Sorteren

Reviews over Wagrain

Fijne plek! Gastvrij!

Familie Steenkist
    19-11-2017

Sportpension Bergblick in Wagrain is een prettige, rustige plek om te verblijven, zowel in de zomer als in de winter. Het ligt tegen Wagrain aan, je wandelt zo Wagrain in. Pistes zijn per skibus goed bereikbaar. Je wordt er gastvrij ontvangen. Het ontbijt is een echte aanrader! Diner kun je er niet nuttigen, maar genoeg eetgelegenheden in de buurt. Kamers zijn schoon en netjes. Wij komen hier met de hele familie al jaren.

Super leuk en goed hotel!

Bergman
    8-3-2016

Als eerst wil ik vermelden dat de oude reviews niet kloppen.

Het hotel is 5 jaar geleden overgenomen en is nu echt een super hotel.

Grote luxe kamers, vriendelijk personeel.

In de ochtend bij tijds ontbijten en dan de latten onder en als eerste op de piste.

Elke avond hebben ze een keuze menu wat zeer goed is. In de ochtend hebben ze een lekker zeer uitgebreid ontbijt.

Mocht je gaan neem wel spelletjes mee want je zit boven op de berg en kan dus niet weg.

De laatste lift naar het hotel gaat om 16:00 dus je dag goed plannen.

Nadeel is de dat de sauna open is van 15:00 tot 16:00.

Opmerking: mocht Hervelle apres-skiën dan moet je niet dit hotel hebben want dat gebeurd in het dorp. Hottub en sauna buiten zijn weg omdat de vorige eigenaar dit illegaal had staan.

Goed en net hotel

Wil Rotteveel
    17-1-2016

Net hotel, mooi in het centrum gelegen, 100 mtr. van de skibus halte. Zelf ik een kleine 2 persoonskamer, met een klein en smal bad, waar ik ook in moest douchen. Met een koker o.i.d. over het bad heen waardoor rechtop staand douchen niet mogelijk was. Kamer was verder netjes. De andere kamer was ruimer en had een normale ruime douchecabine. H.p. was goed verzorgd.

Geweldig, zeer gastvrij.

Fam. Keunen
    4-9-2015

Heel mooi hotel in een prachtige omgeving. Heel gastvrij personeel. Schone ruime kamers. Avondeten en ontbijt was perfect. Onze kinderen hebben zich prima geamuseerd. Het is wel een hele klim om met de auto bij het hotel te komen, maar dan heb je wel wat.

Al met al een geweldig hotel.

Zeer goed !

GL
    31-8-2015

We zijn hier verbleven met ons gezin met oudere kinderen op doorreis naar Kroatie.

Familiekamer was zeer ruim en proper, ligging in de wijk Kirchboden te Wagrain. We verbleven er op basis van half pension. Het avondeten , 3 gangen, was voortreffelijk , het ontbijt was aan de sobere kant. Vriendelijke uitbater ! Bij een verblijf kan je gratis gaan zwemmen in het zwembad Wasserwelt Amadee. Zeker een aanrader gezien de prijs/kwaliteitsverhouding !

Wagrain scoort een 8,1 uit 10, op basis van 136 reviews