Hotel Sporthotel Wagrain

8.9Fantastisch

Oostenrijk, Salzburg, Wagrain

8.9Fantastisch

• 9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel Wagrain voor je op een rij gezet:

• All inclusive

172 reviews over Hotel Sporthotel Wagrain

• 2019
    7bianca23-08-2019

leuk voor een keer

Als je van groot, massaal en niet typisch Oostenrijks houdt, is dit een prima hotel. Familiekamer was strak/modern, groot en schoon. Redelijk gezellige bar, all-inn. Wel merkbaar dat veel drankjes B-klasse waren. We vragen ons af of in bar voldoende plaatsen zijn tijdens bijv wintersport. Avonden met minder mooi, was het direct na het avonddiner al "vechten" voor een plekje. Rauchlkuchl hebben wij pas laatste avond ontdekt, een echte aanbeveling als je van gezelligheid en een dansje houdt. Maaltijden: er mag gekozen worden tussen een vlees- vis- of vegetarisch gerecht. Deze maaltijden worden keurig opgediend, kan me echter voorstellen dat grote eters aan deze porties niet voldoende hebben. Voor de kinderen een buffet, qua keuze voldoende aanwezig, maar bijna iedere avond wel een gerecht die teveel afgekoeld/koud was Persoonlijk zijn we tot de conclusie gekomen dat een authentiek oostenrijks hotelletje meer ons ding is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Sabrine04-08-2019

Luxe vakantiegevoel

Super hotel. Schoon, heerlijk eten en mooie ruimte om te sporten. De kamers zijn fantastisch en erg ruim. Wij hebben het erg naar ons zin gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9pascal steutelings16-07-2019

subliem

het eten was gewoon heerlijk, voor de kinderen buffetvorm. hier is all in ook echt "all in"

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Marijke van der Heijden05-11-2018

Verliefd geworden op dit hotel, echt Fantastisch!!

Samen met mijn partner afgelopen jaar naar Wagrain gegaan om een week te skieen. wij kregen dit hotel aangeraden van vrienden en wij begrijpen helemaal waarom. Sterker nog de volgende wintersport komend jaar hebben wij afgelopen week geboekt in dit hotel. Wij zijn hier geweest voor een wintersport vakantie maar ik kan mij ook voorstellen dat het in de zomer fantastisch is om hier naartoe te gaan. Nog geen 10 uurtjes rijden en wij kwamen aan in een heel warm mooi en gezellig hotel. Na een warme ontvangst werden onze koffers naar de kamer gebracht waar wij prettig verrast werden met een heerlijke ruime luxe kamer van alles voorzien. Het sporthotel biedt alle gezelligheid, luxe en comfy voor een topvakantie. Er zit een heerlijk welness in het hotel waar wij dagelijks na het skieen uren hebben genoten van alle faciliteiten. de apres ski is in de buurt en je hebt eigenlijk geen auto meer nodig. bus stopt voor de deur. een absolute aanrader!

Gereisd met partner in maart 2017

• 9A.08-08-2018

Geweldig

Prachtige vakantie gehad. Je weet niet waar je terecht komt als je boekt. Wij hadden het geluk mooi centraal tov zwembad, dorp en Gravenberg te zitten. Kaarten voor zwrmbad en de skiliften zaten bij de prijs inbegrepen. Hele nette en schone accomodatie gekregen met uitzicht op de bergen. Wel in het zwembad enorm strenge badmeesters. Een bommetje of salto van de kant wordt je op aangesproken, maar dit mocht de pret niet drukken. Wij hebben alleen gebruik gemaakt van de logies. Ons appartement had zelfs een oven dus erg goed geregeld.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9DORINE Vanhoutte05-08-2018

mooi hotel tip top in orde

ligt mooi gelegen . eten heel lekker voor elk wat wils .mooie ruime kamers . all in formule is dik in orde. proper hotel. voldoende dingen te doen in het hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Franny16-07-2018

Fantastisch verblijf.

Heerlijk verblijf gehad. Eigenaren zijn zeer behulpzaam bv bij uitleg voor tripjes in de omgeving. Mooie frisse kamer. Uitstekend ontbijt. Ligging op loop afstand van het dorpscentrum. Zeker voor herhaling vatbaar om in de winter terug te komen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Patrick11-07-2018

Top !!!

Dit hotel kunnen we sterk aanbevelen. Alles aanwezig voor een topvakantie zowel met kleine als grotere kinderen. Binnenzwembad, buitenzwembad, uitgebreid saunalandschap, reuze fitnessruimte, activiteiten door het hotel georganiseerd waaraan je kunt deelnemen, speelruimte kinderen, ... Kamer zeer net en modern! Eten is ook top!! Over dit hotel kunnen we alleen maar lof schrijven. Personeel ook zeer vriendelijk.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Cees de Ketting04-02-2018

D Day Invasie van familie met kinderen

Als je van de sound kinderen houdt dan is dit het ideale hotel. Invasie van ouders met kleine schreeuwende kids all over the place. Zij nemen dominant bezit van alles, restaurant, verwarmd buiten zwembad i.e. warm urinoir ! etc. Voor ouders met kids ideaal Disneyland hotel. Voor adults only en ¨sfeer zoekers ¨sterk af te raden. Verder is het hotel prima, goede kwaliteit eten met veel keuze, kamers prima, nette en zeer vriendelijke bediening. Welness is OK maar loopt wel wat af met wat achterstallig onderhoud. We waren hier voor het 2 e jaar. Menu´s zijn nog steeds het zelfde iedere week, dus geen variatie. Alles is formule achtig opgezet voor grote groepen mensen bedoeld.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 9Karin02-02-2018

Top hotel, wij gaan dit jaar voor de vijfde keer heen. Kinderopvang is fantastisch, zelfs voor baby's, zonder extra kosten. Kinderen hebben grote speelkamers, spel kamer voor de wat oudere kinderen, en bioscoop zaal met leuke kinderfilms. Eten is top, veel keus en heel goed. Wel wat grote eetzaal waardoor het wat massaal wordt. Iedere avond je eigen ober, zodat na paar dagen die precies weet wat je graag wilt. Kamers zijn mooi, schoon en groot. Zwembad wat klein, maar prima voor na het skiën. Welness is super, groot, schoon. Vlak naast de lift, dus je bent zo bovenop de berg.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

3 tips over Hotel Sporthotel Wagrain

• Stefan, 15-11-2012

De ski verhuur in het Hotel is handig

• Danny Ooghe, 01-08-2012

kamer met terras aanvragen

• Ton ten Vergert, 19-08-2012

Plek in parkeerkelder reserveren en Salzburgerlandkarte aanschaffen, bespaarde ons zeker 120 euro aan kosten voor attracties

8 vragen over Hotel Sporthotel Wagrain

• Henk, 16-02-2019

Ski's huren

Weet iemand hoeveel het kost om bij het hotel ski's te huren?

• patricia, 01-02-2017

kind van 15

is dit een hotel voor een kind van 15 jaar

• M. Bruins, 08-01-2017

Kinderopvang

Weet iemand ook hoe de kinderopvang werkt bij het Sporthotel? Op hun site kan ik niks vinden maar in een beoordeling zie ik wel staan dat er goede opvang is.

Karin, 02-02-2018

Kinderopvang is fantastisch! Wij komen hier nu vijf jaar, onze oudste dochter heeft één jaar bij juf elly gezeten, onze jongste vier jaar. Vanaf baby. 's ochtends brengen, maandag tm vrijdag. Ze worden de hele dag geamuseerd. Lekker spelen, middag slapen deed mijn jongste buiten, in de frisse lucht, iets waar ik heel erg over te spreken ben! Gaat heel gemoedelijk, maar allemaal zeer professioneel.

Hotel Sporthotel Wagrain info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen