Hotel Sporthotel Wagrain

Hotel Sporthotel Wagrain

• Ligging t.o.v. pistes9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel Wagrain voor je op een rij gezet:

163 reviews over Hotel Sporthotel Wagrain in het Nederlands

Met jonge kinderen

Geweldig

A.
8-8-2018

Prachtige vakantie gehad. Je weet niet waar je terecht komt als je boekt. Wij hadden het geluk mooi centraal tov zwembad, dorp en Gravenberg te zitten.

Kaarten voor zwrmbad en de skiliften zaten bij de prijs inbegrepen.

Hele nette en schone accomodatie gekregen met uitzicht op de bergen.

Wel in het zwembad enorm strenge badmeesters. Een bommetje of salto van de kant wordt je op aangesproken, maar dit mocht de pret niet drukken.

Wij hebben alleen gebruik gemaakt van de logies.

Ons appartement had zelfs een oven dus erg goed geregeld.

mooi hotel tip top in orde

DORINE Vanhoutte
5-8-2018

ligt mooi gelegen . eten heel lekker voor elk wat wils .mooie ruime kamers .

all in formule is dik in orde. proper hotel.

voldoende dingen te doen in het hotel.

Fantastisch verblijf.

Franny
16-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk verblijf gehad. Eigenaren zijn zeer behulpzaam bv bij uitleg voor tripjes in de omgeving. Mooie frisse kamer. Uitstekend ontbijt. Ligging op loop afstand van het dorpscentrum. Zeker voor herhaling vatbaar om in de winter terug te komen.

Top !!!

Patrick
11-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit hotel kunnen we sterk aanbevelen. Alles aanwezig voor een topvakantie zowel met kleine als grotere kinderen. Binnenzwembad, buitenzwembad, uitgebreid saunalandschap, reuze fitnessruimte, activiteiten door het hotel georganiseerd waaraan je kunt deelnemen, speelruimte kinderen, ... Kamer zeer net en modern! Eten is ook top!! Over dit hotel kunnen we alleen maar lof schrijven. Personeel ook zeer vriendelijk.

D Day Invasie van familie met kinderen

Cees de Ketting
4-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Als je van de sound kinderen houdt dan is dit het ideale hotel. Invasie van ouders met kleine schreeuwende kids all over the place. Zij nemen dominant bezit van alles, restaurant, verwarmd buiten zwembad i.e. warm urinoir ! etc. Voor ouders met kids ideaal Disneyland hotel. Voor adults only en ¨sfeer zoekers ¨sterk af te raden. Verder is het hotel prima, goede kwaliteit eten met veel keuze, kamers prima, nette en zeer vriendelijke bediening. Welness is OK maar loopt wel wat af met wat achterstallig onderhoud. We waren hier voor het 2 e jaar. Menu´s zijn nog steeds het zelfde iedere week, dus geen variatie. Alles is formule achtig opgezet voor grote groepen mensen bedoeld.

Karin
2-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Top hotel, wij gaan dit jaar voor de vijfde keer heen. Kinderopvang is fantastisch, zelfs voor baby's, zonder extra kosten. Kinderen hebben grote speelkamers, spel kamer voor de wat oudere kinderen, en bioscoop zaal met leuke kinderfilms.

Eten is top, veel keus en heel goed. Wel wat grote eetzaal waardoor het wat massaal wordt. Iedere avond je eigen ober, zodat na paar dagen die precies weet wat je graag wilt. Kamers zijn mooi, schoon en groot. Zwembad wat klein, maar prima voor na het skiën. Welness is super, groot, schoon.

Vlak naast de lift, dus je bent zo bovenop de berg.

Super hotel nabij skilift

Fokke
5-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig mooi hotel met ruime kamers en moderne inrichting van de badkamer. Uitgebreid en schoon wellness met zwembad . Heerlijk eten met fijne buffetten. Helaas grote eetzalen die roemoerig zijn .

Alles wat een hotel kan bieden,top

Joke
2-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Groot hotel, mooi verzorgde kamers, eten zowel buffet als bediening aan tafel van keuze menu, skipiste aan de overkant, vele extra faciliteiten na het skiën. Skigebied ideaal voor gezinnen en middelmatige skiërs. Skihoogte beperkt wat de sneeuwkwaliteit wel kan beïnvloeden.

Thijs
25-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super hotel! Direct aan de skilift en dalafdaling. Mooie vernieuwde kamers, heerlijk eten, mooie sauna en zwembad. Kinderopvang in het hotel is helemaal top!

Prima kamers en héérlijk eten!

Marjolein
25-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn zeer tevreden over dit Hotel.

Het eten is echt top! De kamers zeer netjes. Prima bedden! Mooie omgeving!

Game kamer, zeer mooie fitness ruimte en zwembad. Onze kinderen van 14 en 16 hebben zich prima vermaakt. Mooie wandelroutes in de buurt!

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sporthotel Wagrain in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sporthotel Wagrain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.