Chalet Enzian

Joris Schoffenberg
3-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Erg mooi Chalet, veel ruimte en mooie kamers met echte Oostenrijkse houten afwerking door het hele huis. Grote houtkachel in het Chalet voor de sfeer en de warmte. Ligt buiten de drukte van de skipistes waardoor het ideaal is met gezinnen. Toch ligt het Chalet in een groot "recreatiepark" waardoor je wel tussen de mensen zit. Mooi zwembad met sauna op 50 meter, dit zit bij het Chalet inbegrepen. Wij hebben een erg fijne vakantie gehad! dankjewel!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2014

Mooi appartement, geen aanrader fanatieke skiërs!

Janneke
23-2-2014

Wij bezochten in februari chalet Enzian (Schoneben, via touroperator). Chalet was uitstekend. Prima overdekte parkeerplekken bij chalet, zeer ruim en schoon. Kinderbedjes waren wel opgemaakt (itt bericht touroperator). Wald ligt echter niet gunstig tov skigebied. Skigebied Bramberg ligt vlakbij, maar is klein. Konigsleiten ligt ver weg. Ruim een uur met skibus (!!), welke slechts 1 maal per uur gaat. Met auto beter te doen, echter bij veel sneeuwval zijn sneeuwkettingen nodig. Dit is niet handig. Lokatie is erg mooi, maar zou dit zeker niet aanraden voor skiërs.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2014

Chalet info

• AdresHaus nr. 154 A-5742
      • E—mailadres
      • Website
      • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Chalet Enzian

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Enzian in Wald im Pinzgau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Enzian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.