Appartement Chalet Lechner 1-7

Prima appartement

Helen
12-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes5

Ter overlap hebben wij 2 nachten in dit appartement geslapen. Het is onderdeel van een groot huis, ieder een eigen opgang. Wij hadden begane grond. Klein halletje, prima voor je de jassen en schoenen, waarna je direct in de woon/keuken stapt. Wij waren met 2 kinderen die op de slaapbank sliepen. De ruimte is echt prima! Goed uitgeruste keuken en prima badkamer en apart toilet. Openslaande deur naar een enorm groot grasveld waar de kinderen super in de sneeuw gespeeld hebben. Apart hok voor skies en schoenen. Met de auto is het ongeveer 7 minuten naar de gondel. Bakker en Spar op 5 minuten loopafstand. Appartement ligt in centrum, in Wald zelf niet veel te beleven maar voor een wintersport prima. Voor ons zeker een optie om volgend jaar een week te huren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Chalet Lechner 1-7 in Wald im Pinzgau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Chalet Lechner 1-7 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Chalet Lechner 1-7 scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.