Hotel Schattauer

Mooi Hotel!

annemiekvoorneveld
21-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooi Hotel, schoon, ruim, vriendelijk personeel, presentje bij vertrek, leuke ligging, skibushalte voor de deur.

Super hotel

Lammert
25-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

De geweldig vriendelijke ontvangst en bediening wordt bijna nog overtroffen door de kwaliteit van het eten. De ligging aan een doorgaande weg went heel snel en heeft het voordeel van goede bereikbaarheid van een groot deel van het gebied. Werkelijk niets is teveel voor de familie Beer en hun medewerkers. Het hotel wordt door allerlei nationaliteiten bezocht: scandinaviers, Engelsen, Duitsers en enkele Nederlanders. Wagrain is geen Gerlos en wat mij betreft maar goed ook. Onze groep bestond uit drie generaties, van anderhalf tot zestig jaar en iedereen heeft het geweldig naar zijn/haar zin gehad.

geslaagde vakantie

sonja
25-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel ligt zeer centraal t.o.v. skipistes. Zeer ruime familiekamers,heel netjes. Klein saunacomplex aanwezig. Heel vriendelijke ontvangst. Eten zeer lekker en ev. voor kinderen kindermenu te verkrijgen. Rustige omgeving, maar toch alles bij de hand. Minpuntje is misschien de beperkte parkeergelegenheid. Je hebt wel de wagen niet nodig om naar pistes te gaan, want de bus stopt om het kwartier voor het hotel. skigerief gehuurd recht tegenover hotel. Ook zeer goede service en heel vriendelijk. Zeer mooie vakantie gehad. Skigebied ook zeer brede pistes en goed gemoderniseerde liften. wachttijden beperkt.

• Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Schattauer is een wat duurder Hotel dan andere mogelijkheden in die omgeving.

(Let wel : het is een 4* Hotel)

De service, kwaliteit en het eten hebben dit meer dan gerechtvaardigd.

Daarnaast was de ligging t.o.v. de skigebieden Kleinarl, Flying Mozrt (Flachau), Wagrain, Flachau-Winkel en ZauchenSee zeer goed te bereiken met de bus (minder dan 10min.), waarvan de twee haltes aan de overkant van het Hotel liggen.

2005

Prima gastvrij hotel van de Familie Beer

Lex de Rijter
5-6-2005
  • Ligging t.o.v. pistes6

Prima gastvrij hotel van de Familie Beer. Hotel in het midden van het dorpje. Skibus stopt voor de deur en brengt je naar verschillende nabijgelegen skigebieden.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schattauer in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schattauer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.