Hotel Wagrainerhof

• Sauna

95 reviews over Hotel Wagrainerhof

• 2019
    10Neeltje25-07-2019

Alles was top. Het hotel staat midden in het centrum. Schone, ruime kamers, lekker eten en een prachtige omgeving. Ook erg vriendelijk personeel. Het hotel heeft een zwembad, heerlijke rooftop-bar en een game-room voor de kinderen met oa een airhockeyspel en spelcomputers. Ook worden er activiteiten georganiseerd zoals armbandjes maken. Op loopafstand is een waterpark met binnenbad, onze kinderen vonden het fantastisch! Ook kun je met een gondel de berg op, hier zijn speeltuinen, waterspellen en kun je prachtige wandelingen maken (diverse routes staan aangegeven). Dit hotel is echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Sander06-11-2018

Top hotel

Wij zijn hier een weekje geweest in oktober op basis van All Inclusief. Wat een heerlijk hotel. Zodra je het dorpje binnenrijdt en het hotel ziet weet je genoeg. Ook bij binnenkomst voel je je meteen thuis. Het straalt een en al Oostenrijk uit.

De ontvangst was vriendelijke en we kregen een mooie kamer toebedeeld. Met vier personen (2 grotere kinderen) was er ruimte genoeg. De bedden prima waren prima en de kamer was erg schoon. Ook de badkamer was helemaal in orde.

Het ontbijt is zeer uitgebreid. Ook de lunch is heerlijk. Beide in buffet vorm. Indien nodig kun je zelf een lunchpakket maken om mee te nemen. Erg goed verzorgd. Aan het begin van je vakantie krijg je een tafel toegekend. Deze tafel behoud je de rest van de vakantie. Heel erg handig. ’s Ochtends tijdens het ontbijt geef je aan wat je ’s avonds wilt eten. Avondeten bestaat uit een keuzemenu. Tijdens onze week was er genoeg variatie en het eten was prima. Het salade buffet

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 9Van Orshoven06-08-2018

Super vakantie in zeer aangenaam hotel/omgeving

mooi hotel, mooie accommodatie, vriendelijk personeel, kindvriendelijk, lekker eten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Hans van Acker20-02-2018

Zeer goed hotel

Het ontbijt en diner was zeer goed. Vriendelijk personeel met goede service. Prachtige kamer Goede wellness. Wij komen er al enkele jaren

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

9christian praet31-03-2017

zeker aan te raden

Geen enkele opmerking voor dit prachtig goed georganiseerd Hotel.

Alles was perfect van het eten tot de kamer.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

• 8M. vd Boom13-08-2016

Heerlijke vakantie!

We hebben een fijne vakantie gehad. We hadden een schone kamer met een balkon aan de zijkant. Hiervandaan hadden we zicht op het dorpspleintje waar geregeld een muzikaal optreden op het podium werd verzorgd. Het eten was prima!In de omgeving was veel te doen. Ook voor onze kinderen van 4 en 14 jaar. Het zwembad is vlakbij en was erg mooi en schoon. De toegang was gratis.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 5marieke29-07-2016

Niet meer

Hotel ligt pal aan een drukke weg. Auto slecht te parkeren. Bouwput, kamer kijkt nu uit op een bouwput, als de uitbreiding van het hotel af is dan kijk je elkaar direct in de kamers/balkon. Nu veel bouwoverlast. Wordt niets meegedaan door hotel management. Eten redelijk. Niet de Oostenrijkse gastvrijheid gevoeld..

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Yvonne Vliegen25-08-2015

Super goed hotel . Zeer geschikt voor kinderen.

Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Voor de kinderen wordt rekening gehouden met wat ze eten . Kinderen kunnen hun wensen kenbaar maken. Dit geldt ook voor de volwassenen. Super schone hotelkamers. Leuk animatieteam Mooie omgeving , waar van alles te doen is voor elke leeftijd .

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10sam drost15-08-2015

Super Hotel

Wij hebben eind Juli / begin Augustus 2 weken in dit hotel gezeten. De kamers waren echt ruim, mooie doucheruimte en een mooi uitzicht. Het personeel is erg vriendelijk en het eten is geweldig. Met de kinderen zijn wij naar Hallein geweest om met de rodelbaan te gaan ( 2,2km lang) dit is echt een aanrader. Wij kunnen geen min punten ontdekken en zijn blij dat ondanks de sommige negatieve ervaringen toch voor dit hotel gekozen hebben......echt een aanrader :).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 1Anneke30-08-2014

dit NOOIT meer

Vies smerig hotel, onvriendelijke eigenaar, veel mieren en spinnen op de kamer, stopcontacten die open lagen,slecht gepoetst en alles zeer oud.Je wordt bij aankomst al bijna gedwongen om daar te eten want het eerste wat gezegd wordt is dat hij verlies aan ons lijdt ivm met die deal.Ik zou zeggen, doe dan niet mee. Welkomsdrankje en ticket voor vrij zwemmen helemaal niet gehad, slecht ontbijt met oude broodjes.Na 1 nacht meteen vetrokken, we zouden eigenlijk 3 nachten blijven..nou mij niet gezien...baaah, dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Hotel Wagrainerhof info