan overdekt geparkeerd worden op eigen parkeerplaats. Piste aan de achterkant op ca 50 meter. De gratis skibus stopt op ca 50 meter van de voordeur en stopt bij alle pistes in Königsleiten.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 7Eva11-01-2008

Bij aankomst ziet het er erg mooi uit. Het onthaal door de norse Herr Hofmann was niet bepaald warm, maar ook niet heel onvriendelijk. De appartementen zelf zijn oke, alleen leek de keuken al jaren oud, terwijl deze van de zomer was vernieuwd. De inrichting echt Oostenrijks, maar prima. De ligging van het appartement is echt top. Hoekje om bij de voordeur sta je in het skihok. Dan een trappetje op en sta je na 20 meter op de oefenpiste bij de skischool. Dat was dan ook de enige reden dat we voor volgend jaar weer hadden willen boeken, maar we waren niet meer welkom!!! We mochten geen vuurwerk afsteken bij het appartement nieuwjaar. De mannen dus keurig met pijlen de piste opgelopen. Alleen met de kinderen hebben we met sterretjes op het balkon gestaan. Conclusie; overtreding, dus niet meer welkom!! Nou, daar wil ik niet eens meer heen.

Gereisd met familie in januari 2008

Appartement Hofmann info