Appartement Oberegg

willemijn_langius
20-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

pluspunten: prachtig uitzicht (let op dat je bij boeking aangeeft dat je uitzicht wil, aan de voorkant, want aan de noordzijde kijk je op de berg ! afwasmachine en sauna (3x per week gratis) minpuntje: de steile weg van ca.1.5 km, moeilijker als er sneeuw ligt

Gereisd met vrienden in maart 2011

prima appartement op de berg

Rene
22-7-2010

Oberegg ligt op een fantastische lokatie hoog boven Wagrain. Bij mooi weer heb je een fantastisch uitzicht over het dal. De eerste keer is het even zoeken waar het appartement precies ligt, maar als je er eenmaal bent, is het alleen maar genieten. Het appartement is prima ingericht, heeft twee ruime slaapkamers (elk met een eigen douche) en is dus prima voor twee stellen of families met wat oudere kinderen. Wij hadden het appartement aan de noordzijde. Dat heeft geen uitzicht, maar dat maakte voor ons verder niet uit omdat we het appartement alleen gebruikten als uitvalsbasis voor de vele mooie excursies en wandelingen in de omgeving. Als je bij het appartement wilt blijven, is het beter om het appartement aan de voorzijde te boeken, dan heb je een prachtig uitzicht.
In het appartement is alles aanwezig, dus optimaal voor een heerlijke vakantie in de bergen! Eten bij de eigenaren is ook prima en betaalbaar. Handdoeken werden regelmatig verschoond, dus dat is ook prima!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

prachtig appartement

Rene Ploum
22-7-2010

Heel mooi, schoon en goed verzorgd appartement, van alle gemakken voorzien. Beide slaapkamers hadden een eigen badkamer, dus ook voor twee stellen perfect geschikt (of voor ouders met wat oudere kinderen) wij hadden (bewust gekozen) het appartement aan de noordzijde, dus geen uitzicht. Dat was voor ons geen enkel probleem omdat we het appartement puur als uitvalsbasis gebruikt hebben. Maar als je een type bent dat 's avonds graag op het terras wil zitten, moet je er zeker voor zorgen dat je het appartement aan de voorzijde van het huis kiest. Er werd regelmatig gepoetst en de handdoeken werden ververst. dus dat was prima in orde! Hele mooie lokatie hoog in de bergen. Eerste keer even moeten kijken waar het precies was, maar daarna was het puur genieten! Eten op het terras van de eigenaren is niet te duur en prima in orde. Al met al een prima huisje voor een perfecte vakantie voor alle leeftijden!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Oberegg voor je op een rij gezet:

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Oberegg in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Oberegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.