Chalet Reiterhaus

9,3

• Ligging t.o.v. pistes9,2

25 reviews over Chalet Reiterhaus in het Nederlands

Met vrienden

Fijn, gezellig skichalet. Bij de piste en liften.

Koen Tielemans
30-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben het skichalet Reiterhaus als zeer fijn en gezellig ervaren. Een zeer goed verzorgd en schoon huis met vele gezellige woonkamers en prachtige slaapkamers. Het huis ligt ook heel goed. Midden in het dorp en je loopt zo naar de liften en piste. Het eten was ook zeer goed verzorgd.

Geweldige vakantie, mede dankzij Bianca!

Denise
22-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben een geweldige week gehad in Reiterhaus. Mooie slaapkamers met eigen badkamer en wc, gezellige gezamenlijke ruimtes. Bianca onze gastvrouw, was echt top! Super zorgzaam en heel relaxed. Zij verzorgde een heerlijk ontbijt met lekkere eitjes! En zorgde dat de koelkast iedere dag gevuld was met drankjes als we terugkwamen van het skien. Diner in het hotel was 20 meter verderop ligt, ook daar heerlijk gegeten. Het huis ligt tegenover de bushalte van de skibus maar het is maar een klein stukje lopen naar de lift.

Wel belangrijk om te weten dat dit huis niet geschikt is voor 13 personen zoals het wordt aangeboden. Max 11 volwassen! Verder niets aan te merken op deze plek!

Prima formule voor skivakantie met families

Esmeralda
11-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Warm welkom en goede verzorging door gastvrouw skichalet. Accommodatie is van alle gemakken voorzien. Midden in dorp. Tegenover de skibus. Leuk skigebied met brede pistes en voor elk niveau. Diner in hotel was ook goed verzorgd.

Skichalets.nl

Bij de ski-liften én pistes. Én midden in centrum.

Fleur van Brederode
12-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij vinden sinds jaar en dag een catered skichalet het einde. We zaten vroeger in hotels, maar dat vonden we toch niet knus en gezellig als je met een groep op wintersport gaat. We zijn toen overgestapt op grote appartementen, maar ja je bent wel op vakantie en iedereen in onze vriendenclub heeft een drukke baan en we hebben echt geen trek in de hele rompslomp van het doen van boodschappen als je net aangekomen bent op je bestemming. Dan vinden we het gezellig om met elkaar te zijn en een leuke tijd met elkaar te hebben. Je ziet door je werk elkaar toch niet al te vaak. Wij vinden het echt een uitkomst dat door nederlandse chaletbeheerders de boodschappen voor het ontbijt wordt gedaan en dat zij afruimen, de boel schoonhouden en dat ze iets leuks en lekkers maken als je terug komt van het skiën. ’s Avonds ook een driegangendiner. Dus wel eigenlijk de luxe van een hotel, maar wel in je eigen gezellige huis. Veel is all inclusive (o.a. gratis drankjes), dus budgettair scheelt dat ook behoorlijk, zeker in groepsverband. Voor de rest is het huis echt aan te bevelen. Het is uitstekend verzorgd en heel warm en sfeervol. Oostenrijks gezellig dus! De ligging van het skichalet is midden in het dorp, tegenover het Tourismusverband, bij de skihuur-shop en bij de ski-liften en pistes.

Direct in centrum, bij skilift en bij pistes. Top.

Henriette Hulshof
21-11-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Direct in centrum, bij skilift en bij pistes. Geweldig! Het chalet ligt midden in het centrum van Wagrain op het prachtige dorpspleintje. Binnen een minuutje ben je lopend bij de liften en pistes. Het is een ruim opgezet huis met verschillende ruime woonkamers, dus ideaal als je met een groep bent. Wij hadden het zo gedaan dat de kinderen één woonkamer hadden waar ze heerlijk konden spelen en de ouders konden gezellig met elkaar zitten in een andere woonruimte. Het is een heel verzorgd huis. Wij zijn hier inmiddels al drie keer geweest.

Fantastisch. Wij hebben weer geboekt. Top concept.

Jolande de Heus
4-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het concept 'catered' vonden wij fantastisch. We hebben een hele goede halfpension service gehad in dit ski chalet Reiterhaus. Het ontbijt zag er gevarieerd uit en alles was er volop. Was iets op, dan werd dat heerlijk aangevuld. Niets hoef je zelf te doen. Het driegangendiner was ook uitstekend. De chaletstaf doet er alles aan om je een top wintersportvakantie te bezorgen. Het chalet is heel goed verzorgd. Alle kamers zijn zeer schoon en alles wordt goed bijgehouden. Wij hebben alleen maar zeer goede ervaringen met dit huis. Wij boeken al meer dan twintig jaar chalets met catering en we weten echt wel waar we het over hebben, veel vergelijkingsmateriaal, dus je kunt dit echt boeken. Je zult er geen spijt van krijgen. Wagrain is een hele leuke en gezellige plaats. Het chalet ligt pal in het centrum en bij de liften. Geen auto heb je meer nodig. Wij hebben het chalet voor winter 2016/17 weer geboekt, zo tevreden zijn wij met dit huis. Het skigebied is ook echt aan te raden. Door de nieuwe gondel in Wagrain hoef je geen ski-bus meer te gebruiken en ski je zo naar Flachau en andere dorpen. Ook genoeg leuke tentjes om te eten op de piste.

Nooit meer

Annemie
5-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Dat de foto's van de site niet overeenstemmen met de werkelijkheid. We hadden betaald voor een privéchalet maar werden constant gestoord door de eigenaars. Chalet aan de buitenkant niet onderhouden, tuin niet in orde. Enkel van Bianca waren we heel tevreden alsook van het restaurant Wagrainerhof.

Reiterhaus in Wagrain Oostenrijj

Nico Pels
22-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fijne plek, uitstekende verzorging, schoon, goed ontbijt. De chaletstaf, Bianca, krijgt van ons een tien!

Het Reiterhaus ligt in het centrum van Wagrain. De skibus stopt voor de deur! Met de skibus kan men verschillende kanten uit. Je kunt dus gemakkelijk meerdere gebieden van Ski Amadé bezoeken, ook al heb je zelf geen auto.

• Ligging t.o.v. pistes10

Het chalet was perfect voor onze groep. Heel fijn zijn de twee grote woonkamers, waar in de ene woonkamer lekkere luie banken staan om in neer te ploffen en in de andere woonkamer is het een hele gezellige Stube om met z'n allen te zitten om van je biertje te genieten. Het verblijf is o.b.v. het catered ski chalet concept. Dat wil zeggen dat alles voor je geregeld wordt, zoals het ontbijt, diner, alle drank is gratis en inbegrepen en wat wij heel gezellig vonden is dat als je terugkomt van de piste er wat lekkers voor je gemaakt is in het chalet. Lekker met je wijntje en biertje wat nagenieten in die gezellige stube. We waren vroeger al een keer hier geweest in Wagrain en we vonden de nieuwe gondelbaan in het dorp echt super. Je stapt vlakbij het chalet in de gondelbaan en je hoeft geen skibus meer te gebruiken. Dat was vroeger wel zo. We zijn zeker weer van plan om terug te gaan naar Reiterhaus. Bedankt hoor touroperator voor een geweldige week.

Een geweldig weekje gehad. Bedankt!

Valerie Groothuijzen
12-7-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi skigebied. Waren hier nog niet geweest. Echt groot en sneeuwzeker. We hebben het heel fijn gehad. Bedankt chaletstaf Eefje.

Skichalets.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Reiterhaus in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Reiterhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.