Appartement

Geen aanrader!!!!!

Rianne
11-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel ligt op 1800 meter hoog en is moeilijk bereikbaar. Je stapt vanaf een gondel uit en moet dan nog een "piste" opklimmen om het hotel te bereiken. Er is geen trap of een degelijk pad, waar je bij het hotel komt. Dit is vreselijk met de aankomstdag, vertrekdag of als je met kleine kinderen bent. Of je kan vanaf dag 2 langs een zwarte of rode piste het hotel rechtstreek bereiken.

Wij hadden in eerste instandtie een 8 persoonskamer geboekt. In de gedachten dat we aparte kamers zouden krijgen. Maar helaas we werden met zijn allen (2 gezinnen) in een grote kamer gelegd, in een groot stapelbed (4 personen beneden/ 4 personen boven). Echt een herbeg!!! Uiteindelijk kregen we nettere kamers. Alleen hadden we een kamer bijbetaald waar we twee dagen voor vertrek uit werden gezet. Het personeel heeft zelf al onze spullen op de kamer van het andere gezin gezet. Schandalig!!!

Eten is wat de pot schaft en het ontbijt was redelijk maar niet super (geen ei) Apris skibar is dicht!!!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Verschrikkelijk

Wendy
7-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

4 stapelbedden aan elkaar, dus 2 bedden waar je met 8 personen moet slapen. 3 douches die je met 24 personen moet delen deur kan niet op slot en glazen wanden dus je kan gezellig kijken hoe je buurman of buurvrouw doucht, 4 wc's die je met 24 personen moet delen. 30 meter omhoog op een stijle berg van ijs, dus handen en knieën werk. Totaal niets voor kinderen, Om kwart over 4 zit je opgesloten. Apres skie bar is dicht! cola of sinas kan ook om 6 uur op zijn. En gezelligheid is er niet. tussen 6 en acht moet je eten wat de pot schaft. Ik vond het allemaal niet lekker. en daarna kan je niet voor de gezelligheid nog iets bestellen. terwijl je toch opgesloten zit. en ze zitten aan persoonlijke spullen. perfect skiegebied dat wel. Prijs is te duur. Restaurant was aanwezig.maar niet goed. werd redelijk toen er ineens heel veel duitsers kwam. Niet kindvriendelijk aangezien je de accommodatie niet normaal kan bereiken. dus trek niet je goede kleren aan

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Bijzionder berghotel hoog op de pistes

de Geus
4-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn met 2 volw. en 6 keer jeugd (tussen 13 en 20 jaar) naar Wagraineralm geweest. Ligt heel erg mooi hoog in de bergen. Bijzondere plek maar je moet wel op tijd de laatste lift nemen. Hotel is eigenlijk meer een luxe jeugdherberg. Zitten veel grote gezinnen en groepen en toe wij er waren (krokusvakantie) was het er gezellig druk. Ontbijt is prima en avondeten is goed doch eenvoudig. Het is eten wat er op het menu staat maar wij vonden dat allemaal prima. Als je een keer op een bijzondere plek wil skien en slapen zeker een aanrader, verwacht geen superdeluxe maar het is er heel gezellig. Vooral de buitensauna's en de hot pot's in de sneeuw op 1800 meter hoogte waren echt een belevenis. Voor kleine kinderen lijkt mij de helling rondom het hotel wat te moeilijk.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Wagraineralm in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Wagraineralm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.