Appartement Schlosserhaus

Appartement Schlosserhaus

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Schlosserhaus voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Schlosserhaus in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Schlosserhaus in Wagrain ligt aan de Markt, zeer centraal in het dorp maar aan een doorgaande weg. Skiliften (die ook zomers in bedrijf zijn) zijn gedeeltelijk op loopafstand (Grafenbergbahn) of binnen een paar minuutjes met de auto te bereiken (Flying Mozart). het is een prachtig gebied. mooi hoewel klein zwembad dat op warme dagen stampvol is. Leuk als het goed weer is, dan kun je eindeloos de bergen in!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Schlosserhaus in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Schlosserhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.