Appartement

• Ligging t.o.v. pistes6,8

11 reviews over Appartement Tannenhof in het Nederlands

fantastische plek lekker rustig.

Tonnie
7-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

100% gezelligheid mooi uitzicht over de bergen, mooie schone kamers,gezellige eigenaars.

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

Echt aan te bevelen

Rene Huijsman
5-9-2013

Zeer gastvriendelijke mensen. Kindvriendelijkheid is heel goed. Goede ligging. Nette appartementen. Ga er zeker nog een keer naar toe.

Gereisd met partner in Sun Aug 18 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
  • Ligging t.o.v. pistes7

Leuk appartementencomplex met zeer vriendelijke eigenaren (Barbara & Rudy). Alles wat je ze vraagt is mogelijk. Kamers zien er prima uit. Wij zaten op de bovenste verdieping en deze kamers moeten nog gerenoveerd worden. Voldoende ruimte en de badkamer was al mooi gerenoveerd. De kamers op de 1e etage zijn echt super mooi geworden. Wij hadden ontbijt bijgeboekt en ook dat was prima.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

prima appartement

fam. switzar
10-8-2011

wij hadden een net gerenoveerd 6 pers. appartement, voorzien van alle gemakken. minpuntje: geen bank alleen een zithoek. de familie doet er alles aan om je het naar de zin te maken. voor kinderen ideaal: grote speelweide met speelapparaten, zwembad met peuterbadje. het ligt ff buiten het dorp zelf. ook heel centraal gelegen om uitstapjes en wandelingen te maken. aanrader: ga naar de grafenberg, heel leuk voor kinderen evenals wasserwelt in het dorp. geen zin om zelf te koken, wij ging naar hotel-restaurant wagrainhof in het midden van het dorp daar zijn we de rest van de vakantie blijven hangen. prima bediening en heerlijk eten.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
  • Ligging t.o.v. pistes6

Appartementen Tannenhof is een prima lokatie voor een actieve zomervakantie in Wagrain en omgeving. De kleine type appartementen 4/5 pers. zijn nog in oude traditionele staat, grotere types vanaf 6-pers. zijn onlangs gemoderniseerd/gerenoveerd. Het "huis" bestaat uit 13 appartementen, sommige met balkon. Op de begane grond bevindt zich een "Stube" voor een drankje in de avonduren. Het geheel wordt geleid door een jong echtpaar Rudi en Barbara, die de gasten voortreffelijk bedienen en 1x per week een BBQ organiseren. Zij maken graag een praatje met hun gasten en dit geeft een gezellige en gemoedelijke sfeer. In de tuin bevindt zich een niet verwarmd zwembad met (niet afgescheiden) kinderbad. Ligstoelen, parasols zijn aanwezig. Voor de kinderen is er een ping-pong tafel, trampoline, schommel en glijbaan. Wasmachine en droger tegen betaling te gebruiken. Broodjesservice is mogelijk. Aanrader is het kopen van een salzburgerlandkarte, welke gratis toegang verleent aan vele bez. waardigheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Goed en degelijk verblijf

Jan
25-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

In 2009 tijdens de jaarwisseling daar geweest, gelegen tussen de skigebieden van Flachau en Wagrain. Zeer geschikt voor families met kinderen, een relax skigebied waar alle voorzieningen voorhanden zijn. De kamers ruim opgezet, voldoende schoon met degelijk meubilair. Eigenaarsfamilie is gereserveerd aanwezig, geven gevraagd goed advies, zijn gewoon correct en vriendelijk.

Gereisd met vrienden in december 2009

2008

Keurig 2k-appartement

Januari 2006
17-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Keurig 2k-appartement. Goed bereikbaar, slechts 7 km vanaf snelweg. Rustige ligging. Nadeel daarvan: flink stuk lopen naar skibus (kleine 400 m). Voldoende parkeergelegenheid. Supermarkt en andere voorzieningen in Wagrain-centrum (ruim 2 km).

Gereisd anders in Sun Feb 17 2008 15:46:58 GMT+0000 (UTC)
2007

We hebben een heerlijke vakantie gehad! Wij mochten kiezen welke appartementen we wilden bewonen voor twee weken. De kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad en op de speeltoestellen. De familie Tannenhof was erg vriendelijk! Echt een aanrader! En als het slecht weer is, kun je je heerlijk vermaken in het overdekte zwembad van Wagrain.

Gereisd met partner in juni 2007
2006

mooi appartement,schitterend uitzicht, leuk zwembad alleen jammer dat het niet verwarmd was, een auto is geen luxe daar omdat het toch 30 min lopen naar Wagrain is, de beherende fam.was super gezellig en behulpzaam, een echte aanrader!

Gereisd familie in augustus 2006

Leuk appartementencomplex

Elly
10-9-2006

Leuk appartementencomplex. Appartement degelijk, maar comfortabel ingericht. Ligging mooi centraal t.o.v. activiteiten. Verder mooie tuin met speeltoestel voor kinderen en zwembad.

Gereisd familie in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tannenhof in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tannenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.