Hotel Sporthotel Wagrain

Hotel Sporthotel Wagrain
8,8

• Ligging t.o.v. pistes9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel Wagrain voor je op een rij gezet:

159 reviews over Hotel Sporthotel Wagrain in het Nederlands

D Day Invasie van familie met kinderen

Cees de Ketting
4-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Als je van de sound kinderen houdt dan is dit het ideale hotel. Invasie van ouders met kleine schreeuwende kids all over the place. Zij nemen dominant bezit van alles, restaurant, verwarmd buiten zwembad i.e. warm urinoir ! etc. Voor ouders met kids ideaal Disneyland hotel. Voor adults only en ¨sfeer zoekers ¨sterk af te raden. Verder is het hotel prima, goede kwaliteit eten met veel keuze, kamers prima, nette en zeer vriendelijke bediening. Welness is OK maar loopt wel wat af met wat achterstallig onderhoud. We waren hier voor het 2 e jaar. Menu´s zijn nog steeds het zelfde iedere week, dus geen variatie. Alles is formule achtig opgezet voor grote groepen mensen bedoeld.

Karin
2-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Top hotel, wij gaan dit jaar voor de vijfde keer heen. Kinderopvang is fantastisch, zelfs voor baby's, zonder extra kosten. Kinderen hebben grote speelkamers, spel kamer voor de wat oudere kinderen, en bioscoop zaal met leuke kinderfilms.

Eten is top, veel keus en heel goed. Wel wat grote eetzaal waardoor het wat massaal wordt. Iedere avond je eigen ober, zodat na paar dagen die precies weet wat je graag wilt. Kamers zijn mooi, schoon en groot. Zwembad wat klein, maar prima voor na het skiën. Welness is super, groot, schoon.

Vlak naast de lift, dus je bent zo bovenop de berg.

Super hotel nabij skilift

Fokke
5-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig mooi hotel met ruime kamers en moderne inrichting van de badkamer. Uitgebreid en schoon wellness met zwembad . Heerlijk eten met fijne buffetten. Helaas grote eetzalen die roemoerig zijn .

Alles wat een hotel kan bieden,top

Joke
2-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Groot hotel, mooi verzorgde kamers, eten zowel buffet als bediening aan tafel van keuze menu, skipiste aan de overkant, vele extra faciliteiten na het skiën. Skigebied ideaal voor gezinnen en middelmatige skiërs. Skihoogte beperkt wat de sneeuwkwaliteit wel kan beïnvloeden.

Thijs
25-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super hotel! Direct aan de skilift en dalafdaling. Mooie vernieuwde kamers, heerlijk eten, mooie sauna en zwembad. Kinderopvang in het hotel is helemaal top!

Prima kamers en héérlijk eten!

Marjolein
25-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn zeer tevreden over dit Hotel.

Het eten is echt top! De kamers zeer netjes. Prima bedden! Mooie omgeving!

Game kamer, zeer mooie fitness ruimte en zwembad. Onze kinderen van 14 en 16 hebben zich prima vermaakt. Mooie wandelroutes in de buurt!

Prima hotel voor wintersport

Marian
15-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk verblijf gehad, restaurant wel onrustig omdat de zaal groot is.

super mooi hotel

nkelder
12-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

prachtige zeer schone kamers.

traag schuim matras.

1 groot nadeel (nog) geen airco.

ontbijt en avond eten ( diner ) is zeer goed

lunch is wat summierder.

wordt veel georganiseerd in het hotel.

uitstap naar salzburg ongeveer 1 uur.

mooie omgeving

Een geweldig hotel voor het hele gezin

Wally
5-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Indien je op zoek bent naar een mooi schoon hotel met heerlijk eten ben je hier op het goede adres. Zelfs aan de kinderen wordt gedacht, er is een kinderopvang en kinderanimatie zoals een filmzaal. We zijn hier al twee keer geweest en komen zeker terug

Volgend jaar terug!

De Jonghe
7-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prijs kwaliteit een superhotel, in het hotel is aan iedereen gedacht.

Zowel aan de kinderen met veel speelmogelijkheden, en de nieuwe fitnessruimte is de absolute top!

De kamers zijn heel mooi gerenoveerd!

Het enige minpuntje is dat het overal verschrikkelijk warm is vooral in het restaurant .

Volgend jaar gaan we zeker terug

Skiverhuur in hotel is top!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sporthotel Wagrain in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sporthotel Wagrain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sporthotel Wagrain scoort een 8.8 uit 10 op basis van 164 reviews.