Kleine hotelsWeer vandaag23°7°

8 reviews over Hotel Tatzlwurm in het Nederlands

Geweldig

Henk Bouman,
25-6-2018

Geweldige vakantie gehad, eten was grandioos !! Eerdere reviews met minpunten lijken opgelost. Zo is er een automaat met frisdrank en worden handdoeken verschoond als je ze op de grond legt. Kortom geweldig, wel moet je rekening houden dat alles stijl is qua lopen, als je niet goed ter been bent moet alles met de auto. Tevens kun je de fiets gerust thuis laten, is voor ons Nederlanders niet te doen. We zijn 's nachts vertrokken omdat ik niet kon slapen, hierbij excuus aan het Hotel dat ik me niet heb afgemeld.

Gereisd met partner in juni 2018

geweldig verblijf en omgeving

Van wijk,
25-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het eten was echt geweldig. Personeel was goed en vriendelijk. We zaten wel in ander hotel als waar het allemaal te doen was .Maar vonden dit geen probleem .Dit doormede dat de verzorging echt geweldig goed was..

Gereisd met vrienden in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heerlijk

aad
25-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

het personeel was vriendelijk en behulpzaam bij alles . het all in recept is anders dan in Turkije of andere landen. maar keuze genoeg ,en vraag eens een shnitzel.

Gereisd met partner in mei 2016

Goed bevallen prima verzorgd

Emen
13-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel tatzlwurm ligt in een zeer mooie omgeving voor uitstapjes en wandelingen. Voor eten en drinken moet men in de zomerperiode naar het hotel Kirchboden enkel 100 meters verder op maar dat is geen bezwaar even een frisse neus s' morgens en voor het slapen gaan nog een korte avond wandeling. Eten en drinken was prima en goed gevarieerd .Je kunt zelfs een lunchpakket 's morgens samen te stellen om mee te nemen voor onderweg. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn gerenoveerd goed ingericht, elke dag word er gepoetst en bedden opgemaakt. Handdoeken worden gewisseld als men dit aangeeft.We hadden een all-in boeking en prijs / kwaliteit was goed . Bij een volle bezetting van het hotel wordt het avondeten in 2 tijdschema's opgedeeld maar dat weet je als je voor zo' arrangement kies .Een goed hotel voor dit arrangement

Gereisd met partner in september 2015

Erg goed, prijs/kwaliteit bijzonder goed!

Gerrit Coops
21-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel in Wagrain, zeer mooie omgeving, hotel gewoon goed wetende dat men de activiteiten in hotel Kirchboden dient te gebruiken. Kamer was goed ingericht, elke dag schoon en opgemaakte bedden. Handdoeken worden 1 maal gewisseld maar vragen bij de receptie kan altijd. We hadden een all-in boeking en alles, buiten het slapen om gebeurde in hotel Kirchboden. Een goed hotel, ruime keuze zowel in het eten als drinken. Eten was goed en meer dan voldoende. Er was zelfs een mogelijkheid om de lunchpakketten 's morgens samen te stellen en mee te nemen voor onderweg. Totaal kunnen we met een gerust hart een 9+ geven.

Gereisd met partner in september 2015

Het kan beter

Addy
23-6-2015

Het Hotel is mooi gelegen en het uitzicht is prima. Hotel is eigenlijk gesloten in de zomermaanden. Het eten en drinken (All inclusieve) moet men nuttigen in Hotel Kirchboden ca 300m verder. Bij slecht weer niet zo plezant natuurlijk. Men kan ook geen drinken mee op de kamer nemen.Er is geen ijskast. Personeel is er ook niet aanwezig enkel een kuisvrouw die de beddens komt opdekken en de handoeken vervangen... 1x per week op woensdag !! (poetsen doet ze niet zo graag !!) Dit is het oudere Hotel en er zouden wel eens wat renovatiewerken uitgevoerd mogen worden. In Hotel Kirchboden (zusterhotel) is het wel allemaal mooi en het personeel vriendelijk en behulpzaam. Prijs kwaliteit vonden wij O.K voor 1 week. S' avond is er niets te doen. In de kelder is wel een bar maar die wordt ook enkel in de winter geopend. Men mag daar gaan zitten, zonder Kelner, of muziek als het te koud en regenachtig is, wat het geval was van géén terrasweer Er waren 2 schiften om het avondeten te nuttigen.

Gereisd met partner in juni 2015

Goed hotel in zomer, maaltijden waren elders

Rany Wysevelde
18-8-2014

Kleine en eenvoudige maar propere kamers met balkon en douche

Gereisd met partner in augustus 2014

subliem voor zijn prijs

edmond
17-6-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

dit hotel is een zusterhotel van Hotel Kirchboden, deze mensen doen meer dan hun best om het u zo gezellig mogelijk te maken, de all-inclusive formule maakt het nog plezanter voor zijn prijs, de vriendelijkheid is perfect enfin we hebben al veel gezien in Oostenrijk maar dit versloeg alles! er zijn natuurlijk betere hotels met uitgebreider aanbod maar dan betaal je gemakkelijk drie maal meer

Gereisd met partner in juni 2014

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tatzlwurm in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tatzlwurm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.