Hotel Wagrainerhof

Top hotel

Sander
6-11-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn hier een weekje geweest in oktober op basis van All Inclusief.

Wat een heerlijk hotel. Zodra je het dorpje binnenrijdt en het hotel ziet weet je genoeg.

Ook bij binnenkomst voel je je meteen thuis. Het straalt een en al Oostenrijk uit.

De ontvangst was vriendelijke en we kregen een mooie kamer toebedeeld.

Met vier personen (2 grotere kinderen) was er ruimte genoeg.

De bedden prima waren prima en de kamer was erg schoon. Ook de badkamer was helemaal in orde.

Het ontbijt is zeer uitgebreid. Ook de lunch is heerlijk. Beide in buffet vorm. Indien nodig kun je zelf een lunchpakket maken om mee te nemen. Erg goed verzorgd.

Aan het begin van je vakantie krijg je een tafel toegekend. Deze tafel behoud je de rest van de vakantie. Heel erg handig. ’s Ochtends tijdens het ontbijt geef je aan wat je ’s avonds wilt eten.

Avondeten bestaat uit een keuzemenu. Tijdens onze week was er genoeg variatie en het eten was prima. Het salade buffet

Super vakantie in zeer aangenaam hotel/omgeving

Van Orshoven
6-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

mooi hotel, mooie accommodatie, vriendelijk personeel, kindvriendelijk, lekker eten

Zeer goed hotel

Hans van Acker
20-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het ontbijt en diner was zeer goed.

Vriendelijk personeel met goede service.

Prachtige kamer

Goede wellness.

Wij komen er al enkele jaren

zeker aan te raden

christian praet
31-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Geen enkele opmerking voor dit prachtig goed georganiseerd Hotel.

Alles was perfect van het eten tot de kamer.

Heerlijke vakantie!

M. vd Boom
13-8-2016

We hebben een fijne vakantie gehad. We hadden een schone kamer met een balkon aan de zijkant. Hiervandaan hadden we zicht op het dorpspleintje waar geregeld een muzikaal optreden op het podium werd verzorgd. Het eten was prima!In de omgeving was veel te doen. Ook voor onze kinderen van 4 en 14 jaar. Het zwembad is vlakbij en was erg mooi en schoon. De toegang was gratis.

Niet meer

marieke
29-7-2016

Hotel ligt pal aan een drukke weg. Auto slecht te parkeren. Bouwput, kamer kijkt nu uit op een bouwput, als de uitbreiding van het hotel af is dan kijk je elkaar direct in de kamers/balkon. Nu veel bouwoverlast. Wordt niets meegedaan door hotel management. Eten redelijk. Niet de Oostenrijkse gastvrijheid gevoeld..

Super goed hotel . Zeer geschikt voor kinderen.

Yvonne Vliegen
25-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.

Voor de kinderen wordt rekening gehouden met wat ze eten . Kinderen kunnen hun wensen kenbaar maken. Dit geldt ook voor de volwassenen.

Super schone hotelkamers.

Leuk animatieteam

Mooie omgeving , waar van alles te doen is voor elke leeftijd .

Super Hotel

sam drost
15-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben eind Juli / begin Augustus 2 weken in dit hotel gezeten. De kamers waren echt ruim, mooie doucheruimte en een mooi uitzicht.

Het personeel is erg vriendelijk en het eten is geweldig.

Met de kinderen zijn wij naar Hallein geweest om met de rodelbaan te gaan ( 2,2km lang) dit is echt een aanrader.

Wij kunnen geen min punten ontdekken en zijn blij dat ondanks de sommige negatieve ervaringen toch voor dit hotel gekozen hebben......echt een aanrader :).

dit NOOIT meer

Anneke
30-8-2014

Vies smerig hotel, onvriendelijke eigenaar, veel mieren en spinnen op de kamer, stopcontacten die open lagen,slecht gepoetst en alles zeer oud.Je wordt bij aankomst al bijna gedwongen om daar te eten want het eerste wat gezegd wordt is dat hij verlies aan ons lijdt ivm met die deal.Ik zou zeggen, doe dan niet mee. Welkomsdrankje en ticket voor vrij zwemmen helemaal niet gehad, slecht ontbijt met oude broodjes.Na 1 nacht meteen vetrokken, we zouden eigenlijk 3 nachten blijven..nou mij niet gezien...baaah, dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Super hotel voor een goede prijs

Sabine Christ
10-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een mooi hotel met goede service. Minpuntjes vinden wij dat je tot 21.00 uur 's avonds bijna nergens mag zitten en dat het aan een vrij drukke doorlopende straat ligt. De all-in was zeer goed verzorgd. Het eten was erg lekker en het ontbijt was erg uitgebreid. De familiekamer met ruim balkon was groot genoeg en zag er netjes en verzorgd uit. Voor kinderen (zowel kleintjes als tieners) was er voldoende te doen. In de omgeving is er genoeg te beleven. Het zwembad was ook erg leuk.

We hebben een aantal aanbieders voor Wagrainerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wagrainerhof in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wagrainerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.